10 proc. ze sprzedaży kawy promowanej przez Roberta Lewandowskiego zostanie przekazane na cele charytatywne

Udostępnij nas na:
RL9 Coffee rozwija dystrybucję o kanał e-commerce. Od poniedziałku cały asortyment marki dostępny jest w sklepie internetowym foodsbyann.com, którego współwłaścicielką jest Anna Lewandowska. Jednocześnie na prośbę Roberta Lewandowskiego, właściciele firmy zdecydowali się przekazać 10 proc. ze sprzedaży kawy, na cel charytatywny. Pieniądze skierowane zostaną do Krajowego Instytutu Gospodarki Senioralnej, który od lat wspiera seniorów w całej Polsce. 130 tys. porcji kawy trafi również do szpitali, które walczą z koronawirusem.

RL9 Coffee to marka, która w swojej ofercie posiada kawy premium, produkowane z ziaren arabiki z Ameryki Południowej, Azji oraz Afryki. Autorskie blendy powstały w wyniku współpracy doświadczonych sensoryków, którzy wypracowali unikalne kompozycje kaw o idealnym połączeniu smaków i aromatów.

Przygotowanie linii produktów zajęło dwa lata intensywnej pracy, począwszy od starannego doboru plantacji kawy, poprzez dopracowanie sensoryki blendów, aż po stworzenie wizualnej koncepcji opakowań. Przy produkcji kawy RL9 czuwali wyszkoleni pracownicy palarni, doświadczeni roasterzy, pasjonaci, zaangażowani smakosze, sensorycy i bariści, których wiedza pozwoliła wspólnie stworzyć interesującą linię kaw wysokiej jakości, o bogatych walorach smakowych – mówi Łukasz Pelczarski, prezes Coffee Promotion.

W ofercie marki znajdują się autorskie blendy espresso oraz crema, a także kawa rozpuszczalna instant. Kawy są dostępne w opakowaniach 250 g (kawa mielona), opakowaniach 1 kg (kawa ziarnista) oraz 200 g (kawa instant). Od poniedziałku RL9 Coffee poszerza dystrybucję o kanał e-commerce – produkty marki można zakupić w sklepie internetowym foodsbyann.com.

Marka RL9 Coffee postanowiła również wesprzeć Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej, który skupia przedstawicieli największych organizacji senioralnych, liderów w poszczególnych branżach biznesu, agencje badawcze, a także przedstawicieli świata nauki. Na prośbę Roberta Lewandowskiego, właściciele marki zdecydowali się przekazać instytutowi 10 proc. ze sprzedaży kawy.

Seniorzy w tej sytuacji potrzebują przede wszystkim poczucia, że nie zostali zostawieni sami sobie. Od lat działamy dla dobra starszych osób, które bardzo rzadko się zauważa, dlatego tym bardziej dziękujemy Panu Robertowi Lewandowskiemu, że dostrzegł tych, którym pomagamy. Kady z nas ma rodziców, dziadków, starszych sąsiadów, pomagajmy im w każdy możliwy sposób – mówi Marzena Rudnicka, prezes Krajowego Instytutu Gospodarki Senioralnej.

Dodatkowo RL9 Coffee wpiera polskie szpitale w ramach akcji #WZYWAMYPOSIŁKI. 130 tysięcy porcji kawy trafi do 91 szpitali w całej Polsce, które zajmują się walką z koronawirusem.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.