1313 gości w pierwszym miesiącu w The Bridge Wroclaw MGallery

Udostępnij nas na:
Pięciogwiazdkowy hotel na Ostrowie Tumskim we Wrocławiu oferuje 184 pokoje, autorską restaurację Craft, część konferencyjną oraz niezapomniany widok z tarasu na dachu na Katedrę i bulwary nad Odrą. Oryginalna architektura budynku, nawiązująca do obecnego w tym miejscu gotyku, pisze nowy rozdział w historii Ostrowa Tumskiego. W ciągu pierwszego miesiąca od otwarcia, The Bridge Wroclaw MGallery odwiedziło 1313 gości.

– Jako inwestor na rynku nieruchomości premium, w każdym z naszych projektów stawiamy na najwyższą jakość i ofertę spełniającą oczekiwania najbardziej wymagających klientów. W historycznej części Wrocławia stworzyliśmy niepowtarzalne miejsce, które oferuje nie tylko pięciogwiazdkowy standard, ale opowiada swoim gościom interesującą historię, dostarcza niezapomnianych wrażeń, dzięki którym będą chcieli do niego wracać – mówi Karolina Kaim, prezes Tacit Investment, właściciela hotelu.

Dzięki zastosowaniu naturalnych materiałów, takich jak tradycyjnie wypalana cegła, beton, metal i szkło, stworzono obiekt, który nie zdominował okolicy, a w jeszcze większym stopniu pozwolił docenić otaczającą go przestrzeń. Architekci we współpracy z inwestorem oraz wrocławskim samorządem zrealizowali wspólną, odważną wizję.

– Naszym zadaniem było dopisanie kolejnego rozdziału w historii Ostrowa Tumskiego. Zaprojektowaliśmy budynek, który jednoznacznie wskazuje na czas w jakim powstał, chcieliśmy pokazać, że został zbudowany tu i teraz – szukaliśmy więc formy, która nie będzie ukrywać się za historycznym sztafażem. Zależało nam także, aby w odróżnieniu od innych tego typu obiektów, hotel otwierał się na miasto i mieszkańców. Restauracja z wejściem bezpośrednio z placu Katedralnego oraz ogólnodostępny ogród hotelowy, który w przyszłości umożliwi spacer od Katedry do nabrzeża rzeki tą otwartość zapewniają – mówi Michał Goncerzewicz z Forum Architekci.

RYNEK HOTELARSKI W POLSCE – RAPORT 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Jedyny taki hotel

Za wnętrza hotelu odpowiada słynna z wielu interesujących realizacji i wielokrotnie nagradzana pracownia Medusa Group.

– Dla nas była to niezwykła szansa i duża odpowiedzialność, aby zaprojektować przestrzeń hotelu znajdującego się w tak pięknym miejscu. Obiekt odwołuje się do otaczającej nas ze wszech stron historii, przetworzonej przez wrażliwość współczesnej architektury, cechującej prace naszego studia. Staraliśmy się uniknąć cliché z międzynarodowych magazynów architektonicznych i zaproponować oryginalne oraz odwołujące się do wieloletniej historii i kultury wnętrza. Mamy nadzieję, że doświadczenie z przebywania w tym hotelu będzie nowym i ciekawym przeżyciem dla odwiedzających – mówi Łukasz Zagała z Medusa Group.

W komfortowo wyposażonych pokojach, gości witają słynne postaci historyczne związane z miastem. To wizualizacje na ścianach powstałe dzięki partnerstwie z Muzeum Narodowym we Wrocławiu. Ryciny pojawiają się także w salach konferencyjnych i foyer. Jedna z nich przedstawia most, w miejscu którego, na zasypanej odnodze Odry, stoi teraz The Bridge. Wspaniały widok na rzekę rozciąga się z tarasu na dachu, a szum wody można usłyszeć już od samego wejścia. To dzięki ścianie wodnej we foyer. Tuż za nią zlokalizowana jest sala balowa z wyjściem do ogrodu – idealna na koncert, wystawę czy przyjęcie weselne. Z pozostałych sal przeznaczonych na spotkania biznesowe widać plac Katedralny.

The Bridge Wroclaw MGallery posiada strefę spa, wellness i fitness położone na najwyższej kondygnacji gwarantującej doskonały widok na bulwary nad Odrą. W obiekcie znajduje się także restauracja Craft, w której można spróbować autorskich dań przygotowywanych na bazie lokalnych produktów od miejscowych dostawców, a także doskonałych koktajli i rzemieślniczych piw.

Hotel spełnia wysokie wymagania w zakresie energooszczędności i zużycia wody, a w podziemnym garażu przygotowano cztery stanowiska do ładowania samochodów elektrycznych.

Koszt inwestycji na Ostrowie Tumskim wyniósł 150 mln zł. W przyszłym roku właściciel The Bridge – Tacit Investment – otworzy pierwszy w naszej części Europy Nobu Hotel Warsaw, sygnowany przez Roberta De Niro i jego wspólników.

Operatorem The Bridge jest Accor Hotels, który wprowadza do Polski sieć ekskluzywnych hoteli działających pod marką MGallery.

Tacit Investment poza inwestycjami apartamentowymi (Cosmopolitan, Park Lane) oraz hotelowymi stworzył nową markę High Level Sales & Marketing, która definiuje rynek nieruchomości premium dla najbardziej wymagających klientów. HLSM to wyjątkowa przestrzeń do prezentacji projektów luksusowych – domów i apartamentów. Doradza także inwestorom w projektowaniu i wprowadzaniu na rynek inwestycji klasy premium.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.