Strona główna Wiadomości sierpień 150 produktów ARO w nowej szacie
REKLAMA

Oferta Makro

150 produktów ARO w nowej szacie

Horecanet.pl, 8 sierpnia 2017

Trwa rebranding ARO – marki własnej Makro Polska. Już 150 produktów zyskało etykiety z odświeżoną szatą graficzną, a kolejne 80 jest w trakcie zmian. Nowe opakowania charakteryzują minimalizm, przejrzystość i nowoczesność.

Autor:

ARO to marka własna sieci hurtowni Makro Polska, która w swoim portfolio ma ponad 1 tys. produktów. W odpowiedzi na potrzeby klientów z sektorów HoReCa i handlu tradycyjnego w lutym br. rozpoczął się rebranding opakowań. Obecnie nowy wygląd zyskało już 150 produktów, w tym m.in. kasze, mąki, ryże, czekolady, dżemy, wody czy produkty chemii gospodarczej.

Odświeżona szata graficzna jest minimalistyczna i funkcjonalna. Nazwa produktu, skład i gramatura zostały wyeksponowane, a logo ARO, otoczone charakterystycznym kolorowym okręgiem – nieznacznie pomniejszone.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE I NOWOCZESNE CZASOPISMO RESTAURATORÓW
!!! ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA !!!
link do aktualnego numeru: CZERWIEC-LIPIEC 2017

W przygotowaniu są nowe etykiety dla kolejnych 80 produktów. Plan strategicznej rewitalizacji marki zakłada zakończenie całego procesu  rebrandingu w pierwszym kwartale 2018 roku.

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Komentarz

Komentarz dnia

Ekspert o systemach motywacyjnych w hotelu

Robert Węglarz właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Alchemia Hotelarstwa

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.