2 KOMA 7 BAR już zaprasza gości!

Udostępnij artykuł
To nowy i niestandardowy projekt agencji komunikacji marketingowej działającej pod tym samym szyldem. Miejsce ma nie tylko nadążać za tempem życia mieszkańców stolicy, ale za ich oczekiwaniami, co do jakości produktów. Ty samym Plac Zbawiciela w Warszawie zyskał nowe kulinarne miejsce.

Autorzy 2 KOMA 7 BAR nie chcą wpasowywać się w znane szablony. Dlatego nie znajdziemy
w menu dań ułożonych przy współpracy z dietetykami, nie przejdziemy sokowego detoksu czy ekspresowego odchudzania. Najważniejszy jest smak, jakość produktów, podejście „no waste” oraz przyjemność płynąca z dzielenia się dobrym jedzeniem.  Menu dopasowuje się do potrzeb konsumenta – weganie, wegetarianie, osoby z alergiami pokarmowymi czy orędownicy chleba z glutenem – nikt nie wyjdzie z pustymi rękami.

– Pomysł stworzenia 2 KOMA 7 BARU powstał dość spontanicznie, ale ma bardzo mocne podwaliny – od lat żyję i pracuję w biegu, wśród ludzi, którzy cenią jakość, chcą się zdrowo i smacznie odżywiać, ale brakuje im do tego, jednego, bardzo cennego składnika – czasu. My chcemy im tę najcenniejszą w dzisiejszych czasach walutę ofiarować. U nas można szybko zaopatrzyć się w najlepszej jakości jedzenie, które nie tylko pięknie wygląda, ale przede wszystkim smakuje – mówi Ewelina Spólna, właścicielka agencji 2 KOMA 7.

W menu można odnaleźć organiczną kawę, soki z wyciskarki wolnoobrotowej, sałatki, zupy i kanapki, które stały się znakiem rozpoznawczym i specjalnością lokalu. Szefową kuchni jest Justyna Pyrgiel, która doświadczenia nabierała w Solcu 44, gdzie dzięki Aleksandrowi Baronowi rozwinęła się jej fascynacja kuchnią produktu. Justyna zajmowała się także tworzeniem menu dla lokali różnego typu, zarządzała kuchnią w warszawskiej Wozowni.

– Wyznaję zasadę, że bez dobrego produktu nie można stworzyć dobrego dania, nawet jeśli mowa o czymś tak prostym jak kanapka czy zupa. Bazą wszystkiego, co serwuję w 2 KOMA 7 BAR są maksymalnie świeże i, w większości, lokalne składniki. Menu będzie zmieniało się sezonowo, nie zabraknie w nim także pozycji dla gości z problemami zdrowotnymi – mówi Justyna Pyrgiel, szefowa kuchni 2 KOMA 7 BAR.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.



Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 10.06.2019
Aktualizacja: 10.06.2019