40 lokal Bobby Burger

Udostępnij artykuł
Siedem lat temu jeden food truck, dziś 40 lokali w dużych miastach – takim wynikiem może pochwalić się Bobby Burger. Pierwsza i największa polska sieć burgerowni właśnie otworzyła swój 16 lokal własny i pierwszy na warszawskich Bielanach. Zajmuje 82 mkw., a w jego wnętrzu znajduje się mural zaprojektowany i wykonany przez duet artystyczny Takie Pany.

40 burgerownia sieci Bobby Burger została otwarta w Galerii Młociny, najnowszym koncepcie rozrywkowo-handlowym w Warszawie. Lokal mieści się w Karuzeli, czyli jednej z podstref restauracyjnych w tym obiekcie. To pierwsza burgerownia sieci na warszawskich Bielanach.

– Zależy nam, by lokale pod szyldem Bobby Burger znajdowały się w miejscach tętniących życiem, które sprzyjają wspólnemu spędzaniu czasu. Historia marki zaczęła się w Warszawie, jednak do tej pory nie mieliśmy lokalu w stołecznej „zielonej dzielnicy”. Co więcej, Galeria Młociny oferuje ciekawy koncept łączący dobre jedzenie i rozrywkę, dlatego zdecydowaliśmy się być jego częścią – mówi Maciej Sobolewski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w Bobby Burger.

W menu bielańskiego lokalu Bobby Burger klienci znajdą klasyki: kultowe burgery 100 proc. wołowina, propozycje drobiowe i aż 4 opcje wegetariańskie. Odpowiadając na potrzeby klientów, Bobby Burger wprowadził bezglutenowy wariant bułki oraz możliwość modyfikowania składników – od serów, po sosy, warzywa i kotlety. Oferta lokalu obejmuje również propozycje sezonowe, jak dostępny od czerwca burger Sex Appear, w którym fani zaskakujących połączeń smakowych znajdą sałatę, ser cheddar, ogórki konserwowe, bekon i pojedynczą lub podwójną 100 proc. wołowinę, wzbogaconą słodkim smakiem gruszki.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – KWIECIEŃ 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Cechą charakterystyczną burgerowni Bobby Burger są lokalne akcenty. Nie inaczej jest w przypadku lokalu w Galerii Młociny – na jego ścianach znajduje się mural warszawskiego duetu artystycznego Takie Pany.

– Spójny wizerunek naszych lokali to dla nas bardzo ważna kwestia. Pamiętamy jednak o lokalnych akcentach, nawiązujących do miejsca, w którym znajduje się burgerownia. Dlatego w Bobby Burger w Galerii Młociny powstał mural stworzony przez warszawski duet artystyczny Takie Pany, nawiązujący do Huty Warszawa, położonej w sąsiedztwie Galerii Młociny – dodaje Maciej Sobolewski. 

Nowo otwarta burgerownia to już 16 lokal własny Bobby Burger – reszta to lokale franczyzowe. Kultowych burgerów w lokalu przy ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15 można spróbować codziennie od godz. 10:00 do 22:00 oraz w niedziele od 10:00 do 21:00 – również niehandlowe.

Crowdfunding metodą finansowania

Równocześnie właściciele pierwszej i największej polskiej sieci burgerowni prawdziwym fanom wysokiej jakości jedzenia dają szansę na… zostanie współwłaścicielami tego biznesu. Pod koniec 2018 roku powołali grupę Real Food SA, do której dołączył Michał Kiciński – współtwórca CD Projekt, firmy z branży gier wideo odpowiedzialnej za międzynarodowy sukces gry „Wiedźmin”. Do grupy oprócz kapitału wniósł także swoją wegańską restaurację Wegeguru, która od 2017 roku działa w Warszawie. Obecnie trwa zbiórka crowdfundingowa, dzięki której Real Food SA chce pozyskać 4 mln zł na rozwój grupy oraz otwarcie kolejnych burgerowni i restauracji wegańskich.

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie RG2019banner.png

– Do akcji chcemy włączyć nie tylko doświadczonych inwestorów, ale także fanów dobrego, wartościowego jedzenia. Właśnie dlatego wprowadziliśmy nowy pakiet akcji, dzięki któremu każdy może zostać współwłaścicielem Bobby Burger i Wegeguru już za 50,16 zł – dodaje Maciej Sobolewski.

Wszystkie osoby, które włączą się w kampanię, poza akcjami Spółki otrzymają m.in. Imienne Certyfikaty Akcjonariusza, możliwość udziału w Walnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy oraz gadżety z kultowym hasłem „WHO’S YOUR BOBBY?”, jak plecaki-worki czy bluzy. Real Food SA zadba także, by akcjonariusze mogli wrzucić na ząb coś konkretnego: wśród benefitów znajdują się także vouchery do wykorzystania w lokalach Bobby Burger. Wielbiciele kuchni roślinnej będą mogli wymienić je na zaproszenia do restauracji Wegeguru.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 19.06.2019
Aktualizacja: 19.06.2019