7 Street z nową marką: Frentzza – Pizza & Friends

Udostępnij artykuł
[TYLKO U NAS] Na przełomie kwietnia i maja firma rozwijająca takie marki gastronomiczne jak 7 Street – Bar & Grill, Meet & Fit – Slow Food oraz Woody’s – Premium Burgers uruchomiła kolejną: Frentzza – Pizza & Friends. Tym samym poszerzyła portfolio trzech sieci o nowy brand, skupiający się na pizzy z prawdziwych włoskich składników. Właścicielem jest Łukasz Błażejewski.

Frentzza – Pizza & Friends to miejsce gdzie można zjeść pizzę z tradycyjnych produktów, ale także wybrać jedną z wielu w 100 proc. roślinnych pizz, które pozytywnie zaskoczą też miłośników mięsa.

Pizze z menu Frentzza to klasyczne kompozycje z włoskich składników przy zachowaniu umiarkowanych cen. W menu każdy znajdzie coś dla siebie, oprócz klasycznych pizz mamy wegańskie pozycje oraz możliwość stworzenia autorskich pizz z dowolnie wybranych składników. Kwintesencją i wyróżnikiem naszej pizzy jest ciasto, którego skład jest naszą tajemnicą handlową, a składa się ono z kompozycji 12 odpowiednio dobranych przypraw tworząc niepowtarzalny smak, która jest udostępniana lokalom już jako gotowa mieszanka – mówi Łukasz Błażejewski.

Frentzza działa obecnie na warszawskim Mokotowie, a w trzecim tygodniu maja ruszy w Elblągu. Obecnie ze względu na wprowadzone ograniczenia w funkcjonowaniu restauracji w związku z pandemią COVID-19 prowadzona jest sprzedaż tylko z dostawą poprzez stronę Frentzza.pl oraz we współpracy z portalami, ale po zniesieniu ograniczeń ruszy ekspansja i właściciel chce otwierać kolejne lokale z obsługą gości.

Mamy przygotowanie logistyczne, które pozwala nam w krótkim czasie nawiązać współpracę z innymi restauracjami, które teraz działają prężnie z dowozami i chciałby poszerzyć swoją działalność o markę Frentzza przy jednoczesnym zachowaniu swojego podstawowego biznesu. Warunkiem jest korzystanie z produktów marki własnej Frentzza m.in. takich jak 12 wyselekcjonowanych przypraw, które są naszą największą tajemnicą, oryginalne sosy oraz włoskie składniki – dodaje Łukasz Błażejewski.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 12.05.2020
Aktualizacja: 12.05.2020