REKLAMA

Jubileusz sieci

70 lat Best Western

Horecanet.pl, 7 października 2016

Firma założona w 1946 roku przez hotelarza z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem na przestrzeni lat stała się globalną, nieustannie rozwijającą się marką. Obecnie sieć obejmuje 4,1 tys. obiektów w ponad 100 krajach na całym świecie i codziennie gości setki tysięcy podróżujących.

Autor:

Twórcą sieci Best Western był M.K. Guertin, hotelarz z Kalifornii, który w chwili jej założenia posiadał 23-letnie doświadczenie w branży. Jego nowatorskie plany biznesowe obejmujące zapewnienie hotelom zaplecza marketingowego i wsparcia przy jednoczesnej swobodzie w doborze środków pomagających dotrzeć do lokalnych klientów, uznane zostały za rewolucyjne i odbiły się szerokim echem wśród gości i hotelarzy. Zapoczątkowane przez Guertina ambicje by wychodzić przed szereg oraz zapewniać nieszablonowe rozwiązania wciąż towarzyszą Best Western. Dziś sieć, która w pierwszej połowie XX wieku stanowiła nieformalną grupę hoteli polecających się wzajemnie odwiedzającym, jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych światowych marek i obejmuje 4,1 tys. obiektów w ponad 100 krajach na różnych kontynentach.

W siedemdziesiąt lat od rozpoczęcia działalności, hotele Best Western funkcjonują pod siedmioma markami, stanowiącymi odpowiedź na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western, Best Western Plus, Best Western Premier, Executive Residency by Best Western, Vīb, BW Premier Collection i GLō. Wprowadzając strategię wielu marek, sieć miała na celu ułatwienie klientom znalezienia hotelu odpowiadającego ich potrzebom. To, co łączy obiekty Best Western to jakość i standard obsługi gości, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo-marketingowe. Niedawno Best Western ujawniło także plany związane z SureStay - nowatorską franczyzą typu white label. Dzięki trzem odrębnym markom – SureStay Hotel (premium economy), SureStay Plus Hotel (lower midscale) oraz SureStay Signature Collection (midscale soft brand) – Best Western zapewni jeszcze więcej możliwości inwestorom i właścicielom obiektów.

NAJNOWSZE WYDANIE!
RYNEK HOTELARSKI W POLSCE - RAPORT 2016
- kliknij aby zapoznać się z pełną publikacją

Pierwszym hotelem Best Western w Polsce był Best Western Hotel Prima Wrocław, położony w sercu miasta – 200 metrów od Starego Rynku - w budynku powstałym w wyniku połączenia i gruntownej przebudowy czterech staromiejskich kamienic. Obiekt pierwszych gości powitał jesienią 1999 roku i od tego czasu nieustannie funkcjonuje pod szyldem Best Western. Dziś sieć w Polsce obejmuje dwadzieścia pięć obiektów, dostosowanych zarówno do potrzeb klientów biznesowych, jak i indywidualnych. Lokalnym oddziałem Best Western zarządza bezpośrednio Saija Kekkonen, W portfolio sieci znajdują się nowoczesne obiekty, jak chociażby dostosowane do potrzeb gości biznesowych i MICE Best Western Business Hotels & Conference Centre, będące największym tego typu obiektem w Krakowie. W ofercie Best Western nie brakuje także architektonicznych pereł, dzięki czemu goście mogą zdecydować się na nocleg w byłym konsulacie RP, XVIII-wiecznej gdańskiej kamienicy, a już niebawem także w dawnej celi cysterskiej czy starej piwiarni.

Dziś za marką Best Western stoi dbałość o wysoki poziom usług i otwarcie na potrzeby klientów, a także wiele udogodnień, w tym nagradzany na całym świecie program lojalnościowy Best Western Rewards. Jest to jeden z najdłużej działających programów lojalnościowych w branży hotelarskiej i jedyny, w którym punkty nigdy nie tracą ważności. Można je wymieniać na kolejne noclegi na całym świecie, mile lotnicze oraz inne usługi dodatkowe. Dołączenie do programu Best Western Rewards® jest całkowicie bezpłatne. W ramach podziękowania za siedemdziesiąt lat zaufania ze strony klientów, sieć Best Western przygotowała globalną akcję Smilebration, w ramach której na gości będą czekać liczne promocje i atrakcje, w tym 70 tys. punktów w programie Best Western Rewards.

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Komentarz

Komentarz dnia

Sztuka serwowania napojów kawowych

Kamil Gaszewski Beverage Category Coordinator Costa Coffee Polska

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.