Strona główna Wiadomości Adam Konieczny o rozwoju Louvre Hotels Group
REKLAMA

NAJWAŻNIEJSZE ARTYKUŁY TYGODNIA - HORECANET.PL

Adam Konieczny o rozwoju Louvre Hotels Group

Horecanet.pl, 7 listopada 2017

W maju tego roku Adam Konieczny poinformował o przejściu z firmy Christie & Co do Louvre Hotels Group. Po kilku miesiącach pytamy, co go do tego skłoniło, jakie działania już udało mu się zrealizować oraz w jaki sposób planuje umocnić pozycję sieci na polskim rynku.

Adam Konieczny o rozwoju Louvre Hotels Group

Autor: AK

Skąd decyzja o przejściu z Christie do Louvre Hotels Group?
W consultingu pracowałem przez ponad 10 lat, dlatego też odczuwałem już pewną potrzebę zmiany. Od pewnego czasu myślałem o tym, aby rozpocząć przygodę z jakąś siecią hotelową. Szczególnie dlatego, że działalność w obszarze pozyskiwania nowych projektów jest tym, co sprawia mi największą satysfakcję. W pewnym momencie pojawiła się informacja, że LHG będzie uruchamiał stanowisko dyrektora do spraw rozwoju na region Polski i Europy Wschodniej. Ponieważ, tak jak wspomniałem wcześniej, myśl o zmianie pra-codawcy i przejście do sieci hoteli była już w mojej głowie, uważałem, że może to być szansa na realizację tych planów. Spotkałem się zatem z przedstawicielami sieci. Okazało się, że mamy podobną wizję dotyczącą rozwoju i tego jak LHG mógłby jeszcze mocniej zaznaczyć swoją pozycję na polskim rynku. Rozpoczęliśmy więc współpracę.

Czy nie żałujesz tej decyzji?
Patrząc z perspektywy tych kilku miesięcy, mogę śmiało powiedzieć, że nie.

Dlaczego Louvre Hotels Group zdecydował się na stworzenie takiego stanowiska?
Wynika to przede wszystkim z tego, że dla naszego właściciela – chińskiej firmy Jin Jiang – ten region stał się bardzo istotny w dalszych planach rozwoju. To zresztą widać na przestrzeni ostatnich lat. Współpraca między Chinami i Polską czy innymi krajami naszego regionu zacieśniła się i prowadzi do realizacji wielu znaczących projektów.
Strategia rządu chińskiego oparta jest przede wszystkim na projekcie „One belt, one road” mającym na celu stworzenie nowego Jedwabnego Szlaku. Polska, Białoruś i Czechy są w tej strategii uwzględnione.

Czy Twoja ocena rynku zmieniła się wraz ze zmianą firmy i pozycji w hotelarstwie?
W pewnym sensie tak. Pracując w sieci hoteli mam dostęp do dużo szerszych informacji na temat trudności, z jakimi borykają się nie tylko duże marki, ale także niezależni hotelarze. Na pew¬no lepiej rozumiem problemy branży.

Jak szukasz hoteli, które mogłyby rozpocząć działalność pod markami z portfela LHG? Jak wygląda początek takiej współpracy?
Część hoteli sama się do nas zgłasza. Moją rolą jest ocenić, czy są odpowiednie do naszej sieci i którą z marek możemy im zaproponować, a także jaką wartość dodaną możemy przekazać temu obiektowi. Zależy nam, aby współpraca nie była korzystna tylko dla nas, ale również dla hotelarza, który decyduje się na rozpoczęcie współpracy w ramach jednej z naszych marek.
Nasza grupa oferuje bardzo korzystne i elastyczne warunki współpracy, przygotowywane indywidualnie dla każdego rodzaju partnerstwa, nawet dla mniejszych obiektów. Między innymi właśnie dla hotelarzy posiadających trzygwiazdkowce, po kilku latach nieobecności, znów wprowadzamy na polski rynek markę Kyriad. Jest zdecydowanie mniej wystandaryzowana niż Campanile i przeznaczona w dużej mierze dla istniejących hoteli, także mniejszych, już od 50 pokoi.

Od czego zacząłeś działania w LHG? Co już udało Ci się zrobić, co jeszcze przed Tobą?
Swoją pracę tutaj rozpocząłem od określenia potrzeb strategicznych LHG oraz zidentyfikowania potrzeb hotelarzy i ich oczekiwań w stosunku do sieci.
Określiłem więc kluczowe dla nas lokalizacje. Są to duże aglomeracje jak Kraków, Trójmiasto, Poznań, Szczecin, Rzeszów, Białystok i Warszawa oraz mniejsze miasta, mające ok. 100 tys. mieszkańców. W kręgu naszych zainteresowań są także…

Cały wywiad publikujemy w:
ŚWIAT HOTELI

NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE I NOWOCZESNE CZASOPISMO HOTELARZY

!!! ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA !!!
 link do aktualnego numeru:
WRZESIEŃ-PAŹDZIERNIK 2017

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Komentarz

Komentarz dnia

Szef kuchni Hotelu Mikołajki o menu na zimę

Tomasz Milewski szef kuchni Hotel Mikołajki

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.