Strona główna Wiadomości 9 AmRest: Blue frog, czyli debiut ambicjonalny
REKLAMA

NAJWAŻNIEJSZE ARTYKUŁY TYGODNIA - HORECANET.PL

AmRest: Blue frog, czyli debiut ambicjonalny

Horecanet.pl, 9 listopada 2017

Polski rynek jest jednym z najszybciej rozwijających się i dlatego AmRest postanowił sprowadzić do naszego kraju kolejny światowy brand. Blue frog to „dziecko” Sylweriusza Farugi i to właśnie Nowościom Gastronomicznym, jako pierwszym, postanowił opowiedzieć, dlaczego dla niego i firmy to tak ważny projekt.

Sylweriusz Faruga o rozwoju blue frog

Autor: AmRest

W tym miesiącu zadebiutowała w Polsce marka blue frog, pochodząca z Chin sieć restauracji z nowoczesną kuchnią amerykańską. Jak ten koncept znalazł się w portfolio AmRest?
AmRest w 2012 roku obrał Chiny za cel strategiczny i wykupił większościowy pakiet udziałów w spółce Blue Horizon, która zarządzała siecią restauracji blue frog. Marka idealnie pasowała do portfolio AmRest. Otwarta pod koniec lat 90 przez dwóch Amerykanów restauracja, miała wyróżniać się swobodną atmosferą i fenomenalnym jedzeniem. W 2012 roku blue frog liczył 11 restauracji. Obecnie, z tą marką jesteśmy w największych miastach Chin: Szanghaju, Pekinie, Shenzhen i ciągle otwieramy nowe lokale. Rok 2017 to przełomowy czas dla naszej sieci – od września działamy w Hiszpanii, a w październiku ruszyliśmy z pierwszą restauracją w Polsce. W sumie blue frog liczy teraz ponad 40 lokali w trzech krajach. 

Dlaczego sieć wchodzi do Polski właśnie teraz?
Ostatnie badania rynku gastronomicznego pokazują, że w Polsce kultura jedzenia „na mieście” coraz bardziej się rozwija. Liczba restauracji stale wzrasta, rosną także wydatki na gastronomię – Polacy chcą najwyższej jakości, ciekawych pomysłów i kulinarnych doznań. Duża konkurencja na rynku determinuje powstawanie nowych konceptów. Trend wzrastającej świadomości konsumenckiej spowodował też zwrot ku niecodziennym restauracjom. Najwyższej jakości produkt, przystępna cena i perfekcyjna obsługa – tego wymagają Polacy. Blue frog w ślad za innymi markami AmRest właśnie to będzie oferował swoim gościom.

Jakie są główne założenia, cele i wartości marki?
Ideą naszego brandu jest połączenie wyśmienitych dań w amerykańskim stylu z egzotycznymi, azjatyckimi akcentami. Chcemy, by było to idealne miejsce na posiłek w gronie najbliższych i aby ludzie chętnie odwiedzali nasz bar, żeby zrelaksować się przy drinku. W tym upatrujemy naszą największą wartość – połączenie oferty restauracyjnej i barowej. To wciąż nowość na polskim rynku. Wiele lokali zamyka kuchnię o konkretnej godzinie i serwuje wyłącznie alkohole. My będziemy traktować kuchnię i bar jako dwa spójne elementy.

Jaką więc kuchnię oferuje blue frog?
Wyróżnia nas idea czerpania inspiracji z egzotycznych kuchni Azji. Nasze spojrzenie na nowoczesną amerykańską kuchnię przeczy stereotypowemu postrzeganiu smaków Stanów Zjednoczonych. Otwartość na bogactwo wpływów z różnych stron świata – smaki i zapachy – to kuchnia amerykańska w wydaniu blue froga. Taka jest też Ameryka: niejednorodna i otwarta. W karcie znajdą się m.in. burgery z 200 g mięsa najwyższej jakości, steki i żeberka, przystawki idealne do współdzielenia, jak spring rollsy, krążki cebulowe, a także przepyszne, desery, m.in. crumble jabłkowe. Dla wegetarian przewidzieliśmy unikalny makaron mac n’cheese czy sałatki. Nasz bar wyróżni bogaty wybór napojów bezalkoholowych i alkoholowych. W blue frog będą pracować profesjonalni barmani, którzy zaproszą Gości na autorskie kompozycje. Moim faworytem jest niebieska lemoniada z rabarbarem i Blue Curacao, która z pewnością zaskoczy niepowtarzalnym smakiem i kolorem.

Co uważacie za swój największy atut?
Zdolność adaptacji blue frog jako przestrzeń-kameleon będzie zaskakiwał Gości dostosowaniem karty menu, wystroju, a nawet muzyki do pory dnia i okazji...

Cały wywiad publikujemy w:
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE I NOWOCZESNE CZASOPISMO RESTAURATORÓW
!!! ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA !!!
link do aktualnego numeru: PAŹDZIERNIK

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Komentarz

Komentarz dnia

Nowe regulacje zwiększają koszty prowadzenia działalności

Marek Pietrzak prezes Agencja Solidarni w Biznesie

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").
W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdą Państwo podstawowe informacje na ten temat. Proszę pamiętać, że w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w tym zakresie możesz skontaktować się z nami wysyłając e-mail na adres biuro@brogb2b.pl.


Kto będzie administratorem Państwa danych?
Administratorem Państwa danych będziemy my: BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie (dalej będziemy używać skrótu "BROG B2B"). Szczegółowe informacje dotyczące administratora znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszych usług, w tym portali internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez BROG B2B (np. subskrypcja bezpłatnych newsletterów czy formularz zamówień).

Dlaczego chcemy przetwarzać Państwa dane?
Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie mają Państwo prawa w stosunku do swoich danych?
Mają Państwo między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Mogą Państwo także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w Polityce Prywatności. Tam też znajdą Państwo informacje jak zakomunikować nam Twoją wolę skorzystania z tych praw.

UKRYJ TE INFORMACJE