Strona główna Wiadomości wrzesień 8 Amadeus Sponsorem Głównym XI Forum Profit Hotel 2016
REKLAMA

Już 8 grudnia w Westin Warsaw Hotel

Amadeus Sponsorem Głównym XI Forum Profit Hotel 2016

Horecanet.pl, 8 września 2016

Wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej i podróży firma Amadeus została Sponsorem Głównym najważniejszego w Polsce spotkania hotelarzy - XI Forum Profit Hotel 2016. Tegoroczna edycja odbędzie się 8 grudnia w Westin Warsaw Hotel.

Autor:

Z produktów i usług Amadeus korzystają m.in. agenci turystyczni, w tym biura podróży online, przewoźnicy lotniczy i kolejowi, hotele, dostawcy elektronicznych informacji dotyczących rozkładów podróży i ofert turystycznych, a także firmy z różnych branż wysyłające pracowników w podróże służbowe. Miliony pasażerów każdego dnia korzystają z systemów Amadeus planując, rezerwując i monitorując swoją podróż. Firma dostarcza innowacyjnych technologii zmieniających oblicze branży turystycznej i podróży - od momentu wyszukiwania, porównywania i wyceny ofert, poprzez rezerwację usług dla podróżujących, odprawę i procesy związane z samym wyjazdem. Amadeus prowadzi działalność w ponad 190 krajach, zatrudniając ponad 14 tys. pracowników, m.in. w siedzibie głównej firmy w Madrycie oraz w 71 lokalnych oddziałach Amadeus na całym świecie, w tym w Polsce.

- Już tylko pięć ostatnich powierzchni w foyer pod stoiska zostało wolnych dla firm, którym szczególnie zależy na zaprezentowaniu swojej oferty hotelarzom niezależnym oraz prezesom i zarządom spółek będącymi właścicielami sieci hotelarskich. Mimo, że jedenasta edycja naszego Forum odbędzie się dopiero 8 grudnia zainteresowanie nią już jest ogromne - zdradza Rafał Madyński, dyrektor marketingu BROG Marketing - organizatora wydarzenia.

XI Forum Profit Hotel 2016 to nie tylko konferencja, prelekcje, dyskusje, wystawa, spotkania w gronie przyjaciół i partnerów, ale przede wszystkim wyjątkowe miejsce efektywnych kontaktów biznesowych.

Jeżeli Państwa firmie zależy więc na:
 •  udziale w BUSINESS SPEED DATING - serii bezpośrednich spotkań na
    temat współpracy z największymi odbiorcami sieciowymi;
 •  realnej możliwości pozyskania KONTRAKTÓW ROKU;
 • efektywnej inwestycji marketingowej przekładającej się na wymierne korzyści;
 • budowie i zacieśnianiu relacji biznesowych na najwyższym szczeblu;
 • kuluarowych rozmowach w gronie partnerów i przyjaciół w biznesie;
 • prezentacji aktualnej oferty wśród decyzyjnych przedsiębiorców w osobach:
   - prezesów, członków zarządów sieci hotelarskich,
   - menadżerów odpowiedzialnych za zaopatrzenie, wyposażenie, modernizacje itd.;
   - właścicieli niezależnych hoteli i obiektów noclegowych
• udziale w najważniejszym w roku, oczekiwanym wydarzeniu dla branży

zapraszamy do kontaktu z Organizatorem celem uzyskania pełnej oferty lub zarejestrowania uczestnictwa. 

SZCZEGÓŁY WYDARZENIA - WWW.PROFITHOTEL.PL

Organizatorem jest BROG Marketing - platformy mediów skutecznej komunikacji B2B  – właściciel czasopism: Nowości Gastronomiczne, Świat Hoteli, Sweets & Coffee, Stacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Paliwowego PetroTrend.

Kontakt:
Tomasz Witecki - szef zespołu sprzedaży
tel.: 664 463 072
t.witecki@brogmarketing.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Komentarz

Komentarz dnia

Michał Czeladzki o wołowinie

Michał Czeladzki szef kuchni Marcelino Chleb i Wino

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").
W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdą Państwo podstawowe informacje na ten temat. Proszę pamiętać, że w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w tym zakresie możesz skontaktować się z nami wysyłając e-mail na adres biuro@brogb2b.pl.


Kto będzie administratorem Państwa danych?
Administratorem Państwa danych będziemy my: BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie (dalej będziemy używać skrótu "BROG B2B"). Szczegółowe informacje dotyczące administratora znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszych usług, w tym portali internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez BROG B2B (np. subskrypcja bezpłatnych newsletterów czy formularz zamówień).

Dlaczego chcemy przetwarzać Państwa dane?
Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie mają Państwo prawa w stosunku do swoich danych?
Mają Państwo między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Mogą Państwo także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w Polityce Prywatności. Tam też znajdą Państwo informacje jak zakomunikować nam Twoją wolę skorzystania z tych praw.

UKRYJ TE INFORMACJE