Strona główna Wiadomości październik 5 Best Western prezentuje nową franczyzę
REKLAMA

Nowa forma współpracy

Best Western prezentuje nową franczyzę

Horecanet.pl, 4 października 2016

Największa rodzina hotelowa na świecie, Best Western Hotels & Resorts, zaprezentowała SureStay Hotels – rewolucyjną w branży hotelarskiej franczyzę opartą na modelu white label. Będzie ona funkcjonować jako odrębna spółka, podczas gdy obiekty będą włączone do infrastruktury i kanałów dystrybucji sieci.

Autor: Best Western

- Dzięki trzem odrębnym markom – SureStay Hotel (premium economy), SureStay Plus Hotel (lower midscale) and SureStay Signature Collection (midscale soft brand) – Best Western zapewni więcej możliwości franczyzobiorcom, którzy są rozczarowani jednostronnymi, nieprzynoszącymi im korzyści, umowami.
W Ameryce Północnej w segmentach economy i midscale istnieje obecnie 17000 hoteli sieciowych, a kolejne 12000 nie należy do żadnej grupy. Model white label pozwala Best Western wykorzystać ten ogromny potencjał bez ustępstw w zakresie wizerunku marki własnej - powiedział David Kong, prezes i CEO sieci Best Western Hotels & Resorts. - Obecnie wiele z tych obiektów ma małe lub znikome znaczenie dla klientów. Ich marki mają niewielki potencjał do generowania dochodów, a właściciele ponoszą koszty związane z wysokimi opłatami franczyzowymi dla sieci, które nie zapewniają niezbędnego wsparcia, obsługi czy wartości – dodał David Kong.

Koncepcja SureStay została opracowana zgodnie z zasadami franczyzy Asian American Hotel Owners Association, przyznając właścicielom uczciwe i rozsądne zapisy dotyczące wcześniejszego wypowiedzenia bez kar umownych.

NAJNOWSZE WYDANIE!
RYNEK HOTELARSKI W POLSCE - RAPORT 2016
- kliknij aby zapoznać się z pełną publikacją

Wszystkie trzy marki będą wprowadzone na rynek pod parasolem SureStay, bez wiązania ich w świadomości konsumentów z Best Western Hotels & Resorts. Pozwoli to sieci na wykorzystanie już istniejącej infrastruktury do zdobycia nowych strumieni przychodów. Dodatkowo umożliwi także sięgnięcie po nowe możliwości istniejące dziś na rynku, bez narażania ugruntowanej już pozycji Best Western w jego określonych segmentach.

Dla właścicieli obiektów, którzy zdecydują się na dołączenie do SureStay czeka wiele korzyści. Hotele SureStay za pośrednictwem Best Western Hotels & Resorts będą miały dostęp do preferencyjnych, prowizyjnych cen OTA, skali i globalnej dystrybucji jednej z największych rodzin hotelowych na świecie, wielokrotnie nagradzanych stron internetowych (zarówno  w wersji  tradycyjnej,  jak  i  mobilnej), a także doświadczenia wynikającego z siedemdziesięcioletniej obecności w branży.

Ponadto właściciele obiektów będą mogli czerpać korzyści z solidnej platformy cyfrowej wyposażonej w wirtualne podróże Google 360°, a także ulepszone wsparcie w zakresie  SEO oraz SEM. Hotelom udostępnione zostanie zindywidualizowane doradztwo korporacyjne tak, aby pomóc im w zarządzaniu recenzjami i platformami w mediach społecznościowych. Będą również szkoleni w zakresie sprzedaży na poziomie własnego obiektu. Co więcej, otrzymają wsparcie globalnego zespołu sprzedażowego, skupionego na klientach biznesowych i indywidualnych.

Aby móc przystąpić do SureStay, hotele będą musiały osiągnąć i utrzymać na portalu TripAdvisor ranking na poziomie co najmniej 3,5. Konieczne będzie także przestrzeganie SureStay Service Promise, która będzie stanowić główny punkt uwagi.

- Poprzez SureStay planujemy stworzenie grupy hoteli, które będą wyróżniać się spośród innych na rynku, koncentrując się na dostarczaniu wysokiej jakości oraz doskonałej obsłudze - powiedział David Kong.

- Dla hoteli SureStay nie przewidujemy planów udoskonalania obiektów. Powiedziałbym, że pracujemy nad stworzeniem wartości dla klienta oraz gwarancji poprzez bezprecedensową jakość i dbałość. Wierzymy, że podejście to spotka się z zainteresowaniem klientów w tych segmentach - dodał David Kong.

Pierwsze 100 hoteli, które dołączy do SureStay, otrzyma szereg bonusów, obejmujących pięcioletnie zniesienie opłat franczyzowych, pomoc regionalnego managera w ożywieniu działań sprzedażowych i marketingowych, a także wsparcie poprzez szkolenia na poziomie konkretnych obiektów. SureStay otwiera także możliwość migracji dla hoteli Best Western, które nie chcą wdrażać programu w zakresie aranżacji obiektów. Niemal 20 listów intencyjnych SureStay zostało podpisanych od chwili zakomunikowania wprowadzenia nowej franczyzy członkom Best Western, które miało miejsce we wrześniu. Wstępne plany dotyczące rozwoju SureStay zakładają otworzenie 150 hoteli w ciągu trzech lat i 800 obiektów do 2026 roku.

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Komentarz

Komentarz dnia

Właściciel restauracji z przewodnika Michelin o personelu

Andrzej Rudnicki-Sipayłło współwłaściciel Merliniego 5 oraz Mokotowska 69

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.