Strona główna Wiadomości 18 Blue frog debiutuje we Wrocławiu
REKLAMA

NAJWAŻNIEJSZE ARTYKUŁY TYGODNIA - HORECANET.PL

Blue frog debiutuje we Wrocławiu

Horecanet.pl, 18 października 2017

Nowa sieć, która wkroczyła właśnie na polski rynek, należy do holdingu AmRest. To koncept łączący elementy casualowej restauracji z obszerną ofertą barową. Pierwsza restauracja pod szyldem blue frog w Polsce ruszy dziś (18 października) w nowo otwartym centrum handlowym Wroclavia.

News dnia: Blue frog debiutuje we Wrocławiu

Autor: Blue frog

Do dyspozycji gości zostanie oddanych łącznie 150 miejsc, z czego ponad 30 na zewnętrznym patio. W karcie znajdą się dania znane z amerykańskiej kuchni, urozmaicone nutą azjatyckich smaków. Goście lokalu mogą liczyć też na bogaty wybór napojów przygotowywanych przez profesjonalnych barmanów.

- Wprowadzenie blue frog do Polski to efekt realizacji planów ekspansji marki na kraje Europy. Polski rynek gastronomiczny cechuje coraz większa otwartość konsumentów na nowe koncepty, a to stwarza nam dużą przestrzeń do rozwoju. Mamy za sobą kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu tego biznesu w Chinach, słyszmy również pozytywne opinie w Hiszpanii, gdzie właśnie uruchomiliśmy pierwszą restaurację pod szyldem blue frog. Tym bardziej wierzymy, że idea amerykańskiej kuchni – nie tylko tej tradycyjnej, ale i sięgającej po egzotyczne smaki, spełni oczekiwania polskich konsumentów – mówi Sylweriusz Faruga, Prezydent marki blue frog.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE I NOWOCZESNE CZASOPISMO RESTAURATORÓW
!!! ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA !!!
link do aktualnego numeru: WRZESIEŃ

Blue frog jako przestrzeń-kameleon, idealnie dostosowuje się do pory dnia i różnych okazji. Menu, oświetlenie jak i muzyka w tle, stanowią nierozłączny element funkcjonowania lokalu, nadając mu niepowtarzalny klimat. W godzinach porannych restauracja zapraszać będzie na wyśmienite śniadania, po południu w menu pojawią się przygotowane z najwyższej jakości składników soczyste burgery, steki i żeberka, a wieczorem przy okazji spotkań towarzyskich, będzie można dodatkowo skorzystać z bogatej oferty barowej.

Najbliższe plany firmy obejmują otwarcia kolejnych restauracji tej sieci w największych miastach Polski. AmRest posiada obecnie 41 restauracji blue frog w Chinach i Hiszpanii.

Z okazji debiutu na polskim rynku, za pośrednictwem mediów społecznościowych blue frog organizuje konkurs dla swoich gości. Do wygrania jest wycieczka do Nowego Jorku lub Szanghaju, czyli miejsc blisko związanych z DNA marki.


 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Komentarz

Komentarz dnia

Nowe regulacje zwiększają koszty prowadzenia działalności

Marek Pietrzak prezes Agencja Solidarni w Biznesie

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").
W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdą Państwo podstawowe informacje na ten temat. Proszę pamiętać, że w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w tym zakresie możesz skontaktować się z nami wysyłając e-mail na adres biuro@brogb2b.pl.


Kto będzie administratorem Państwa danych?
Administratorem Państwa danych będziemy my: BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie (dalej będziemy używać skrótu "BROG B2B"). Szczegółowe informacje dotyczące administratora znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszych usług, w tym portali internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez BROG B2B (np. subskrypcja bezpłatnych newsletterów czy formularz zamówień).

Dlaczego chcemy przetwarzać Państwa dane?
Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie mają Państwo prawa w stosunku do swoich danych?
Mają Państwo między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Mogą Państwo także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w Polityce Prywatności. Tam też znajdą Państwo informacje jak zakomunikować nam Twoją wolę skorzystania z tych praw.

UKRYJ TE INFORMACJE