Strona główna Wiadomości 18 Blue frog debiutuje we Wrocławiu
REKLAMA

NAJWAŻNIEJSZE ARTYKUŁY TYGODNIA - HORECANET.PL

Blue frog debiutuje we Wrocławiu

Horecanet.pl, 18 października 2017

Nowa sieć, która wkroczyła właśnie na polski rynek, należy do holdingu AmRest. To koncept łączący elementy casualowej restauracji z obszerną ofertą barową. Pierwsza restauracja pod szyldem blue frog w Polsce ruszy dziś (18 października) w nowo otwartym centrum handlowym Wroclavia.

News dnia: Blue frog debiutuje we Wrocławiu

Autor: Blue frog

Do dyspozycji gości zostanie oddanych łącznie 150 miejsc, z czego ponad 30 na zewnętrznym patio. W karcie znajdą się dania znane z amerykańskiej kuchni, urozmaicone nutą azjatyckich smaków. Goście lokalu mogą liczyć też na bogaty wybór napojów przygotowywanych przez profesjonalnych barmanów.

- Wprowadzenie blue frog do Polski to efekt realizacji planów ekspansji marki na kraje Europy. Polski rynek gastronomiczny cechuje coraz większa otwartość konsumentów na nowe koncepty, a to stwarza nam dużą przestrzeń do rozwoju. Mamy za sobą kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu tego biznesu w Chinach, słyszmy również pozytywne opinie w Hiszpanii, gdzie właśnie uruchomiliśmy pierwszą restaurację pod szyldem blue frog. Tym bardziej wierzymy, że idea amerykańskiej kuchni – nie tylko tej tradycyjnej, ale i sięgającej po egzotyczne smaki, spełni oczekiwania polskich konsumentów – mówi Sylweriusz Faruga, Prezydent marki blue frog.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE I NOWOCZESNE CZASOPISMO RESTAURATORÓW
!!! ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA !!!
link do aktualnego numeru: WRZESIEŃ

Blue frog jako przestrzeń-kameleon, idealnie dostosowuje się do pory dnia i różnych okazji. Menu, oświetlenie jak i muzyka w tle, stanowią nierozłączny element funkcjonowania lokalu, nadając mu niepowtarzalny klimat. W godzinach porannych restauracja zapraszać będzie na wyśmienite śniadania, po południu w menu pojawią się przygotowane z najwyższej jakości składników soczyste burgery, steki i żeberka, a wieczorem przy okazji spotkań towarzyskich, będzie można dodatkowo skorzystać z bogatej oferty barowej.

Najbliższe plany firmy obejmują otwarcia kolejnych restauracji tej sieci w największych miastach Polski. AmRest posiada obecnie 41 restauracji blue frog w Chinach i Hiszpanii.

Z okazji debiutu na polskim rynku, za pośrednictwem mediów społecznościowych blue frog organizuje konkurs dla swoich gości. Do wygrania jest wycieczka do Nowego Jorku lub Szanghaju, czyli miejsc blisko związanych z DNA marki.


 

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Komentarz

Komentarz dnia

Szef kuchni Hotelu Mikołajki o menu na zimę

Tomasz Milewski szef kuchni Hotel Mikołajki

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.