Strona główna Wiadomości październik 26 Carpet Studio: Stawiamy na najwyższe standardy
REKLAMA

Konkretne plany firmy

Carpet Studio: Stawiamy na najwyższe standardy

Horecanet.pl, 26 października 2016

- Chcemy być wiodącą firmą w branży wykładzin hotelowych. Mamy ugruntowaną pozycję na rynku, ale pragniemy być jeszcze lepsi - Sławomir Laczek, prezes Carpet Studio, wyłącznego dystrybutora marek Ege i Amtico na Polskę.

Autor: Carpet Studio

Jakie były początki współpracy Carpet Studio z Ege i Amtico?
Sławomir Laczek, prezes Carpet Studio: Pod koniec lat 90. zainteresowałem się wykładzinami projektowanymi na zlecenie. Moja firma była nastawiona przede wszystkim na mniejszych inwestorów. W miarę zbierania doświadczenia zaczęliśmy realizować zamówienia od dużych hoteli i w tym czasie spotkałem się z marką Ege. Poznając jej produkty oraz filozofię zapragnąłem mieć je w swojej ofercie. Wiedziałem, że jest to firma, która na polskim rynku hotelowym przyjmie się ze względu na wysoką jakość produktów i standardy obsługi. Zależało mi na najlepszych wykładzinach w swojej ofercie. I ku mojemu miłemu zaskoczeniu firma Ege zaproponowała mi wyłączność. Wraz z nią weszliśmy w segment sieciowych hoteli, które są dla nas ważnymi partnerami. Co nie zmienia faktu, że nadal cenimy sobie także mniejsze podmioty. Chwilę później także marka Amtico dostrzegła nasze sukcesy i również zaproponowała nam współpracę, a teraz wspólnie pracujemy nad rozwojem sprzedaży.

Carpet Studio to młodzi, pełni energii ludzie. Odnoszę wrażenie, że jest Pan z nich dumny. Według jakiego klucza dobierał Pan pracowników?
Postawiłem na młodych ludzi, którym przekazałem wiedzę i w ten sposób stworzyłem mocny zespół. Zależało mi na osobach otwartych, lubiących wyzwania i pełnych energii. Chciałem, aby to oni przejęli moją pasję i filozofię Ege, która w naszej firmie jest priorytetem. Dostrzegam i doceniam to, że wkładają w swoją pracę dużo kreatywności oraz zaangażowania. Widzę, że sprawia im to też satysfakcję, a to jest dla mnie bardzo ważne. Dzięki temu jesteśmy jednym z najbardziej liczących się graczy w branży wykładzin hotelowych, jeśli chodzi o liczbę zrealizowanych projektów i ich metraż. Firmy kojarzą nas z jakością, co jest dla mnie kluczowe.

Wspomniał Pan o filozofii Ege, która jest bliska także Carpet Studio. Jaka jest idea Pana firmy?
Najważniejszy jest serwis, najwyższa jakość usług i oczywiście to, aby ludzie mieli o nas dobre zdanie. W życiu prywatnym zawsze staram się dotrzymywać danego słowa, być solidnym i wiarygodnym. Tą bliską mojemu sercu filozofię wprowadziłem do Carpet Studio. Chcę, abyśmy byli najlepsi poprzez świadczenie usług na najwyższym poziomie, poświęcając inwestorowi tyle czasu, ile będzie on potrzebował. Najwyższe standardy obsługi klienta, w taki sposób, aby miał satysfakcję z naszej współpracy są motorem napędowym stworzonej przeze mnie firmy. W tym wszystkim ważny jest także wysokiej jakości produkt. Filozofia Ege stawiająca na najwyższe standardy, to ideał, wzór, do którego dąży nasza firma. I widzę, że z dobrym skutkiem. Podobna jest też filozofia Amtico, dlatego z nimi także współpracujemy.

Ale nie tylko filozofia tych firm sprawiła, że współpracuje z nimi Carpet Studio?
Oczywiście, że to nie tylko filozofia. Cenię sobie dobry, dopracowany w każdym szczególe design, o który obie firmy bardzo dbają. Ege do tworzenia nowych kolekcji zaprasza światowej sławy projektantów, architektów, a nawet kreatorów mody, takich jak Christian Lacroix czy Jean Paul Gaultier. Ostatnia kolekcja wykładzin powstała przy kooperacji ze znanym londyńskim designerem Tomem Dixonem. Tu nie ma miejsca na przypadek. Dopracowany jest każdy szczegół i to się widzi w ich kolekcjach.

Jakie plany na przyszłość ma Carpet Studio?
Chcemy być wiodącą firmą w branży wykładzin hotelowych. Mamy ugruntowaną pozycję na rynku, ale pragniemy być jeszcze lepsi. A jeśli chodzi o najbliższą przyszłość – zależy nam na dotarciu do architektów, którym chcemy zaoferować nasze kompleksowe wsparcie i długofalową współpracę.

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.