Strona główna Wiadomości 8 Dyrektor Marina Club o zarządzaniu i gościach
REKLAMA

NAJWAŻNIEJSZE ARTYKUŁY TYGODNIA - HORECANET.PL

Dyrektor Marina Club o zarządzaniu i gościach

Horecanet.pl, 8 listopada 2017

Głównym i niespotykanym atutem obiektu jest jego położenie. Marketingowo używamy określenia „Hotel w środku jeziora”, ze względu na fakt, iż znajduje się na półwyspie i goście rzeczywiście mają odczucie jakby była to mała wyspa. Z każdej strony otacza nas woda, a wszystkie pokoje posiadają widok na jezioro - mówi w rozmowie z nami Radosław Bogacki, dyrektor Marina Club.

Dyrektor Marina Club o zarządzaniu i gościach

Autor: RB

Jaka jest specyfika regionu, w którym zlokalizowany jest hotel?
Wyjątkowa. Na pewno walory naturalne są jedne z piękniejszych w naszym kraju. Problem niestety jest z kadrą pracowniczą. Ze względu na położenie i brak rozwiniętej sieci transportu pozamiejskiego, nasz hotel nie jest tak atrakcyjny dla pracowników, jak inne obiekty położone w centrach miast.

Czy ten problem najbardziej Panu doskwiera?
Myślę, że nie tylko hotelarze, a wszyscy przedsiębiorcy w Polsce zmagają się w chwili obecnej z problemem braku dobrych i wydajnych pracowników. Miałem ostatnio okazję brać udział w debacie dyrektorów i właścicieli hoteli luksusowych w Polsce. Każdy z naszej dziesiątki jako główny problem przedstawił brak odpowiednio wykfalifikowanej kadry. Problem ten jest dużo głębszy niż nam się wydaje. W szkołach gastronomicznych czy hotelarskich niestety uczniowie nie są uczeni przydatnych elementów. Jak zapraszamy ich, aby pokazać, zainteresować jak fajna może to być praca, większość dziwi się, że tak to wygląda.

Czym zatem jeszcze charakteryzuje się prowadzenie działalności hotelowej w tej lokalizacji?
Przede wszystkim przygotowaniem zupełnie odmiennej oferty niż hotele znajdujące się w dużych aglomeracjach. Jesteśmy mailing czy reklama na Facebooku skutkuje znaczącym wzrostem rezerwacji na kilka dni po opublikowaniu reklamy.

Jaki jest Pana sposób na skuteczne zarządzenie pracownikami? Co jest według Pana najistotniejsze w relacjach dyrektor – personel?
Przede wszystkim jestem dostępny dla każdego z pracowników. Spotykamy się bardzo często i rozmawiamy na różne tematy. Staram się, aby każdy z pracowników żył obiektem, stał się jego integralną częścią. Jestem zawsze otwarty na nowe pomysły. Od dwóch lat zauważamy dużo mniejsze zmiany personalne zarówno w kadrze zarządzającej, jak i w pozostałych działach.

Co w dzisiejszych czasach decyduje o sukcesie hotelu?
Na to pytanie nie ma jednej odpowiedzi. Każdy obiekt jest inny i każdy może osiągnąć sukces dzięki innym elementom. Historia typowym obiektem resortowym, który w okresach wakacyjnych, weekendy i święta jest nastawiony tylko na gościa indywidualnego. Pozostały okres to goście korporacyjni organizujący duże konferencje.
Bardzo duży nacisk stawiamy na zagospodarowanie czasu wolnego dla naszych gości. Wypożyczalnia sprzętu wodnego, Restauracja Marina Lake przy plaży, siłownia na świeżym powietrzu, czy sprzęt rekreacyjny to tylko kilka z elementów, które udostępniamy.

Na jakie działania i kanały marketingowe głównie stawiacie? Które kampanie najlepiej się sprawdzają?
75 proc. działań marketingowych skierowanych jest na social media i internet, pozostały zakres to tradycyjne sposoby (reklama w prasie czy przy drodze). Każda kampania ma inny odzew, niektóre – te wizerunkowe – nie przekładają się bezpośrednio na sprzedaż...

Cały wywiad publikujemy w:
ŚWIAT HOTELI

NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE I NOWOCZESNE CZASOPISMO HOTELARZY

!!! ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA !!!
 link do aktualnego numeru:
WRZESIEŃ-PAŹDZIERNIK 2017

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Komentarz

Komentarz dnia

Szef kuchni Hotelu Mikołajki o menu na zimę

Tomasz Milewski szef kuchni Hotel Mikołajki

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.