Strona główna Wiadomości 8 Dyrektor Marina Club o zarządzaniu i gościach
REKLAMA

NAJWAŻNIEJSZE ARTYKUŁY TYGODNIA - HORECANET.PL

Dyrektor Marina Club o zarządzaniu i gościach

Horecanet.pl, 8 listopada 2017

Głównym i niespotykanym atutem obiektu jest jego położenie. Marketingowo używamy określenia „Hotel w środku jeziora”, ze względu na fakt, iż znajduje się na półwyspie i goście rzeczywiście mają odczucie jakby była to mała wyspa. Z każdej strony otacza nas woda, a wszystkie pokoje posiadają widok na jezioro - mówi w rozmowie z nami Radosław Bogacki, dyrektor Marina Club.

Dyrektor Marina Club o zarządzaniu i gościach

Autor: RB

Jaka jest specyfika regionu, w którym zlokalizowany jest hotel?
Wyjątkowa. Na pewno walory naturalne są jedne z piękniejszych w naszym kraju. Problem niestety jest z kadrą pracowniczą. Ze względu na położenie i brak rozwiniętej sieci transportu pozamiejskiego, nasz hotel nie jest tak atrakcyjny dla pracowników, jak inne obiekty położone w centrach miast.

Czy ten problem najbardziej Panu doskwiera?
Myślę, że nie tylko hotelarze, a wszyscy przedsiębiorcy w Polsce zmagają się w chwili obecnej z problemem braku dobrych i wydajnych pracowników. Miałem ostatnio okazję brać udział w debacie dyrektorów i właścicieli hoteli luksusowych w Polsce. Każdy z naszej dziesiątki jako główny problem przedstawił brak odpowiednio wykfalifikowanej kadry. Problem ten jest dużo głębszy niż nam się wydaje. W szkołach gastronomicznych czy hotelarskich niestety uczniowie nie są uczeni przydatnych elementów. Jak zapraszamy ich, aby pokazać, zainteresować jak fajna może to być praca, większość dziwi się, że tak to wygląda.

Czym zatem jeszcze charakteryzuje się prowadzenie działalności hotelowej w tej lokalizacji?
Przede wszystkim przygotowaniem zupełnie odmiennej oferty niż hotele znajdujące się w dużych aglomeracjach. Jesteśmy mailing czy reklama na Facebooku skutkuje znaczącym wzrostem rezerwacji na kilka dni po opublikowaniu reklamy.

Jaki jest Pana sposób na skuteczne zarządzenie pracownikami? Co jest według Pana najistotniejsze w relacjach dyrektor – personel?
Przede wszystkim jestem dostępny dla każdego z pracowników. Spotykamy się bardzo często i rozmawiamy na różne tematy. Staram się, aby każdy z pracowników żył obiektem, stał się jego integralną częścią. Jestem zawsze otwarty na nowe pomysły. Od dwóch lat zauważamy dużo mniejsze zmiany personalne zarówno w kadrze zarządzającej, jak i w pozostałych działach.

Co w dzisiejszych czasach decyduje o sukcesie hotelu?
Na to pytanie nie ma jednej odpowiedzi. Każdy obiekt jest inny i każdy może osiągnąć sukces dzięki innym elementom. Historia typowym obiektem resortowym, który w okresach wakacyjnych, weekendy i święta jest nastawiony tylko na gościa indywidualnego. Pozostały okres to goście korporacyjni organizujący duże konferencje.
Bardzo duży nacisk stawiamy na zagospodarowanie czasu wolnego dla naszych gości. Wypożyczalnia sprzętu wodnego, Restauracja Marina Lake przy plaży, siłownia na świeżym powietrzu, czy sprzęt rekreacyjny to tylko kilka z elementów, które udostępniamy.

Na jakie działania i kanały marketingowe głównie stawiacie? Które kampanie najlepiej się sprawdzają?
75 proc. działań marketingowych skierowanych jest na social media i internet, pozostały zakres to tradycyjne sposoby (reklama w prasie czy przy drodze). Każda kampania ma inny odzew, niektóre – te wizerunkowe – nie przekładają się bezpośrednio na sprzedaż...

Cały wywiad publikujemy w:
ŚWIAT HOTELI

NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE I NOWOCZESNE CZASOPISMO HOTELARZY

!!! ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA !!!
 link do aktualnego numeru:
WRZESIEŃ-PAŹDZIERNIK 2017

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Komentarz

Komentarz dnia

Nowe regulacje zwiększają koszty prowadzenia działalności

Marek Pietrzak prezes Agencja Solidarni w Biznesie

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").
W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdą Państwo podstawowe informacje na ten temat. Proszę pamiętać, że w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w tym zakresie możesz skontaktować się z nami wysyłając e-mail na adres biuro@brogb2b.pl.


Kto będzie administratorem Państwa danych?
Administratorem Państwa danych będziemy my: BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie (dalej będziemy używać skrótu "BROG B2B"). Szczegółowe informacje dotyczące administratora znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszych usług, w tym portali internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez BROG B2B (np. subskrypcja bezpłatnych newsletterów czy formularz zamówień).

Dlaczego chcemy przetwarzać Państwa dane?
Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie mają Państwo prawa w stosunku do swoich danych?
Mają Państwo między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Mogą Państwo także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w Polityce Prywatności. Tam też znajdą Państwo informacje jak zakomunikować nam Twoją wolę skorzystania z tych praw.

UKRYJ TE INFORMACJE