Strona główna Wiadomości luty 16 Dyrektor VH Amber Baltic o współpracy z dostawcami
REKLAMA

Tylko u nas!

Dyrektor VH Amber Baltic o współpracy z dostawcami

Horecanet.pl, 16 lutego 2017

Międzyzdroje, ze względu na swoją lokalizację, rządzą się zupełnie innymi prawami niż duże aglomeracje. Także pod kątem dostawców – mówi Monika Kowalska, dyrektor generalna Vienna House Amber Baltic
Miedzyzdroje.

Dyrektor VH Amber Baltic o współpracy z dostawcami

Autor:

Duża odległość dzieląca je od większych miast sprawia, że współpracujemy głównie z lokalnymi dostawcami, ponieważ tylko oni są w stanie sprostać naszym wymaganiom przez cały rok. Dla większych firm dostawy poza sezonem nie są zupełnie opłacalne, a nasz hotel musi zapewnić najwyższą jakość swoich usług siedem dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Taka jest specyfika naszego biznesu. W związku z tym, jako jedyny hotel należący do grupy Vienna House, możemy korzystać z innych produktów niż jest to centralnie ustalone. Dzięki temu, możemy podkreślać jednocześnie naszą regionalną odmienność.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE - RAPORT 2017
ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA
w wersji elektronicznej - kliknij

Przy wyborze dostawcy ważna jest dla nas nie tylko jakość, ale także możliwość szybkiego serwisowania sprzętu oraz długotrwała współpraca. Nasi lokalni dostawcy w pełni nas rozumieją i pozostają do naszej dyspozycji, bez względu na dzień i godzinę. Ponadto, dzięki długotrwałej współpracy, starają się dopasować do naszych bieżących potrzeb. Wyróżnia ich spora elastyczność w podejściu do klienta. Część z nich oferuje nam, na przykład, możliwości zwrotów, pomimo że takie rozwiązania są charakterystyczne jedynie dla korporacji. Z lokalnymi dostawcami łatwiej jest również zawrzeć długotrwałą współpracę, dzięki czemu z każdym rokiem lepiej rozumieją oni nasze wymagania. To sprawia, że możemy świadczyć usługi na najwyższym poziomie, a jedno¬cześnie ułatwia naszą pracę.

Niezwykle ważne jest dla nas także to, aby dostawcy byli w stałym kontakcie z pracownikami hotelu. Za-uważalna jest różnica w podejściu pomiędzy lokalnymi dostawcami, a dużymi korporacjami. W przypadku tych pierwszych zawsze mamy dedykowaną osobę, która odpowiada na wszystkie nasze zapytania czy uwagi. Dzięki temu, że rotacja pracowników jest znacznie mniejsza niż w większych firmach łatwiej zadbać tu o ciągłość współpracy. U dużych dostawców często zdarza nam się, że w ciągu roku rozmawiamy z kilkoma osobami, którym od początku musimy tłumaczyć szczegóły naszych zamówień. To znacznie wydłuża czas odpowiedzi, a czasem wpływa na obniżenie jakości dostaw.

W ramach podziękowania za terminowość i lojalność, co roku, organizujemy dla naszych partnerów galę. Jest to okazja do spotkania poza ustalonymi ramami, co także ma wpływ na relacje. To niezwykle ważne w budowaniu efektywnej i trwałej współpracy. Mam nadzieję, że w 2017 roku, takie relacje będziemy pogłębiać, a dzięki temu hotel Vienna House Amber Baltic będzie odnosił dalsze sukcesy.

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Nowa osoba w Vienna House

13 lutego 2017

Komentarz

Komentarz dnia

MJM: Zmiany w branży idą w dobrym kierunku

Wojciech Jazowiecki dyrektor zarządzający MJM Group

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.