Strona główna Wiadomości czerwiec Dyrektor i „kupcy” Lagardere na XV Food Business Forum
REKLAMA

Realna szansa na kontrakt roku i prestiżowy tytuł

Dyrektor i „kupcy” Lagardere na XV Food Business Forum

Horecanet.pl, 19 czerwca 2017

Maciej Gajkowski, Dyrektor Zarządzający FoodService Polska, Lagardere Travel Retail - HDS Polska weźmie udział w panelu dyskusyjnym pt. „Po pierwsze lokalizacja – wybór, aspekty prawne, wykorzystanie potencjału”, podczas najważniejszego w Polsce spotkania branży. Tegoroczne, XV Food Business Forum 2017 odbędzie się już 13 września w Sheraton Warsaw Hotel.

Autor:

Spółka Lagardere Travel Retail, działająca przez ostatnich 18 lat pod nazwą HDS Polska,  obecna na rynku sprzedaży detalicznej od 1998 zarządza siecią 630 sklepów prasowych pod markami Inmedio, Relay, Virgin, Discover, a także sklepami typu convenience pod marką 1 Minute.  Posiada również 80 lokali gastronomicznych, w tym kawiarnie, bistro, puby, piekarnie z ofertą restauracyjną oraz sklepy Duty Free na lotniskach.

Firmę na XV Food Businesss Forum 2017 reprezentować będą także "kupcy" - osoby bezpośrednio odpowiedzialne za zaopatrzenie, wyposażenie, inwestycje itp. w lokalach aż 12 marek należących do Lagardere Travel Retail: empik cafe, Voyage Cafe, Business Shark, Flying Bistro, Inmedio Cafe, Bread & Co., Furore, The Flame, Chief's, Gourmet Bistro, So!Coffee, Hello! Wezmą udział w indywidualnych spotkatniach z zainteresowanymi dostawcami w ramach Business Speed Dating.
 

SUPPLIER OF THE YEAR 2017
PRESTIŻ • ZAUFANIE ODBIORCÓW • SUKCES SPRZEDAŻOWY
- kliknij po szczegóły -


Ogromnym zainteresowaniem Uczestników, Sponsorów, Wystawców oraz Kupców z niezależnych lokali i sieci gastronomicznych cieszy się każda edycja najważniejszego w Polsce spotkania restauratorów. To tylko tu, raz w roku, ze wszystkich zakątków Polski zjeżdżają się właściciele oraz wybitni praktycy i eksperci, aby uczestniczyć w swoim ulubionym wydarzeniu. Już po raz szósty na zakończenie Food Business Forum, podczas uroczystej kolacji i Gali nastąpi rozstrzygnięcie oraz wręczenie nagród Food Business Awards.

Właścicielom lokali gastronomicznych, restauracji i punktów gastronomicznych, które przystąpią do konkursu Food Business Awards 2017 (całkowicie za darmo!) przysługują DARMOWE ZAPROSZENIA do udziału w całym wydarzeniu XV Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum 2017.
 

REGULAMIN, FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
FOOD BUSINESS AWARDS 2017
- kliknij po szczegóły


Uczestnictwo zagwarantuje Państwu:
● zdobycie wiedzy o sprawdzonych sposobach na rozwój biznesu
● możliwość dyskusji z najwybitniejszymi praktykami i ekspertami
● kuluarowe spotkania w gronie przyjaciół i partnerów
● indywidualne spotkania z dostawcami oraz zapoznanie się z ich najbardziej aktualną ofertą
● lunch w restauracji The Olive w Sheraton Warsaw Hotel
● udział w uroczystej kolacji z Galą konkursową Food Business Awards 2017
● obecność na najważniejszym w roku spotkaniu przedstawicieli branży
● zimne i ciepłe napoje oraz przekąski przez cały dzień
 


!!! TYLKO U NAS 20 LAT TRADYCJI I ZAUFANIA !!!


POZIOM MERYTORYCZNY, JAKOŚĆ WYDARZENIA ORAZ LICZBA POTWIERDZONYCH KUPCÓW I RESTAURATORÓW GWARANTOWANA PRZEZ BROG MARKETIG - PLATFORMĘ MEDIÓW SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI B2B - WYDAWCĘ CZASOPISM NOWOŚCI GASTRONOMICZNE, ŚWIAT HOTELI, SWEETS & COFFEE, WWW.HORECANET.PL, A TAKŻE ORGANIZATORA NAJWAŻNIEJSZYCH W POLSCE SPOTKAŃ PROFESJONALISTÓW: FORUM PROFIT HOTEL, SWEETS & COFFEE FORUM, FORUM PETROTREND.


- To jedyna w Polsce, oryginalna i najbardziej efektywna platforma dyskusji o tym co aktualne w branży, wymiany doświadczeń wśród właścicieli niezależnych i zarządów sieci, ekspertów oraz dostawców, którzy mają niebywałą i realną szansę na pozyskanie tzw. kontraktów roku. Dzięki wieloletniej tradycji udaje nam się stworzyć najlepsze, także organizacyjnie, wydarzenie gastronomiczne w tym kraju  - powiedział Rafał Madyński, dyrektor marketingu, BROG Marketing.


Dzięki takim imprezom cyklicznym  jak Food Business Forum mogą spotykać się ludzie z różnych biznesów oraz form aktywności gastronomicznej mając możliwość wymiany doświadczeń, a także posłuchania restauratorów, którzy odnieśli spore sukcesy w tej branży.

Krzysztof Janiszewski
współwłaściciel Senses Restaurant (Zdobywcy Gwiazdki Michelin)


Jestem pod wrażeniem organizacji tego wydarzenia. Widzę naprawdę duży profesjonalizm. Podczas Food Business Forum spotykają się przedstawiciele z bardzo różnych obszarów rynku gastronomicznego.

Bartek Kraciuk
współwłaściciel Grupy Warszawa

 

Już drugi rok z rzędu jesteśmy na Food Business Forum i bierzemy udział w Business Speed Dating. Dla nas jest to doskonała okazja do poznania się z potencjalnymi klientami i porozmawiania z nimi – bardzo krótko i konkretnie.
Wbrew pozorom 4 minuty są bardziej efektywne niż długie przygotowania do spotkań.

Rafał Spiżewski
kierownik ds. kanału AFH Żywiec Zdrój
 

 WWW.FOODBUSINESSFORUM.PL


Organizatorem jest BROG Marketing - platforma mediów skutecznej komunikacji B2B, właściciel czasopism: Świat Hoteli, Nowości Gastronomiczne, Sweets & Coffee, Stacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Paliwowego PetroTrend.


Kontakt z Organizatorem
BROG Marekting
Adam Stępniak
szef zespołu sprzedaży rynku gastronomicznego
tel.: 664 463 069, 22 290 66 11
a.stepniak@brogmarketing.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Komentarz

Komentarz dnia

Michał Czeladzki o wołowinie

Michał Czeladzki szef kuchni Marcelino Chleb i Wino

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").
W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdą Państwo podstawowe informacje na ten temat. Proszę pamiętać, że w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w tym zakresie możesz skontaktować się z nami wysyłając e-mail na adres biuro@brogb2b.pl.


Kto będzie administratorem Państwa danych?
Administratorem Państwa danych będziemy my: BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie (dalej będziemy używać skrótu "BROG B2B"). Szczegółowe informacje dotyczące administratora znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszych usług, w tym portali internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez BROG B2B (np. subskrypcja bezpłatnych newsletterów czy formularz zamówień).

Dlaczego chcemy przetwarzać Państwa dane?
Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie mają Państwo prawa w stosunku do swoich danych?
Mają Państwo między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Mogą Państwo także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w Polityce Prywatności. Tam też znajdą Państwo informacje jak zakomunikować nam Twoją wolę skorzystania z tych praw.

UKRYJ TE INFORMACJE