Strona główna Wiadomości czerwiec Dyrektor pruszkowskiego DeSilva o zarządzaniu
REKLAMA

Tylko u nas!

Dyrektor pruszkowskiego DeSilva o zarządzaniu

Horecanet.pl, 19 czerwca 2017

W prowadzeniu Hotelu Victor Pruszków by DeSilva Jadwiga Bączkowska wykorzystuje umiejętność dobierania i zarządzania współpracownikami, którzy dzięki entuzjazmowi i empatii tworzą niepowtarzalną atmosferę, tak docenianą przez gości. Z równym zaangażowaniem Pani Jadwiga dba o jakość śniadań, jak i menu restauracji.

Autor:

Jest jej ambicją by hotel stał się ulubionym miejscem spotkań przy stole również dla mieszkańców Pruszkowa. W rozmowie z nami opowiedziała o tym jak udało się ponownie doprowadzić do pozytywnego postrzegania obiektu przez gości i klientów, o współpracy z zespołem oraz wyzwaniach dnia codziennego.

Pruszkowskim hotelem DeSilva zarządza Pani od pięciu lat. Co udało się dokonać na przestrzeni tych lat?
Spółka Hotele DeSilva została wybrana jako firma zarządzająca funkcjonowaniem hotelu Victor. Mieliśmy być gwarancją poprawy sytuacji obiektu postawionego w stan upadłości konsumenc¬kiej. Znając doświadczenie naszej firmy w prowadzeniu własnych hoteli i zarządzaniu powierzonymi obiektami, wierzyciele dali czas na odbudowanie zdolności finansowej.

Swoją pracę w hotelu zaczęłam od porządków – dosłownie i w przenośni. Gdy obiekt został doprowadzony do stanu zgodnego z wymogami sieci, podjęliśmy działania, które miały szybko odbudować wiarygodność u klientów. Pomimo tego, że w przeszłości hotel nie wywiązywał się ze zobowiązań, poprawiliśmy wizerunek i zasłużyliśmy na ponowne zaufanie dotychczasowych gości, jak i pozyskaliśmy nowych klientów korporacyjnych. Niestety całkowite wyprowadzenie hotelu na prostą nie powiodło się i syndyk postanowił sprzedać hotel. Przez ponad dwanaście miesięcy trwały poszukiwania nabywcy. Właściciel hoteli DeSilva, widząc potencjał obiektu, postanowił kupić hotel i po odpowiednich modernizacjach przyłączyć go do sieci jako obiekt własny.

Decyzja o zmianie przeznaczenia wybranych powierzchni (wynikających z nowego biznesplanu), które do tej pory były nieodpowiednio wykorzystywane, miała znacznie poprawić wyniki i funkcjonalność obiektu. W ramach projektu wygospodarowano 15 dodatkowych pokoi. Był to znaczący przyrost, który dał nam nowe, większe możliwości. W ramach prac został także zmodernizowany hall, którego projekt przygotowało Kaczmarek Studio odpowiedzialne za wystrój wnętrz wszystkich hoteli DeSilva. Dzięki tym zmianom znacznie poszerzyliśmy możliwości przyjęcia klientów, dla których dotychczasowy układ hotelu i liczba miejsc noclegowych uniemożliwiał przeprowadzenie konferencji czy spotkań.

Ze względu na to, że hotel do tej pory był doceniany przez gości w podróżach służbowych lub klientów konferencyjnych, naturalnym rozwojem było skierowanie oferty weekendowej do lokalnej społeczności pruszkowskiej oraz okolic tworzonych przez słynne „miasta ogrody” jak Komorów, Podkowa Leśna czy Milanówek. Chętnie angażujemy się w różnego rodzaju wydarzenia organizowane w mieście i jesteśmy współorganizatorami, sponsorami małych i dużych imprez. Kierujemy do nich specjalne „sąsiedzkie” oferty, które wraz ze zmianą wystroju i odnowieniem wnętrz przekonują coraz większą liczbę lokalnych gości do organizacji imprez okolicznościowych.

Jakie ma Pani jeszcze pomysły na rozwój hotelu?
Największym wyzwaniem będzie powiększenie i modernizacja restauracji, która już nie spełnia swojej roli pod względem funkcjonalnym, jak i możliwości przyjęcia odpowiedniej ilości gości. Drugim zadaniem w tym roku jest jak najlepsze wykorzystanie wspaniałego położenia hotelu nad stawami Pęcickimi. Teren zostanie przystosowany do organizacji grilla i różnego rodzaju imprez plenerowych, zarówno dla klientów biznesowych, jak i dla naszych lokalnych mieszkańców.

Całą rozmowę publikujemy w:
ŚWIAT HOTELI
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE I NOWOCZESNE CZASOPISMO HOTELARZY
!!! ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA !!!
 link do aktualnego numeru: MAJ 2017


 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Komentarz

Komentarz dnia

Nowe regulacje zwiększają koszty prowadzenia działalności

Marek Pietrzak prezes Agencja Solidarni w Biznesie

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").
W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdą Państwo podstawowe informacje na ten temat. Proszę pamiętać, że w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w tym zakresie możesz skontaktować się z nami wysyłając e-mail na adres biuro@brogb2b.pl.


Kto będzie administratorem Państwa danych?
Administratorem Państwa danych będziemy my: BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie (dalej będziemy używać skrótu "BROG B2B"). Szczegółowe informacje dotyczące administratora znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszych usług, w tym portali internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez BROG B2B (np. subskrypcja bezpłatnych newsletterów czy formularz zamówień).

Dlaczego chcemy przetwarzać Państwa dane?
Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie mają Państwo prawa w stosunku do swoich danych?
Mają Państwo między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Mogą Państwo także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w Polityce Prywatności. Tam też znajdą Państwo informacje jak zakomunikować nam Twoją wolę skorzystania z tych praw.

UKRYJ TE INFORMACJE