Strona główna Wiadomości czerwiec Dyrektor pruszkowskiego DeSilva o zarządzaniu
REKLAMA

Tylko u nas!

Dyrektor pruszkowskiego DeSilva o zarządzaniu

Horecanet.pl, 19 czerwca 2017

W prowadzeniu Hotelu Victor Pruszków by DeSilva Jadwiga Bączkowska wykorzystuje umiejętność dobierania i zarządzania współpracownikami, którzy dzięki entuzjazmowi i empatii tworzą niepowtarzalną atmosferę, tak docenianą przez gości. Z równym zaangażowaniem Pani Jadwiga dba o jakość śniadań, jak i menu restauracji.

Autor:

Jest jej ambicją by hotel stał się ulubionym miejscem spotkań przy stole również dla mieszkańców Pruszkowa. W rozmowie z nami opowiedziała o tym jak udało się ponownie doprowadzić do pozytywnego postrzegania obiektu przez gości i klientów, o współpracy z zespołem oraz wyzwaniach dnia codziennego.

Pruszkowskim hotelem DeSilva zarządza Pani od pięciu lat. Co udało się dokonać na przestrzeni tych lat?
Spółka Hotele DeSilva została wybrana jako firma zarządzająca funkcjonowaniem hotelu Victor. Mieliśmy być gwarancją poprawy sytuacji obiektu postawionego w stan upadłości konsumenc¬kiej. Znając doświadczenie naszej firmy w prowadzeniu własnych hoteli i zarządzaniu powierzonymi obiektami, wierzyciele dali czas na odbudowanie zdolności finansowej.

Swoją pracę w hotelu zaczęłam od porządków – dosłownie i w przenośni. Gdy obiekt został doprowadzony do stanu zgodnego z wymogami sieci, podjęliśmy działania, które miały szybko odbudować wiarygodność u klientów. Pomimo tego, że w przeszłości hotel nie wywiązywał się ze zobowiązań, poprawiliśmy wizerunek i zasłużyliśmy na ponowne zaufanie dotychczasowych gości, jak i pozyskaliśmy nowych klientów korporacyjnych. Niestety całkowite wyprowadzenie hotelu na prostą nie powiodło się i syndyk postanowił sprzedać hotel. Przez ponad dwanaście miesięcy trwały poszukiwania nabywcy. Właściciel hoteli DeSilva, widząc potencjał obiektu, postanowił kupić hotel i po odpowiednich modernizacjach przyłączyć go do sieci jako obiekt własny.

Decyzja o zmianie przeznaczenia wybranych powierzchni (wynikających z nowego biznesplanu), które do tej pory były nieodpowiednio wykorzystywane, miała znacznie poprawić wyniki i funkcjonalność obiektu. W ramach projektu wygospodarowano 15 dodatkowych pokoi. Był to znaczący przyrost, który dał nam nowe, większe możliwości. W ramach prac został także zmodernizowany hall, którego projekt przygotowało Kaczmarek Studio odpowiedzialne za wystrój wnętrz wszystkich hoteli DeSilva. Dzięki tym zmianom znacznie poszerzyliśmy możliwości przyjęcia klientów, dla których dotychczasowy układ hotelu i liczba miejsc noclegowych uniemożliwiał przeprowadzenie konferencji czy spotkań.

Ze względu na to, że hotel do tej pory był doceniany przez gości w podróżach służbowych lub klientów konferencyjnych, naturalnym rozwojem było skierowanie oferty weekendowej do lokalnej społeczności pruszkowskiej oraz okolic tworzonych przez słynne „miasta ogrody” jak Komorów, Podkowa Leśna czy Milanówek. Chętnie angażujemy się w różnego rodzaju wydarzenia organizowane w mieście i jesteśmy współorganizatorami, sponsorami małych i dużych imprez. Kierujemy do nich specjalne „sąsiedzkie” oferty, które wraz ze zmianą wystroju i odnowieniem wnętrz przekonują coraz większą liczbę lokalnych gości do organizacji imprez okolicznościowych.

Jakie ma Pani jeszcze pomysły na rozwój hotelu?
Największym wyzwaniem będzie powiększenie i modernizacja restauracji, która już nie spełnia swojej roli pod względem funkcjonalnym, jak i możliwości przyjęcia odpowiedniej ilości gości. Drugim zadaniem w tym roku jest jak najlepsze wykorzystanie wspaniałego położenia hotelu nad stawami Pęcickimi. Teren zostanie przystosowany do organizacji grilla i różnego rodzaju imprez plenerowych, zarówno dla klientów biznesowych, jak i dla naszych lokalnych mieszkańców.

Całą rozmowę publikujemy w:
ŚWIAT HOTELI
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE I NOWOCZESNE CZASOPISMO HOTELARZY
!!! ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA !!!
 link do aktualnego numeru: MAJ 2017


 

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Nowy szef kuchni w Hotelu Kossak

19 października 2017

Komentarz

Komentarz dnia

Janusz Mitulski o polskim rynku

Janusz Mitulski dyrektor ds. rozwoju na Europę Środkowo-Wschodnią i Kraje Bałtyckie Marriott International

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.