Strona główna Wiadomości 2015 6 Felietony Justyny Tomańskiej w „Świecie Hoteli”
REKLAMA

Tylko u nas!

Felietony Justyny Tomańskiej w „Świecie Hoteli”

Horecanet.pl, 6 października 2015

Już w najbliższym numerze czasopisma pojawi się pierwszy z cyklu felieton Justyny Tomańskiej - pomysłodawczyni i prowadzącej program „Najlepsze Dla Dzieci”, która wraz z najmłodszymi odwiedza m.in. hotele, sprawdzając ofertę i atrakcje pod kątem małych gości.

Współpraca Świata Hoteli z ,,Najlepsze Dla Dzieci”

Autor: JT

Justyna Tomańska zaangażowana jest w szeroko pojętą działalność na rzecz najmłodszych. Od wielu lat działa charytatywnie w Fundacji Spełnionych Marzeń. Jest właścicielką Happy Kids, firmy produkującej płyty dla dzieci. Jako świadoma mama chce zapewnić swojemu dziecku najlepsze warunki rozwoju. Propaguje zdrowy styl życia, poszukuje stymulujących rozwój intelektualny i fizyczny dzieci przedmiotów. Justyna odwiedza obiekty przeznaczone dla najmłodszych, by je ocenić pod tym względem. Jedną z jej pasji są także podróże, dlatego pokonać kilkaset kilometrów w ciągu jednego dnia to dla Justyny nie trud, a dodatkowa atrakcja. W podróżach towarzyszą jej dzieci w różnym wieku i to ich opinia jest decydująca. Wśród oceniających poszczególne obiekty młodych jurorów jest 4-letnia Zosia, córka prowadzącej. Opinia najmłodszych jest decydująca, a przede wszystkim szczera. Dzieci opowiadają o swoich wrażeniach i oceniają to, co zobaczyły. To przecież z myślą o nich powstał program „Najlepsze dla dzieci”.

Wraz z dziećmi Justyna odwiedziła już m.in. Dolinę Charlotty, Hotel Grand Lubicz, Hotel Bania, Hotel Toscania czy Pepperland Hostel.

Świat Hoteli to niekwestionowany lider zasięgu w grupie hotelarzy! Czasopismo dostępne bezpłatnie dla 30 tys. odbiorców horecanet.pl., ponad 15 tys. subskrybentów newslettera otrzymuje je na swoją skrzynkę, natomiast 6 tys. egzemplarzy jest drukowanych i rozsyłanych imiennie. Gwarantuje najszerszy zasięg i najniższe koszty. Zapraszamy firmy, którym zależy na efektywnym dotarciu do klientów.

Wydawcą jest BROG Marketing - platforma mediów skutecznej komunikacji B2B, właściciel także miesięczników: Nowości Gastronomiczne i Stacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel,  Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, Forum Rynku Kawiarni - Lodziarni - Cukierni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Paliwowego PetroTrend.
 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Komentarz

Komentarz dnia

Makarun o zakazie handlu

Marcin Szworak współwłaściciel Makarun Spaghetti and Salad

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.