Strona główna Wiadomości czerwiec 29 Hotel La Siesta w Jastrzębiej Górze korzysta z Social WiFi
REKLAMA

Tylko u nas!

Hotel La Siesta w Jastrzębiej Górze korzysta z Social WiFi

Horecanet.pl, 29 czerwca 2016

Położony 100 m od plaży Hotel La Siesta korzysta z inteligentnego Wi-Fi do prowadzenia komunikacji marketingowej i budowania relacji z gośćmi dzięki zbieraniu opinii, mailingom i tzw. pakietom startowym. Najmłodsi zachęcani są do skorzystania z placu zabaw, a w tym samym czasie dorośli mogą relaksować się w strefie wellness.

Autor:

- Hotel La Siesta świetnie wykorzystuje możliwości narzędzia Social WiFi. Właściciele Obiektu korzystają z integracji Social WiFi z TripAdvisorem i Freshmailem – dzięki temu pozostają w kontakcie z Gośćmi po opuszczeniu przez nich Hotelu, a dodatkowo zwiększa się liczba dobrych ocen na portalu opiniotwórczym TripAdvisor. Takie działania sprawiają, że potencjalni Goście przyjeżdżają do Obiektu zachęceni dobrymi ocenami, a Goście, którzy już byli w Hotelu chętnie powracają zachęceni kampaniami mailingowymi. – mówi Joanna Centkowska, Client Service Manager Social WiFi.

- Social WiFi pozwala nam promować obiekt do wyselekcjonowanej grupy docelowej – dzięki zebranym danym możemy kierować nasz przekaz marketingowy tylko do osób, które faktycznie będą nim zainteresowane. Kiedy Goście logują się do Social WiFi w naszym hotelu, otrzymują na maila tzw. pakiet startowy, czyli paczkę informacji o Obiekcie i okolicznych atrakcjach. Jesteśmy hotelem Przyjaznym Rodzinie – informujemy Gości o wszystkich udogodnieniach dla rodziców z dziećmi. Teraz, w okresie Euro 2016, wyświetlamy w Social WiFi zaproszenie do wspólnego oglądania meczy. Bardzo cenną funkcjonalnością są dla nas również „gwiazdki” Social WiFi – po opuszczeniu Hotelu La Siesta Goście otrzymują maila z prośbą o ocenę zadowolenia ze swojej wizyty w skali od 1 do 5. Mogą tez zostawić swoje opinie. Dzięki temu wiemy, co najbardziej podobało się Gościom. „Gwiazdki” są dodatkowo połączone z TripAdvisorem – jeżeli ktoś zostawi nam ocenę „5”, możemy zachęcić go do wystawienia oceny również na tym portalu. Maile zebrane przez Social WiFi od razu znajdują się w systemie Freshmail, którego używamy do wysyłki mailingów. Krótko mówiąc – Social WiFi znacznie uławia prowadzenie marketingu dzięki automatyzacji działań. - mówi Bartłomiej Chudzik z Hotelu La Siesta.

Social WiFi to innowacyjne narzędzie analityczno-marketingowe, które umożliwia identyfikację Gości hotelowych oraz analizę ich zachowań i opinii. Pozwala na bezpośredni kontakt z Gościem, dzięki czemu pomaga budować lojalność i lepiej dostosować usługi do potrzeb konkretnych klientów.

Social WiFi umożliwia m.in. wyświetlanie komunikatów w czasie rzeczywistym, wysyłkę e-mailingów, zbieranie opinii za pomocą systemu pięciu gwiazdek. Narzędzie jest wykorzystywane głównie w sektorach HoReCa, retail, jak również podczas eventów indoor-outdoor. Platforma jest zintegrowana m.in.: z SALESmanago (https://socialwifi.com/pl/social-wifi-zintegrowane-z-salesmanago/), FreshMailem, TripAdvisorem (https://socialwifi.com/pl/social-wifi-oficjalnym-partnerem-tripadvisor/) i Facebookiem.

Więcej informacji na blogu Social WiFi

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Komentarz

Komentarz dnia

Michał Czeladzki o wołowinie

Michał Czeladzki szef kuchni Marcelino Chleb i Wino

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").
W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdą Państwo podstawowe informacje na ten temat. Proszę pamiętać, że w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w tym zakresie możesz skontaktować się z nami wysyłając e-mail na adres biuro@brogb2b.pl.


Kto będzie administratorem Państwa danych?
Administratorem Państwa danych będziemy my: BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie (dalej będziemy używać skrótu "BROG B2B"). Szczegółowe informacje dotyczące administratora znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszych usług, w tym portali internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez BROG B2B (np. subskrypcja bezpłatnych newsletterów czy formularz zamówień).

Dlaczego chcemy przetwarzać Państwa dane?
Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie mają Państwo prawa w stosunku do swoich danych?
Mają Państwo między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Mogą Państwo także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w Polityce Prywatności. Tam też znajdą Państwo informacje jak zakomunikować nam Twoją wolę skorzystania z tych praw.

UKRYJ TE INFORMACJE