Strona główna Wiadomości czerwiec 29 Hotel La Siesta w Jastrzębiej Górze korzysta z Social WiFi
REKLAMA

Tylko u nas!

Hotel La Siesta w Jastrzębiej Górze korzysta z Social WiFi

Horecanet.pl, 29 czerwca 2016

Położony 100 m od plaży Hotel La Siesta korzysta z inteligentnego Wi-Fi do prowadzenia komunikacji marketingowej i budowania relacji z gośćmi dzięki zbieraniu opinii, mailingom i tzw. pakietom startowym. Najmłodsi zachęcani są do skorzystania z placu zabaw, a w tym samym czasie dorośli mogą relaksować się w strefie wellness.

Autor:

- Hotel La Siesta świetnie wykorzystuje możliwości narzędzia Social WiFi. Właściciele Obiektu korzystają z integracji Social WiFi z TripAdvisorem i Freshmailem – dzięki temu pozostają w kontakcie z Gośćmi po opuszczeniu przez nich Hotelu, a dodatkowo zwiększa się liczba dobrych ocen na portalu opiniotwórczym TripAdvisor. Takie działania sprawiają, że potencjalni Goście przyjeżdżają do Obiektu zachęceni dobrymi ocenami, a Goście, którzy już byli w Hotelu chętnie powracają zachęceni kampaniami mailingowymi. – mówi Joanna Centkowska, Client Service Manager Social WiFi.

- Social WiFi pozwala nam promować obiekt do wyselekcjonowanej grupy docelowej – dzięki zebranym danym możemy kierować nasz przekaz marketingowy tylko do osób, które faktycznie będą nim zainteresowane. Kiedy Goście logują się do Social WiFi w naszym hotelu, otrzymują na maila tzw. pakiet startowy, czyli paczkę informacji o Obiekcie i okolicznych atrakcjach. Jesteśmy hotelem Przyjaznym Rodzinie – informujemy Gości o wszystkich udogodnieniach dla rodziców z dziećmi. Teraz, w okresie Euro 2016, wyświetlamy w Social WiFi zaproszenie do wspólnego oglądania meczy. Bardzo cenną funkcjonalnością są dla nas również „gwiazdki” Social WiFi – po opuszczeniu Hotelu La Siesta Goście otrzymują maila z prośbą o ocenę zadowolenia ze swojej wizyty w skali od 1 do 5. Mogą tez zostawić swoje opinie. Dzięki temu wiemy, co najbardziej podobało się Gościom. „Gwiazdki” są dodatkowo połączone z TripAdvisorem – jeżeli ktoś zostawi nam ocenę „5”, możemy zachęcić go do wystawienia oceny również na tym portalu. Maile zebrane przez Social WiFi od razu znajdują się w systemie Freshmail, którego używamy do wysyłki mailingów. Krótko mówiąc – Social WiFi znacznie uławia prowadzenie marketingu dzięki automatyzacji działań. - mówi Bartłomiej Chudzik z Hotelu La Siesta.

Social WiFi to innowacyjne narzędzie analityczno-marketingowe, które umożliwia identyfikację Gości hotelowych oraz analizę ich zachowań i opinii. Pozwala na bezpośredni kontakt z Gościem, dzięki czemu pomaga budować lojalność i lepiej dostosować usługi do potrzeb konkretnych klientów.

Social WiFi umożliwia m.in. wyświetlanie komunikatów w czasie rzeczywistym, wysyłkę e-mailingów, zbieranie opinii za pomocą systemu pięciu gwiazdek. Narzędzie jest wykorzystywane głównie w sektorach HoReCa, retail, jak również podczas eventów indoor-outdoor. Platforma jest zintegrowana m.in.: z SALESmanago (https://socialwifi.com/pl/social-wifi-zintegrowane-z-salesmanago/), FreshMailem, TripAdvisorem (https://socialwifi.com/pl/social-wifi-oficjalnym-partnerem-tripadvisor/) i Facebookiem.

Więcej informacji na blogu Social WiFi

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Komentarz

Komentarz dnia

Właściciel restauracji z przewodnika Michelin o personelu

Andrzej Rudnicki-Sipayłło współwłaściciel Merliniego 5 oraz Mokotowska 69

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.