Strona główna Wiadomości grudzień 1 Jak dołączyć do Best Western?
REKLAMA

Co oferuje sieć?

Jak dołączyć do Best Western?

Horecanet.pl, 30 listopada 2016

Proces akceptacji obiektów chcących dołączyć do sieci, modyfikowany jest w oparciu o potrzeby oraz oczekiwania gości, a jego głównym celem jest weryfikacja spełnienia podstawowych standardów, tak aby setki tysięcy osób goszczących codziennie w hotelach Best Western otrzymywały określony poziomu obsługi oraz jednolity produkt.

Autor: Best Western

Aby uzyskać dostęp do rozpoznawanej na całym świecie marki, globalnych kanałów dystrybucji, wsparcia w zakresie sprzedaży i marketingu czy innowacyjnych rozwiązań technologicznych, należy spełnić podstawowe standardy marki oraz oferować produkt reprezentujący odpowiedni poziom czystości i kondycji technicznej. W ramach strategii jakości, Best Western posiada sprecyzowane wymagania zarówno w stosunku do obiektów, które już funkcjonują jako hotele, jak i obiektów nowobudowanych, tworzonych z założeniem wejścia w struktury sieci. Standardy dostosowane są do oczekiwań gości i obejmują poszczególne etapy pobytu gościa m. in. przyjazd, wyjazd, usługi i udogodnienia, sen, pracę oraz relaks w pokoju, udogodnienia łazienkowe, a także usługi gastronomiczne.

Etapy weryfikacji
Proces kontroli oraz późniejszej akceptacji obiektu jest zróżnicowany ze względu na status obiektu. W przypadku funkcjonującego już hotelu przeprowadzana jest zwieńczona raportem ocena aktywacyjna, stwierdzająca gotowość hotelu do włączenia do sieci. Poszczególne elementy wymagań Best Western posiadają m.in. określoną wagę punktową, dzięki czemu możliwa jest przejrzysta weryfikacja hotelu. W przypadku nowo wybudowanego lub całkowicie modernizowanego hotelu, a także obiektu nie funkcjonującego dotychczas jako hotel, proces obejmuje możliwość uzyskania kolejno trzech statusów uprawniających obiekt do podejmowania określonych działań pod szyldem sieci. Dla każdego z aplikujących sieć przeprowadza min. 1,5 dniowe szkolenie wprowadzające, skierowane do wszystkich pracowników obiektu. Istotnym elementem jest także ocena jakości hotelu już funkcjonującego pod szyldem marki, przeprowadzana przez wykwalifikowanego asesora. Dla obiektów marek Best Western, Best Western Plus oraz Best Western Premier standardy w zakresie jakości mogą różnić się w zależności od potrzeb i oczekiwań gości.

ŚWIAT HOTELI
ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA

- link do aktualnego numeru: PAŹDZIERNIK 2016

Wsparcie edukacyjne
Aby maksymalnie pomóc obiektom dopiero wchodzącym do sieci, Best Western wdrożyła nie tylko przejrzystą strategię jakości, ale także dostarczające i porządkujące wiedzę wizyty edukacyjne. Dzięki temu jeszcze przed audytem, który ostatecznie potwierdza spełnienie wszystkich wymogów sieci, kierownictwo oraz pracownicy hotelu mogą upewnić się, że działają w sposób zgodny z wytycznymi. Co więcej, za pośrednictwem nowoczesnej platformy szkoleniowej online - Best Western University - obiekty mają dostęp do globalnego know-how wypracowanego w oparciu o 70 lat działalności sieci.

Nie tylko globalna marka
Best Western, poza rozpoznawalną na całym świecie marką, swoim członkom proponuje dostęp do światowych kanałów dystrybucji oraz oficjalnej strony internetowej sieci Best Western. Hotele mogą liczyć także na wsparcie w zakresie sprzedaży i marketingu w skali krajowej i regionalnej. Sieć proponuje także nowoczesne rozwiązania technologiczne m.in. silnik rezerwacyjny i interfejs Two-Way.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Komentarz

Komentarz dnia

Nowe regulacje zwiększają koszty prowadzenia działalności

Marek Pietrzak prezes Agencja Solidarni w Biznesie

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").
W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdą Państwo podstawowe informacje na ten temat. Proszę pamiętać, że w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w tym zakresie możesz skontaktować się z nami wysyłając e-mail na adres biuro@brogb2b.pl.


Kto będzie administratorem Państwa danych?
Administratorem Państwa danych będziemy my: BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie (dalej będziemy używać skrótu "BROG B2B"). Szczegółowe informacje dotyczące administratora znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszych usług, w tym portali internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez BROG B2B (np. subskrypcja bezpłatnych newsletterów czy formularz zamówień).

Dlaczego chcemy przetwarzać Państwa dane?
Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie mają Państwo prawa w stosunku do swoich danych?
Mają Państwo między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Mogą Państwo także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w Polityce Prywatności. Tam też znajdą Państwo informacje jak zakomunikować nam Twoją wolę skorzystania z tych praw.

UKRYJ TE INFORMACJE