powiększ tekst
Strona główna Wiadomości 2014 22 Jak dobrać urządzenia dla barmana

Tylko u nas!

Jak dobrać urządzenia dla barmana

źródło: Świat Hoteli - czerwiec 2014, 22.07.2014 (zaktualizowany 22.07.2014 13:58)

Prawdą jest, że dobry barman potrafi improwizować w każdych warunkach. Jednak prowizoryczne rozwiązania sprawdzają się na krótką metę. Podstawą wydajnej i estetycznej pracy jest odpowiedni, solidny sprzęt.

Jak dobrać urządzenia dla barmana
Autor: Shutterstock
 
 

Powyższe stwierdzenie wydaje się oczywiste. Niestety wiele osób z kadry zarządzającej o tym zapomina lub szuka tutaj oszczędności. Najczęściej przynosi to skutek odwrotny i uderza w nas samych, natomiast odpowiednie wyposażenie procentuje zwiększeniem obrotów.

>>> Zapoznaj się z czerwcowym wydaniem „Świata Hoteli” w wersji elektronicznej

Zaczniemy od „cięższego” sprzętu, aby przejść do tego podręcznego. Bardzo ważnym urządzeniem, zwłaszcza w okresie letnim, jest kruszarka do lodu. Korzystać możemy z kruszarek ręcznych lub elektrycznych. Zaletą kruszarek ręcznych jest niewątpliwie ich cena (w granicach 100 zł) i bardzo długa żywotność. Są jednak mało wydajne, wymagają dużego nakładu pracy i przy większej ilości zamówień bardzo spowalniają barmanów. Kruszarki elektryczne są znacznie bardziej wydajne, ale i dużo droższe. Na rynku można znaleźć modele za paręset złotych, nie jest to jednak dobra inwestycja. Przy intensywnej eksploatacji w warunkach barowych zwyczajnie szybko się psują. Ceny profesjonalnych kruszarek zaczynają się od półtora tysiąca złotych, a te uznanych marek kosztują powyżej dwóch tysięcy. Z producentów godnych uwagi niewątpliwie wymienić trzeba markę Wessamat.

Autorem tekstu jest Maciej Zarzecki,
Ogólnopolska Szkoła Barmanów

Cały artykuł dostępny jest w czerwcowym wydaniu „Świata Hoteli”

Wersja elektroniczna „Świata Hoteli”- kliknij

Prenumerata „Świata Hoteli”- kliknij

 

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Konferencje

Komentarz

Komentarz dnia

Brak pomysłu na rynek paliw

Andrzej Sikora Prezes Instytut Studiów Energetycznych

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.