Strona główna Wiadomości sierpień 10 Jak stworzyć ofertę bankietową?
REKLAMA

NAJWAŻNIEJSZE ARTYKUŁY TYGODNIA - HORECANET.PL

Jak stworzyć ofertę bankietową?

Horecanet.pl, 10 sierpnia 2017

Lokalizacja, wielkość i wyposażenie pokoju, autorska kuchnia, bardzo dobrze wyposażone centrum konferencyjne czy indywidualne podejście do gościa. To tylko jedne z kilkunastu czynników mających wpływ na ostateczną decyzję. W przypadku hoteli biznesowych, kolejnym będzie oferta bankietowa.

Dyrektor gastronomii Hotelu Nosalowy Dwór o ofercie bankietowej

Autor: RF

Przygotowanie dobrej oferty bankietowej wcale nie jest sprawą tak oczywistą. Dobrą, mam na myśli taką, która nie tylko spełnia oczekiwania gości, ale również je nieco przewyższa. To powoduje, iż zleceniodawca wyjeżdżając z danego obiektu ma świadomość, iż został potraktowany w sposób wyjątkowy. Oczywiście daje to słuszne przekonanie i nadzieję, iż tym bardziej wróci z kolejną realizacją.

Menu
Powinno być w kilku formach, które odzwierciedlają charakter miejsca, jak i również rangę wydarzenia. Inne dania będą serwowane podczas uroczystej kolacji , a inne podczas coctail party. Niezmiernie istotne jest, aby menu było bezpieczne tzn. tak skonstruowane, aby każdy z gości mógł swobodnie z niego korzystać. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom gości, którzy informują nas o wszelkiego rodzaju nietolerancjach bądź zmianach żywieniowych, w ofercie resortu Nosalowy Dwór & Spa znajdziemy specjalne kompozycje bez laktozy czy glutenu. Propozycje dla wegetarian, wegan czy innych osób o specjalnych dietach również nie stanowią problemu. W ofercie jest obecnie kilkanaście menu, dopasowanych do miejsc spotkań oraz ich charakteru. Oczywiście większość proponowanych menu można po konsultacji tak modyfikować, by spełnić oczekiwania gości. Różnorodność w wyborze alkoholi i napojów to kolejny atut. W open barach znajdują się propozycje takie jak m.in.: wódka domowej selekcji, które są dokładnie doprecyzowane po rozmowach z gośćmi. W tym przypadku to sam kontrahent dokonuje wyboru z kilku proponowanych marek w danej grupie cenowej. Podczas eventów firmowych coraz rzadziej widoczne są również zastawione stoły rodem z lat 80-tych, gdzie królowały butelki po napojach i alkoholach. Najczęściej wybieraną formą jest open bar, a standardem jest serwowanie...

Autorem jest Radek Fischbach
dyrektor gastronomii Nosalowy Dwór Resort & Spa

Cały artykuł publikujemy w:
ŚWIAT HOTELI
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE I NOWOCZESNE CZASOPISMO HOTELARZY
!!! ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA !!!
 
link do aktualnego numeru: LIPIEC 2017

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Komentarz

Komentarz dnia

Ekspert o systemach motywacyjnych w hotelu

Robert Węglarz właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Alchemia Hotelarstwa

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.