Strona główna Wiadomości czerwiec Kolejna edycja Miksera Kulinarnego Makro
REKLAMA

Edukacja gastronomiczna

Kolejna edycja Miksera Kulinarnego Makro

Horecanet.pl, 19 czerwca 2017

Ryby i owoce morza, tajniki  mediów społecznościowych oraz jak osiągnąć sukces w branży gastronomicznej – to tematy „Miksera Kulinarnego”, który odbył się 9 czerwca w Akademii Inspiracji Makro w Warszawie. W spotkaniu edukacyjnym z cyklu „Szef dla Młodych Talentów” wzięło udział 80 uczestników z całej Polski.

Autor:

Poprzez program „Szef dla Młodych Talentów” Makro Polska wspiera młodych adeptów sztuki kulinarnej. W tym celu sieć hurtowni organizuje bezpłatne spotkania edukacyjne dla uczniów szkół gastronomicznych – „Miksery Kulinarne”. Na spotkaniu, które odbyło się 9 czerwca w Akademii Inspiracji Makro w Warszawie, pojawiło się 80 osób z całej Polski.

Na uczestników czekał m.in. pokaz kulinarny Martina Gimeneza Castro – szefa kuchni restauracji Salto, nominowanego w kategorii „Szef Roku” Żółtego Przewodnika Gault&Millau Polska 2017. Pokazał on m.in., w jaki sposób odpowiednio ostrzyć noże, filetować ryby oraz wykorzystywać owoce morza do takich dań, jak ceviche z korwina czy tiradito z ostroboka. Kolejna dawka wiedzy o owocach morza czekała na prezentacji produktowej Piotra Zycha, starszego specjalisty ds. ryb w Makro. W tajniki mediów społecznościowych i możliwości ich wykorzystania w gastronomii wprowadziła uczestników Karolina Talik, specjalista ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej w Makro.

„Mikser Kulinarny” to także konkursy i quizy dla uczniów, w których do wygrania były m.in. bluzy kucharskie przygotowane przez firmę ChemaN, tygodniowe staże w restauracji Salto oraz kolacja degustacyjna w restauracji La Rotisserie.

SUPPLIER OF THE YEAR 2017
PRESTIŻ • ZAUFANIE ODBIORCÓW • SUKCES SPRZEDAŻOWY
- kliknij po szczegóły -

Partnerem projektu „Szef dla Młodych Talentów” są: Żółty Przewodnik Gault&Millau Polska – prestiżowy, międzynarodowy przewodnik prezentujący najlepsze restauracje, hotele i produkty w Polsce, ChemaN – producent profesjonalnej odzieży dla gastronomii oraz Provincja – producent najwyższej jakości dziczyzny, owoców leśnych i ich przetworów.
 

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Nowy szef kuchni w Hotelu Kossak

19 października 2017

Komentarz

Komentarz dnia

Janusz Mitulski o polskim rynku

Janusz Mitulski dyrektor ds. rozwoju na Europę Środkowo-Wschodnią i Kraje Bałtyckie Marriott International

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.