Strona główna Wiadomości kwiecień 19 Kolejna realizacja NetPost
REKLAMA

Nowoczesne technologie

Kolejna realizacja NetPost

Horecanet.pl, 19 kwietnia 2017

Białe lwy i tygrysy to niezwykle rzadkie gatunki dzikich kotów, które można zobaczyć tylko w jednym miejscu w Polsce – w ZOO Safari w Borysewie. Dzięki wyjątkowej dbałości o zwierzęta oraz umiejętnościom zarządzania, obiekt z roku na rok coraz bardziej się rozwija. Właściciele zdecydowali się m.in. na wdrożenie nowoczesnego systemu do prowadzenia obiektu.

Autor:

Bliskość natury, dzikie zwierzęta i rozrywka – z tymi cechami kojarzy się ZOO. Ale gdzie w tym wszystkim technologia? Okazuje się, że ma ona coraz większy wpływ na działanie najnowocześniejszych ogrodów zoologicznych na całym świecie.

- Ogrody takie jak Zoo Safari Borysew wyróżnia nie tylko mnogość gatunków, ale i nowoczesne rozwiązania, które w dużej mierze wpływają na komfort zwiedzających. Możliwość zakupu biletów on-line i kasy biletowe umiejscowione przy różnych atrakcjach ogrodu to tylko kilka udogodnień – przekonuje Rafał Marek, Prezes firmy NetPOS. 

W ZOO Safari Borysew już wkrótce zostanie wdrożony Elektroniczny System Obsługi Klienta. Jest to rozwiązanie, dzięki któremu zwiedzający będą mogli liczyć na sprawną i kompleksową obsługę. Długie kolejki w oczekiwaniu na kupno biletu to już przeszłość. Już niedługo każdy będzie mógł nabyć wejściówkę za pośrednictwem strony internetowej. W ramach wdrożenia, do jednego z najpopularniejszych ogrodów zoologicznych w Polsce, dostarczony zostanie także nowoczesny sprzęt komputerowy i urządzenia fiskalne. W ZOO znajdzie się 14 stanowisk POS do obsługi klientów m.in. na terenie figlarni i w kinie 5d, które stanowią dodatkowe atrakcje dla najmłodszych miłośników przyrody.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE I NOWOCZESNE CZASOPISMO RESTAURATORÓW
!!! ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA !!!
link do aktualnego numeru: MARZEC 2017

Właściciele obiektu zadbali także o sprawną obsługę gości w punktach gastronomicznych znajdujących się na terenie ZOO.

- ZOO w Borysewie to niezwykle duży i świetnie zorganizowany obiekt. Właściciele, mając na uwadze dobro klientów, otworzyli na terenie kompleksu kilka punktów gastronomicznych. W każdym z nich zostaną wdrożone systemy gastronomiczne, które znacznie usprawnią funkcjonowanie lokali. Oprogramowanie da możliwość kolejkowania zamówień, przyspieszy ich realizację i pozwoli na stałe monitorowanie zasobów magazynowych – dodaje Rafał Marek z NetPOS.

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Komentarz

Komentarz dnia

Sztuka serwowania napojów kawowych

Kamil Gaszewski Beverage Category Coordinator Costa Coffee Polska

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.