Strona główna Wiadomości kwiecień 18 Kosmetyki i zabiegi - jakie trendy?
REKLAMA

Tylko u nas!

Kosmetyki i zabiegi - jakie trendy?

Horecanet.pl, 18 kwietnia 2017

O tym jakie są aktualne wymagania gości, w jakim kierunku rozwijać ofertę, czego nie może w niej zabraknąć oraz jaka jest przyszłość rynku opowiedziała Katarzyna Stechnij, menadżer spa & wellness w Hotelu Marena.

Autor: Shutterstock

Holistyczne podejście
Spa to nie tylko przestrzeń odpoczynku i wyciszenia, ale przede wszystkim miejsce odnowy i regeneracji. Goście odwiedzający Marena Wellness & Spa chcą wrócić do domu zrewitalizowani na wszystkich poziomach, zarówno tym fizycznym, jak i psychicznym, ze smuklejszą sylwetką, promienną skórą, lepszą kondycją fizyczną i świeżym umysłem. Takie oczekiwania skłaniają nas do holistycznego podejścia do usług z zakresu spa, dlatego ofertę masaży i rytuałów uzupełniamy nie tylko o nowe zabiegi pielęgnacyjne, ale również terapie manulane, zajęcia fitness, rytuały saunowe oraz menu wellness, zawierające koktajle odżywcze i zdrowe przekąski. Naszą filozofią jest nie tylko doraźna pomoc w przywróceniu harmonii duszy i ciała, ale promowanie zdrowego trybu życia i nawyków służących zachowaniu dobrego samopoczucia na co dzień.

Personalizacja oferty
Największym zainteresowaniem cieszą się obecnie gotowe pakiety spa, jednak coraz częściej goście oczekują spersonalizowanego podejścia, obejmującego dobranie zabiegów i zaplanowanie pobytu według ich indywidualnych potrzeb. W takich przypadkach, po profesjonalnej konsultacji, układamy specjalny program zabiegów, który pozwala na osiągnięcie zamierzonego efektu.

Ekologia
Goście stają się także coraz bardziej świadomi ekologicznych aspektów jakości kosmetyków, zwracają uwagę na ich skład i poszukują zabiegów opartych na produktach w 100 proc. naturalnych, nie zawierających parabenów czy pochodnych ropy naftowej. Problemy skórne i alergie dotyczą coraz większej grupy osób, dlatego w naszej ofercie można znaleźć zabiegi, w których użyte produkty nie zawierają olei mineralnych, parafiny, silikonów, syntetycznych barwników ani sztucznych substancji zapachowych. Specjalnie dla naszych gości organizujemy warsztaty, na których mogą uzyskać dodatkowe informacje, o tym jakie właściwości mają oleje naturalne oraz jak stosować aromaterapię w celach terapeutycznych.

Pan w spa
Obserwujemy coraz większe zainteresowanie ofertą spa ze strony mężczyzn. Oprócz masaży relaksacyjnych i wzmacniających panowie coraz chętniej wybierają zabiegi pielęgnacyjne na twarz i ciało oraz zabiegi kosmetyczne. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych gości stworzyliśmy specjalne rytuały dedykowane panom.

Medycyna estetyczna
Wśród pań coraz większym zainteresowaniem cieszą się zabiegi...

Cały tekst publikujemy w:
ŚWIAT HOTELI
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE I NOWOCZESNE CZASOPISMO HOTELARZY
!!! ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA !!!
 
link do aktualnego numeru: MARZEC 2017

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Komentarz

Komentarz dnia

Ekspert o systemach motywacyjnych w hotelu

Robert Węglarz właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Alchemia Hotelarstwa

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.