Strona główna Wiadomości 21 Krzysztof Celuch otworzył własną firmę
REKLAMA

Wiedza, produkt, motywacja

Krzysztof Celuch otworzył własną firmę

Horecanet.pl, 21 września 2017

Firma Celuch Consulting założona przez Krzysztofa Celucha oficjalnie rozpoczęła działalność. Pomaga klientom w obszarach realizacji celów biznesowych i rozwoju, tworzy strategie, prowadzi badania.

Autor: KC

Celuch Consulting działa w obszarze badań i współpracy przy budowaniu edukacji przyszłości w oparciu o trzy filary: wiedzę, produkt i motywacje. Oferta firmy to m.in. budowanie strategii obiektów i hoteli, biur marketingu miejsc, jednostek odpowiedzialnych za promocję miast i regionów, stowarzyszeń oraz firm działających w obszarze przemysłu spotkań, badania i analizy w zakresie przemysłu spotkań czy opracowywanie raportów statystycznych i badanie wpływu ekonomicznego. W zakresie działań Celuch Consulting znajdują się także szkolenia dotyczące m.in. motywacji, modeli współpracy czy zarządzania organizacją wydarzeń, konsultacje biznesowe oraz prezentacje i wykłady.

– Badania naukowe, szkolenia i wystąpienia opieram na wiedzy z zakresu, ekonomii, psychologii biznesu, socjologii, marketingu i kulturoznawstwa – mówi Krzysztof Celuch, założyciel Celuch Consulting. – Merytoryka jest nadrzędną wartością naszych działań, którą wspieramy kreacją i logistyką – podkreśla.

RYNEK HOTELARSKI W POLSCE
RAPORT 2017

- kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem

Krzysztof Celuch jestem mówcą, trenerem, konsultantem biznesowym, wykładowcą akademickim i przedsiębiorcą. Specjalizuje się w przemyśle spotkań, event marketingu i zarządzaniu wydarzeniami. Do lipca tego roku był kierownikiem Poland Convention Bureau. Doświadczenie zawodowe zdobywał, pracując w biurach marketingu miejsc, działając w międzynarodowych stowarzyszeniach i organizacjach oraz prowadząc działalność naukową. Jako wykładowca współpracuje m.in. z San Diego State University, Skema Business School, Szkołą Główną Turystyki i Rekreacji (Grupa Uczelni Vistula), Uniwersytetem Warszawskim, Uniwersytetem Mikołaja Kopernika w Toruniu. Jest autorem artykułów i książek z obszaru przemysłu spotkań, raportów i projektów badawczych, w tym pierwszego w Polsce, a ósmego na świecie raportu „Wpływ ekonomiczny przemysłu spotkań na gospodarkę” (Poland Meetings Impact). Występuje jako keynote speaker na kongresach naukowych i branżowych, konferencjach biznesowych czy spotkaniach typu kick-off. Posiada międzynarodowe uprawnienia trenerskie w zakresie certyfikacji MPI Global Training, Sustainability in Tourism, Certificate Incentive Specialist, EventCanvas. Laureat wielu międzynarodowych nagród i wyróżnień, m.in. MPI Rise Award Young Professional Achievement 2009/2010, CIC Young Pacesetter Award 2012, honorowej odznaki „Za zasługi dla turystyki”, Meeting Architects: 40 Under 40”.

Jest absolwentem turystyki i rekreacji na AWF w Warszawie oraz doktor nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Komentarz

Komentarz dnia

Ekspert o systemach motywacyjnych w hotelu

Robert Węglarz właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Alchemia Hotelarstwa

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.