Strona główna Wiadomości 4 MJM o planach rozwoju i współpracy z dostawcami
REKLAMA

Tylko u nas!

MJM o planach rozwoju i współpracy z dostawcami

Horecanet.pl, 4 stycznia 2017

- Aktualnie skupiamy się na punktach gastronomicznych, które już funkcjonują. W bieżącym roku w pierwszej kolejności skoncentrujemy się na udoskonalaniu jakości naszych usług w restauracjach MJM, w planach są też przebudowy lokali - powiedział Wojciech Jazowiecki, dyrektor zarządzający MJM Group.

MJM o planach rozwoju i współpracy z dostawcami

Autor: Wojciech Bedyński

Jakie inwestycje i zakupy firma planuje na najbliższe miesiące?
Kilka lat temu zaczęliśmy budować model franczyzowy naszych spółek i te prace trwają nadal. Traktujemy poświęcony na to czas jako inwestycję w przyszłość MJM, ale nie chcemy zbyt wcześnie zdradzać szczegółów.

Jakie kwestie są najistotniejsze w relacjach z dostawcami?
Budowanie odpowiedzialnych relacji z dostawcami pozwala zarówno firmie, jak i jej kontra-hentom na zwiększenie szans powodzenia prowadzonej działalności oraz zminimalizowanie szeregu ryzyk. Uważam również, że utrzymywanie i rozwijanie odpowiedzialnych standardów w relacjach z dostawcami i w całym procesie produkcji i dystrybucji pozwala firmie lepiej dostosować się do rynku gastronomii. Wybierając dostawcę musimy pamiętać, że jest to firma, która w jakiś sposób się powinna utożsamiać z kontrahentem.

W jakich obszarach dostaw Państwa oczekiwania wciąż nie są w pełni realizowane?
Uważam, że na chwilę obecną logistyka w branży HoReCa jest na tyle mocno rozwinięta, że trudno znaleźć punkt na mapie, do którego firma będzie miała problem z dostarczeniem towaru.

Czy w najbliższym czasie będą poszukiwani lub zmieniani dostawcy jakiegoś produktu lub usługi?
Trudno jednoznacznie stwierdzić, czy w najbliższym czasie będziemy kogoś poszukiwać lub zmieniać, bo to wszystko zależy od współpracy i jak wcześniej wspominałem, elastyczności. Jesteśmy zwolennikiem współpracy długofalowej. Póki co dostawcy naszej całej grupy MJM spisują się dobrze. Oczywiście jesteśmy otwarci na nowe produkty i ewentualne zmiany w każdym aspekcie. Staramy się być na bieżąco: jeździmy po targach w całej Europie i interesujemy się całym rynkiem gastronomicznym. Niedawno gościliśmy np. na mistrzostwach kucharzy w Erfurcie.

Jaki jest według Pana idealny dostawca?
Myślę, że idealny dostawca nie istnieje i jest to pojęcie względne. Uważam również, że tu chodzi głównie o relację i partnerstwo obustronne i przyjęty sposób rozwiązywania codziennych problemów. U naszych dostawców cenimy sobie wiarygodność, bo przekłada się ona na jakość dostarczanych produktów i jakość świadczonych usług.

Więcej o relacjach z dostawcami
i planach zakupowych sieci gastronomicznych
w najnowszym wydaniu
Rynek Dostawców HoReCa w Polsce - RAPORT 2017
Już wkrótce na rynku!

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Komentarz

Komentarz dnia

Nowe regulacje zwiększają koszty prowadzenia działalności

Marek Pietrzak prezes Agencja Solidarni w Biznesie

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").
W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdą Państwo podstawowe informacje na ten temat. Proszę pamiętać, że w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w tym zakresie możesz skontaktować się z nami wysyłając e-mail na adres biuro@brogb2b.pl.


Kto będzie administratorem Państwa danych?
Administratorem Państwa danych będziemy my: BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie (dalej będziemy używać skrótu "BROG B2B"). Szczegółowe informacje dotyczące administratora znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszych usług, w tym portali internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez BROG B2B (np. subskrypcja bezpłatnych newsletterów czy formularz zamówień).

Dlaczego chcemy przetwarzać Państwa dane?
Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie mają Państwo prawa w stosunku do swoich danych?
Mają Państwo między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Mogą Państwo także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w Polityce Prywatności. Tam też znajdą Państwo informacje jak zakomunikować nam Twoją wolę skorzystania z tych praw.

UKRYJ TE INFORMACJE