Strona główna Wiadomości sierpień 10 Makarun poszukuje partnerów
REKLAMA

Sieć rozwija portfolio

Makarun poszukuje partnerów

Horecanet.pl, 10 sierpnia 2017

Jednym z ważniejszych czynników decydujących o sukcesie biznesu gastronomicznego jest lokalizacja. Twórcy polskiej sieci spaghetterii Makarun, planując dalszy rozwój swojej marki, w pierwszej kolejności starannie wyselekcjonowali więc lokale, które zdaniem ekspertów sprawdzą się najlepiej. Teraz poszukują partnerów, którzy chcieliby otworzyć restauracje w tych miejscach.

Autor:

Najwyższej jakości produkty, precyzyjnie skomponowane, trakcyjne menu, w którym każdy znajdzie coś dla siebie, atrakcyjne ceny i odpowiednia obsługa – to bez wątpienia elementy, bez których trudno wyobrazić sobie z powodzeniem funkcjonujący biznes gastronomiczny.

Do listy tej należy jednak dodać jeszcze przynajmniej jeden punkt, czyli lokalizację. To ona może bowiem w ostatecznym rozrachunku zadecydować o sukcesie bądź porażce danej restauracji.

- Mając to na względzie postanowiliśmy wyjść naprzeciw potrzebom naszych partnerów i ułatwić im start w często nowym dla nich biznesie. Nasi eksperci w ciągu ostatnich kilku miesięcy prześledzili, więc niemal cały kraj poszukując lokali, które w ich ocenie sprawdzą się w tym wypadku najlepiej – wyjaśnia Przemysław Tymczyszyn, współwłaściciel sieci.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE I NOWOCZESNE CZASOPISMO RESTAURATORÓW
!!! ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA !!!
link do aktualnego numeru: CZERWIEC-LIPIEC 2017

Ta pogłębiona analiza dokonana została w oparciu o ponad 5-cio letnie doświadczenie w branży gastronomicznej przedstawicieli sieci. Efektem tego jest zaś 14 nieprzypadkowo wybranych, atrakcyjnych lokalizacji w siedmiu różnych miastach w całym kraju.

- Wciąż dostępne lokale czekają obecnie na franczyzobiorców z Warszawy, Krakowa, Zakopanego, Gdańska, Lublina, Białegostoku i Wrocławia – dodaje Marcin Szworak.

Ta propozycja pierwszej, polskiej sieci franczyzowej spaghetterii skierowana jest zarówno do osób, które już od jakiegoś czasu myślą o otwarciu własnej restauracji, ale do tej pory wstrzymywały się ze względu na trudność w wyborze odpowiedniego miejsca, jak i do przedsiębiorców, dla których nowy punkt franczyzowy stanowić będzie sposób na inwestycję kapitału. Wstępne porozumienia z właścicielami lokali zostały już zawarte, nic nie stoi więc na przeszkodzie, by nowe restauracje pod szyldem Makarun otwarte zostały nawet w ciągu najbliższych kilkunastu tygodni.
 

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Komentarz

Komentarz dnia

Ekspert o systemach motywacyjnych w hotelu

Robert Węglarz właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Alchemia Hotelarstwa

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.