Strona główna Wiadomości 3 Makro wspiera młodych na starcie
REKLAMA

Eksperci radzą jak znaleźć pierwszą pracę

Makro wspiera młodych na starcie

Horecanet.pl, 3 stycznia 2017

Sieć hurtowni Makro Cash&Carry Polska pod koniec 2016 roku uruchomiła program wspierający rozwój uczniów i absolwentów szkół gastronomicznych - „Szef dla Młodych Talentów”. Poradami dotyczącymi poszukiwania pierwszej pracy w branży gastronomicznej dzielą się eksperci zaangażowani w projekt.

Autor:

Na program „Szef dla Młodych Talentów” składają się płatne staże w Makro oraz Miksery Kulinarne, czyli cykl spotkań edukacyjnych skierowanych do uczniów ze szkół gastronomicznych.

- Naszą ideą jest wspieranie młodych ludzi w stracie w karierze zawodowej oraz integrowane szkół i systemów edukacji z branżą gastronomiczną – mówi Wioletta Dudzińska-Szajniuk, koordynator programu stażowego „Szef dla Młodych Talentów” - Aplikować można poprzez stronę internetową Makro, ale również odpowiadając na ogłoszenia zamieszczone na portalu pracuj.pl – dodaje.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE - czasopismo restauratorów 
!!!ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA!!!
kliknij aby zapoznać się z numerem:
LISTOPAD-GRUDZIEŃ 2016

Do tej pory spłynęły już dziesiątki aplikacji od młodych kucharzy pragnących rozwijać się pod okiem ekspertów. Choć konkurencja jest duża, istnieje wiele sposobów na wzbudzenie zainteresowania u rekrutera.

- Najlepszą metodą na wyróżnienie się jest autentyczność. Jeżeli jesteśmy autentyczni, pokazujemy, co nas pasjonuje, ale również jakie mamy deficyty, pracodawca zwróci na nas uwagę – zapewnia Dorota Minta, doradca personalny w programie „Szef dla Młodych Talentów”.

Jak podkreśla Witek Iwański, szef kuchni restauracji Aruana i członek Rady programu „Szef Dla Młodych Talentów”, kariera w gastronomii wiąże się z ciężką pracą, dlatego istotne jest, aby kandydat posiadał pewne cechy charakteru.

- Młody człowiek, który rozpoczyna karierę w gastronomii, musi być pracowity, sumienny, zdyscyplinowany i odporny na stres. Powinien obserwować branżę oraz to, co dzieje się na świecie – zaznacza zdobywca tytułu „Młody Talent” Żółtego Przewodnika Gault&Millau Polska 2015.

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Nasze konferencje

Komentarz

Komentarz dnia

Cały czas rozwijamy naszą ofertę

Paweł Odrzywołek dyrektor działu stacji paliw Shell Polska

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.