Strona główna Wiadomości Marta Kustosz rusza z innowacyjnym programem dla hotelarzy
REKLAMA

Nowość na rynku!

Marta Kustosz rusza z innowacyjnym programem dla hotelarzy

Horecanet.pl, 11 maja 2018

Ekspertka, hotelarz, coach i stała autorka tekstów do Świata Hoteli - Marta Kustosz zaprasza do udziału w programie rozwojowym „Kompetencje współczesnego lidera”. To pierwsza tego typu oferta na rynku skierowana do branży hotelarskiej. Wyłącznym Partnerem przedsięwzięcia jest BROG B2B wydawca czasopisma Świat Hoteli, portalu Horecanet.pl i organizator Forum Profit Hotel.

Marta Kustosz z innowacyjnym programem dla hotelarzy!

Autor:

Program składa się z trzech części: Superwizja, Warsztaty i Coaching.

Zgłoszenia obiektów do pierwszej edycji będą przyjmowane do 30 czerwca, realizacja cyklu trwać będzie cztery miesiące.

Skąd pomysł na taki program? Marta Kustosz tłumaczy w rozmowie z nami: - Bazując na własnym doświadczeniu w pełnieniu funkcji dyrektora hotelu, a także pracując z kierownikami indywidualnie nad rozwojem ich kompetencji zawodowych, zauważam jak wiele zmian towarzyszy naszej pracy w ostatnich latach. Coraz większa konkurencja, trudna sytuacja z pozyskaniem pracowników najniższego szczebla i ich utrzymaniem w organizacji, asertywni w egzekwowaniu realizacji swoich oczekiwań goście powodują, że menadżerowie codziennie borykają się z sytuacjami stresującymi, a posiadane przez nich kompetencje nie wystarczają już, aby sprostać rzeczywistości. Dodatkowo, w natłoku obowiązków, nie ma czasu na dbanie o własny rozwój, co jest przyczyną narastającej frustracji i wypalenia zawodowego. Pamiętajmy, że praca nad rozwojem osobistym, nad własnymi umiejętnościami, doskonalenie mocnych stron, jest wysoce skutecznym narzędziem w budowaniu lojalności i trwałej więzi pomiędzy menadżerem, a obiektem. Aby zbudować i umiejętnie pielęgnować efektywny zespół pracowników w hotelu, w pierwszym kroku, konieczne jest rozpoczęcie pracy z osobami kluczowymi w strukturze. Kierownicy bardzo silnie wpływają na kulturę organizacyjną, jakość komunikacji wewnętrznej i wizerunek obiektu. Współtworzą funkcjonujące procedury i zasady, ich postępowanie bezpośrednio oddziałuje na motywację personelu. Jeśli dzisiaj zadbamy o wysoki poziom ich umiejętności interpersonalnych i pozwolimy rozwijać się uzyskamy najlepszą kadrę menadżerską: niezależną, pełną wiary w siebie, gotową do podejmowania inicjatyw i przede wszystkim wewnętrznie zmotywowaną – dodaje.

Marta Kustosz jest stałą autorką tekstów eksperckich do czasopisma Świata Hoteli, a także prelegentką i panelistką najważniejszego w Polsce spotkania hotelarzy Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel.

Od lat związana z branżą, m.in. prowadząc doradztwo w zakresie realizacji inwestycji. Pracę rozpoczęła w 2007 roku jako specjalista ds. sprzedaży w spółce Orbis. Później związana była m.in. z firmą COHM oraz Centrum Dikul Hotel. W 2014 roku objęła stanowisko dyrektor w Diune Hotel & Resort. Ostatnio pełniła tę funkcję w Cottonina Villa & Mineral SPA Resort.
Od zawsze, priorytetem w każdym miejscu jest dla niej zespół. Wierzy, że zaangażowanie, odpowiednie zmotywowanie i zgranie grupy wpływa na jakość wykonywanej pracy, co dostrzegają i zarządzający obiektami, i goście. Aktywie wspiera menadżerów w rozwoju zawodowym, sięgając po najskuteczniejsze narzędzia i techniki. Od roku 2018 członek Izby Coachingu, absolwentka Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu oraz Uniwersytetu Ekonomicznego im. Oskara Langego we Wrocławiu.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt:
Liderzy@praktykazmian.com

A już w najbliższym wydaniu Świata Hoteli wywiad z Martą Kustosz
na temat jej autorskiego Programu. Już dziś zapraszamy do lektury!

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Komentarz

Komentarz dnia

Shell Polska: Dzielimy się naszym know-how

Marek Kulesza kierownik ds. rozwoju sieci partnerskiej Shell Polska

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.