Strona główna Wiadomości kwiecień 20 Mastergrupa: Ekspresowy rozwój sieci i nowy koncept
REKLAMA

45 punktów do końca 2017

Mastergrupa: Ekspresowy rozwój sieci i nowy koncept

Horecanet.pl, 19 kwietnia 2017

Pod szyldem sieci średnio w miesiącu powstają dwa nowe lokale. Stopiątka z małej sieci zmieniła się w średnią, a w ciągu dwóch lat zamierza zająć mocną pozycję w szeregach dużych graczy na rynku pizzerii.

Autor:

W ciągu ostatnich trzech miesięcy Stopiątka uruchomiła 10 placówek. W maju szykują się jeszcze trzy otwarcia i kolejne dwa w czerwcu. Do końca 2017 roku sieć ma liczyć 45 punktów, a w ciągu najbliższych dwóch lat ok. 100. To oznacza w przybliżeniu 20 nowych umów rocznie. Teraz pod szyldem Stopiątki funkcjonuje 31 punktów. Ostatnia powstała w ubiegłym tygodniu w Tarnowie – Przy takim tempie rozwoju jak obecnie, jest to możliwe.

- Koncept Stopiątki cieszy się dużym zainteresowaniem. Mimo standaryzacji sieci; wystroju i zasad funkcjonowania placówek, do każdej lokalizacji i franczyzobiorcy podchodzimy indywidualnie. Każda inwestycja dopasowana jest do potrzeb lokalnego rynku i partnera. To z pewnością ułatwia rozwój – mówi Marcin Ciesielski.

Pod szyldem Stopiątki funkcjonują restauracje zlokalizowane bezpośrednio przy ulicy, punkty w strefach food court w centrach handlowych i placówki typu ekspres nastawione na sprzedaż z dostawą do klienta. Pizzerie dedykowane są lokalnym potrzebom. Te zlokalizowane blisko rodzin mają aranżację restauracji ze strefę dla dzieci i karmiących matek. Jeśli natomiast lokal funkcjonuje blisko budynków biurowych dodatkowo jest podzielony na część z szybką obsługą klientów. Taka pizzeria powstała w Warszawie. Strefa dla klientów, którzy się spieszą jest w formacie bistro z hokerami i ławami przy dużych oknach witrynowych.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE I NOWOCZESNE CZASOPISMO RESTAURATORÓW
!!! ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA !!!
link do aktualnego numeru: MARZEC 2017

Stopiątka stawia również własne budynki. W czerwcu w Łodzi rusza nowa pizzeria w lokalu, który powstał od zera, zaprojektowanym specjalnie pod koncept Stopiątki z własnym parkingiem i placem zabaw. Inwestycja leży w całości po stronie franczyzobiorcy.

– Nasza strategia dopuszcza punkty różnej wielkości i profilu, dzięki czemu w jednym mieście mamy już kilka Stopiątek. Przykładem jest Łódź, gdzie niedługo powstanie piąta pizzeria – mówi Marcin Ciesielski. 

Sieć zmieniła również wystrój pizzerii na bardziej elegancki.

– Zrezygnowaliśmy w środku restauracji z koloru czerwonego, który jest typowy dla pizzerii. Postawiliśmy na drewniane wykończenia i różne odcienie szarości i bieli, które ocieplają wnętrze i nadają eleganckiego charakteru. Uzupełnieniem są kanapy i fotele stylizowane na siedzenia w samochodzie Syrena 105. Nadal nawiązujemy do czasów PRL. To nasza wizytówka. Jednak teraz subtelniej – mówi Marcin Ciesielski. 

Dodatkową siłą napędową rozwoju Stopiątki jest Red Hot Chicken, drugi koncept Marcina Ciesielskiego. Nowa sieć oferuje dania z kurczaka panierowanego. Punkty nastawione są na szybką konsumpcję. Funkcjonują samodzielnie lub stanowią część tradycyjnych Stopiątek. Taki lokal jest już w Rzeszowie. Ma dwie sale – jedną z ofertą Stopiatki, a drugą z ofertą Red Hot Chicken.

– To zupełnie dwa inne koncepty, które jednak dobrze się łączą. Koszt otwarcia jest o wiele mniejszy niż w przypadku osobnych inwestycji i obowiązuje tylko jedna opłata franczyzowa – mówi Marcin Ciesielski.

Podobny lokal funkcjonuje w Tarnowie, tylko że w strefie food court w galerii handlowej Tarnovia. Rozwój Red Hot Chicken ruszył w ubiegłym roku. Aktualnie pod jego szyldem funkcjonuje dziewięć punktów. Inwestycja w pełnoformatową pizzerię Stopiątka wynosi od 100 tys. zł, natomiast w lokal Red Hot Chicken ok 50 tys. zł. Do końca 2017 roku ma być 45 Stopiątek i 20 Red Hot Chicken.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Komentarz

Komentarz dnia

Michał Czeladzki o wołowinie

Michał Czeladzki szef kuchni Marcelino Chleb i Wino

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").
W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdą Państwo podstawowe informacje na ten temat. Proszę pamiętać, że w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w tym zakresie możesz skontaktować się z nami wysyłając e-mail na adres biuro@brogb2b.pl.


Kto będzie administratorem Państwa danych?
Administratorem Państwa danych będziemy my: BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie (dalej będziemy używać skrótu "BROG B2B"). Szczegółowe informacje dotyczące administratora znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszych usług, w tym portali internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez BROG B2B (np. subskrypcja bezpłatnych newsletterów czy formularz zamówień).

Dlaczego chcemy przetwarzać Państwa dane?
Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie mają Państwo prawa w stosunku do swoich danych?
Mają Państwo między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Mogą Państwo także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w Polityce Prywatności. Tam też znajdą Państwo informacje jak zakomunikować nam Twoją wolę skorzystania z tych praw.

UKRYJ TE INFORMACJE