Strona główna Wiadomości Kolejna edycja konkursu MP Power Awards
REKLAMA

Konkurs branży eventowej

Kolejna edycja konkursu MP Power Awards

Horecanet.pl, 12 stycznia 2018

Trwa przyjmowanie zgłoszeń do konkursu MP Power Awards, którego część poświęcona jest obiektom z potencjałem do organizacji różnego rodzaju wydarzeń. Oferty obiektów można zgłaszać do 15 stycznia. Organizatorem konkursu jest portal branży eventowej – MeetingPlanner.pl.
 

Autor:

MP Power Awards to konkurs branży eventowej, w którym nagradzane są m.in. obiekty posiadające potencjał do organizacji wydarzeń. Jury konkursu w ramach MP Power Venue poszukuje najlepszych ofert obiektów w kategoriach: Event Venue, Kongres Venue, Multi Venue, Biznes Venue oraz Unique Venue.
W MP Power Venue prezentowane są miejsca – hotele, centra konferencyjne, obiekty wielofunkcyjne i unikatowe – z największym eventowym potencjałem. Jury, wybierając nominacje, a następnie zwycięzcę w każdej kategorii, ocenia możliwości obiektu pod kątem realizacji określonego typu wydarzeń, jego atrakcyjność, rozwiązania zaprojektowane pod kątem branży spotkań, politykę współpracy z branżą spotkań czy innowacyjność.

ŚWIAT HOTELI
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE I NOWOCZESNE CZASOPISMO HOTELARZY
!!! ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA !!!
 link do aktualnego numeru:
LISTOPAD - GRUDZIEŃ 2017

Elementem, który ma za zadanie pomóc jurorom w podjęciu decyzji o zwycięskim obiekcie jest audyt przeprowadzony przez firmę Z–Factor, partnera tej części konkursu. W ramach badania zostanie przeprowadzona analiza procesu sprzedażowego oraz procesu odpowiedzi na zapytania organizatorów spotkań, funkcjonalność strony internetowej obiektów oraz ich dostępność w sieci pod kątem oczekiwań organizatorów wydarzeń. W tym roku, każdy nominowany obiekt po zakończeniu konkursu otrzymuje od audytora – firmy Z-Factor dostęp do systemu online ze szczegółową analizą swojego wyniku. W ramach nominacji obiekty otrzymują także dwugodzinne szkolenie wskazujące, jakie działania należy podjąć, aby poprawić rezultat audytu za rok. Każdy z nominowanych obiektów otrzymuje darmową usługę Competition Shopping pozwalającą zweryfikować pozycjonowanie cen (oraz jakości obsługi) w stosunku do trzech wybranych obiektów konkurencji. Nominowane do nagrody obiekty są prezentowane podczas Forum Obiektów (konferencji organizowanej przez MPI Poland i Z-Factor) w ramach Meetings Week Poland.

– Udział w konkursie MP Power Awards to możliwość zaprezentowania oferty swojego obiektu, zarówno jurorom, jak i środowisku eventowemu. Jury tworzą praktycy – organizatorzy wydarzeń oraz osoby decydujące o wyborze obiektów z agencji eventowych, korporacji czy stowarzyszeń. Jest to także jedyny konkurs, w którym obiekty oceniane są przez profesjonalnych producentów eventów. Nominacje i nagrody w MP Power Awards stanowią zatem wiarygodną rekomendację – podkreśla Sylwia Banaszewska, prezes zarządu MeetingPlanner.pl.
Informacje dotyczące zasad udziału w konkursie znajdują się na stronie: www.mppowerawards.com.

Celem MP Power Awards jest wyróżnienie najlepszych eventów i projektów związanych z event marketingiem, wskazanie miejsc ze szczególnym potencjałem eventowym oraz wyróżnienie osobistości branży. Konkurs MP Power Awards tworzą: MP Power Projekt, MP Power Venue, MP Power Produkt oraz MP Power 12. Konkursem towarzyszącym MP Power Awards jest Kreatywny Roku Branży Eventowej. Konkurs jest organizowany przez MeetingPlanner.pl po raz szósty
Rozstrzygnięcie MP Power Awards nastąpi podczas finałowej Gali MP Power Night. Gala będzie także finałowym eventem Meetings Week Poland 2018.

Gala finałowa piątej edycji MP Power Awards, podczas której nagrody odebrały następujące obiekty:
DoubleTree by Hilton Łódź & Wytwórnia (Event Venue),  Sound Garden Hotel Airport, Warszawa (Biznes Venue), Nosalowy Dwór Resort & Spa, Zakopane (Kongres Venue), Concordia Design Poznań (Multi Venue) oraz Zamek Biskupi w Janowie Podlaskim (Unique Venue).
https://vimeo.com/245693550

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Komentarz

Komentarz dnia

Silver tsunami - nowa grupa gości hoteli

Robert Moskwa dyrektor marketingu i sprzedaży Uzdrowisko Konstancin-Zdrój

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.