Strona główna Wiadomości Meetings Week Poland 2018 – siła networkingu
REKLAMA

Tydzień wydarzeń edukacyjnych i promocyjnych branży

Meetings Week Poland 2018 – siła networkingu

Horecanet.pl, 28 lutego 2018 19.03.2018 - 23.03.2018, Warszawa

Meetings Week Poland to cykl konferencji i spotkań poświęconych usługom konferencyjno-eventowym, promującym znaczenie przemysłu spotkań w Polsce i wpierającym ten sektor usług. Pięć dni to osiem różnych wydarzeń przygotowywanych przez wiodące stowarzyszenia branżowe. Wydarzenie odbędzie się w warszawskiej Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji.

Meetings Week Poland organizowany jest po raz szósty. Do udziału w wydarzeniach organizatorzy zapraszają nie tylko przedstawicieli z branży spotkań, ale też wszystkich obecnych i potencjalnych klientów – planistów konferencji i zleceniodawców eventów, a także media i sojuszników z instytucji otoczenia biznesowego oraz osoby odpowiadające za rozwój miast i regionów. Jest to jedyne takie wydarzenie, podczas którego można zdobyć bezcenne kontakty biznesowe i towarzyskie, zdobyć wiedzę na temat rynku przemysłu spotkań, jak i poznać trendy i nowe kierunki rozwoju branży.

Aktywni uczestnicy mogą stać się wpływowymi reprezentantami swojej organizacji czy firmy w środowisku branżowym. W tym roku organizatorzy kładą nacisk na networking, korzystając z aplikacji mobilnej będzie można umówić się na spotkanie w specjalnie przygotowanej Strefie B2B, czy na stoisku partnera. Organizatorzy zachęcają też do inicjowania na social mediach dyskusji o problemach i wyzwaniach naszego środowiska, bo rok bieżący wprowadza wiele zmian w obowiązujących przepisach.    

Cele Meetings Week Poland:

•    Zademonstrowanie skali branży spotkań w Polsce, jej znaczenia dla gospodarki oraz skupienie w jednym czasie osób z całego środowiska
•    Wytyczanie kierunków rozwoju i promocji turystyki biznesowej, doskonalenie kadr i wspieranie edukacji pozaformalnej w branży przemysłu spotkań
•    Wymiana opinii i prezentacja dobrych praktyk,  istotnych dla przyszłości profesjonalistów odpowiadających za realizację różnego rodzaju wydarzeń, konferencji i kongresów.

Na program Meetings Week Poland składają się:

19 marca 2018
Konferencja: Poland Meeting Destination (Warsaw Voice),
Dokąd zmierza polski przemysł spotkań? Jaką rolę odegra w strategii rozwoju gospodarki? Czy będzie ważnym fundamentem regionalnych marek turystycznych? Na te i wiele innych pytań będziemy szukać odpowiedzi podczas konferencji z cyklu Poland Meetings Destination, która 19 marca otworzy Meetings Week Poland.

Podczas kilku paneli dyskusyjnych głos zabiorą między innymi przedstawiciele Ministerstwa Sportu i Turystyki, Polskiej Organizacji Turystycznej i jej Poland Convention Bureau, lokalnych convention bureaus, środowisk samorządowych i akademickich, a także reprezentanci organizacji branżowych.

20 marca 2018
Konferencja: Zalety i metody wizualizacji eventu (SBE)
Jak metoda wizualizacji pozwala budować strategie i planowanie wydarzenia
1. ZASADA TRZECH Najważniejsze w wydarzeniach to wyznaczyć sobie cel osobisty, cel zespołu i cel eventu. Znając sposoby kreowania zasady trzech twój event zawsze da Ci wiele radości, spokoju oraz opanowania w najbardziej kryzysowym momencie.
2. METODA MAPINGU MYŚLOWEGO Poznając tę metodę organizując event zawsze będziesz pamiętać o jego wszystkich elementach.
3. BARWY EVENTU Zanim przygotujesz wydarzenie powinieneś zrozumieć do jakiego typu ono należy i jakie elementy są konieczne by go zrealizować. Nauczysz się dobierać odpowiednie osoby do swojej roli i odnajdziesz swoje miejsce w zespole.
4. PRZED , W TRAKCIE I PO EVENCIE Metoda budująca świadomość odpowiedzialności oraz kreatywności przy organizacji wydarzeń.

21 marca 2018
Konferencja: Best Practice Day (SOIT/SITE)
Wysokie standardy prowadzenia projektów incentive travel, bezpieczeństwo wyjazdów i klientów, regulacja rynku związana z nową ustawą o imprezach turystycznych, dobre praktyki we współpracy agencji i działów zakupów, etyka w biznesie. Duża dawka najlepszych praktyk rynkowych dla agencji, dostawców i klientów.

22 marca 2018
Nowe regulacje w organizacji spotkań (SKKP)
XVIII Europejska Akademia Organizatorów i Planistów Konferencji i Kongresów
Rok 2018 wprowadza wiele  nowych  albo zmienionych regulacji prawnych i finansowych dla organizatorów spotkań, ale także w szerszej skali dla wszystkich polskich przedsiębiorców i temu będzie poświęcona 18-ta Akademia SKKP.
W lipcu 2018 zacznie obowiązywać nowa ustawa o imprezach turystycznych  i powiązanych usługach turystycznych, którą mogą zostać objęci organizatorzy spotkań i podróży biznesowych. Od maja 2018 musimy wdrożyć RODO, zmiany w zakresie ochrony i przetwarzania danych osobowych są duże względem tych obecnie obowiązujących przepisów. Nie będzie można domyślnie zaznaczać okienek ze zgodą na przetwarzanie danych.  Nie będzie można uzależniać pobierania gratisów od wyrażenia zgody na przetwarzanie danych. Ile celów przetwarzania danych tyle klauzul informacyjnych i oddzielnych zgód. Nie będzie można  profilować klientów po takich cechach,  jak wiek, płeć, wykształcenie, miejsce zamieszkania czy wykonywany zawód i wysyłać im spersonalizowanych ofert. Również w roku 2018 zacznie obowiązywać certyfikacja INFARMY, program, który w roku 2017 prowadzony był przez Związek Pracodawców Innowacyjnych Firm  Farmaceutycznych INFARMA  pilotażowo, od nowego roku będzie powszechnie obowiązujący dla wszystkich organizatorów szkoleń i konferencji dla przedstawicieli zawodów medycznych. W tym roku czekają nas również zmiany w przepisach finansowych, najprawdopodobniej od kwietnia 2018 będziemy zmuszeni mieć dwa konta bankowe – podstawowe i do VAT, Minister Finansów wprowadza „split payment”, na zasadzie dobrowolności, ale to nabywcy naszych usług będą decydować o tym jak będą nam płacić za nasze usługi, jakie mogą być tego konsekwencje? Mamy wiele pytań i jeszcze więcej wątpliwości, zaproszeni przez SKKP eksperci wskażą najważniejsze obszary zmian, na które będziemy musieli zwrócić uwagę w naszej działalności gospodarczej.
 
22 marca 2018
Spotkanie Convention Bureaux (POT)
Spotkanie regionalnych Convention Bureaux z Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej.
Doroczne spotkanie polskich regionalnych convention bureaux z Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej dotyczącej wspólnych działań oraz współpracy na najbliższy rok podczas wydarzeń takich jak targi branżowe, prezentacje, przygotowania kolejnych edycji Raportu „Przemysł  Spotkań i Wydarzeń w Polsce” oraz działania Programu Ambasadorów Kongresów Polskich.
Convention Bureaux są pierwszym kontaktem dla wszystkich poszukujących informacji dotyczących możliwości organizacji spotkań w Polsce/regionie/mieście i pełnią rolę doradcy i konsultanta w zakresie możliwości konferencyjnych oferowanych na terenie kraju.
Spotkanie ma charakter zamknięty i jest dedykowane tylko dla przedstawicieli convention bureaux.

23 marca 2018
Future Leaders Forum Warsaw (SGTiR)
Program Future Leaders Forum został opracowany w celu zachęcenia najlepszych i najzdolniejszych studentów do rozwijania swojej kariery w przemyśle spotkań.
Program konferencji oparty jest na całodziennych warsztatach prowadzonych przez profesjonalistów z dziedziny turystyki biznesowej z całego świata. Future Leaders Forum daje studentom unikalną okazję do zawarcia nowych znajomości w branży spotkań oraz zwiększenia wiedzy z perspektywy globalnej. Co roku międzynarodowi profesjonaliści dzielą się swoją wiedzą z zakresu możliwości jakie daje ta branża i pomagają wejść w fascynujący świat turystyki biznesowej.
Ponad 90 proc. studentów, którzy wzięli udział w wydarzeniu stwierdziło, że po konferencji są bardziej skłonni podjąć pracę w przemyśle spotkań.
IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum Warsaw 2018 jest już XIII edycją tego wydarzenia w Polsce. Poszczególne panele konferencji zostały przygotowane tak, aby dać studentom ogólną wiedzę na temat przemysłu spotkań oraz przedstawić możliwości rozwoju kariery w tej dziedzinie. Sesje tematyczne mają za zadanie również motywować uczestników, inspirować oraz wyjaśnić cele umiejętnego networkingu, który jest ważnym elementem każdej branży. Podczas specjalnej sesji round-table discussion studenci spotykają z wybranymi ekspertami danego segmentu przemysłu spotkań w mniejszych grupach, dzięki czemu mają unikalną szansę do bezpośredniej rozmowy z profesjonalistami z całego świata i zadania im bardziej szczegółowych pytań.
Dodatkowo w ramach programu Future Leaders Forum organizowany jest konkurs IMEX Univeristy Challenge sponsorowany przez sieć hoteli Marriott. Konkurs ten umożliwia studentom wykazanie się swoją kreatywnością w planowaniu wydarzeń. Nagrodą dla zwycięzców każdego z półfinałów University Challenge jest udział w największych targach przemysłu spotkań IMEX we Frankfurcie, gdzie wybrani studenci prezentują swoje propozycje. Nagrodą główną jest udział w konferencji MPI World Educational Congress.

23 marca 2018
Forum Obiektów (MPI Poland), 
JEDEN DZIEŃ - WIELE PUNKTÓW WIDZENIA
Dynamiczne wydarzenie edukacyjno-motywacyjne dla hotelarzy i reprezentantów centrów konferencyjnych. Nowoczesna formuła oparta na ONE-MAN SHOWS (krótkie wystąpienia autorskie praktyków branży) i TIME-OUT SESSIONS (Kilku mówców i 5 min na przedstawienie swojej perspektywy). Prezentacja CASE STUDIES obiektów nominowanych do MP Power Awards. Wszystko to z DUMĄ z bycia częścią branży obiektów!

23 marca 2018
Gala MP Power Awards (Meetingplanner.pl)
Meeting Planner Power Awards jest pierwszym konkursem poświęconym branży eventowej i poszukującym najlepszych realizacji i praktyk we wszystkich jej sektorach. Celem Konkursu jest wyróżnienie najlepszych eventów i projektów związanych z event marketingiem, wskazanie miejsc ze szczególnym potencjałem eventowym oraz wyróżnienie osobistości i ekspertów branży.
Zadaniem MP Power Awards poprzez wyróżnienie najlepszych projektów i pokazanie ich efektów jest promocja profesjonalizmu branży eventowej oraz budowanie świadomości wartości narzędzi z jej zakresu. Długofalowo celem konkursu jest także podnoszenie standardów pracy i realizacji projektów na każdym etapie ich powstawania oraz współpracy pomiędzy zaangażowanymi podmiotami.
Założeniem organizatorów MP Power Awards jest także integracja branży oraz budowanie platformy komunikacji pomiędzy tworzącymi ją sektorami. MP Power Awards tworzą: MP Power Projekt, MP Power Venue, MP Power 12. MP Power Produkt Konkursem towarzyszącym MP Power Awards jest Kreatywny Roku Branży Eventowej

Organizatorzy:

Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce,
Stowarzyszenie Branży Eventowej,
Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel,
Międzynarodowe Stowarzyszenie Organizatorów Spotkań MPI Poland,
The Warsaw Voice,
Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji,
Meetingplanner.pl
SITE Poland.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Komentarz

Komentarz dnia

Michał Czeladzki o wołowinie

Michał Czeladzki szef kuchni Marcelino Chleb i Wino

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").
W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdą Państwo podstawowe informacje na ten temat. Proszę pamiętać, że w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w tym zakresie możesz skontaktować się z nami wysyłając e-mail na adres biuro@brogb2b.pl.


Kto będzie administratorem Państwa danych?
Administratorem Państwa danych będziemy my: BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie (dalej będziemy używać skrótu "BROG B2B"). Szczegółowe informacje dotyczące administratora znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszych usług, w tym portali internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez BROG B2B (np. subskrypcja bezpłatnych newsletterów czy formularz zamówień).

Dlaczego chcemy przetwarzać Państwa dane?
Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie mają Państwo prawa w stosunku do swoich danych?
Mają Państwo między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Mogą Państwo także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w Polityce Prywatności. Tam też znajdą Państwo informacje jak zakomunikować nam Twoją wolę skorzystania z tych praw.

UKRYJ TE INFORMACJE