Strona główna Wiadomości 9 Na Zdrowie Fresh: Dostawcy są źródłem informacji
REKLAMA

Tylko u nas!

Na Zdrowie Fresh: Dostawcy są źródłem informacji

Horecanet.pl, 9 stycznia 2017

- Nasze oczekiwania przedstawiamy dostawcom zawsze podczas indywidualnie prowadzonych rozmów. Nasi dostawcy powinni wiedzieć, że oczekujemy przede wszystkim jakości i rzetelności w jak najlepszej cenie - mówi Bartosz Jakubowski, koordynator sieci Na Zdrowie Fresh.

Autor: Wojciech Bedyński

Jaki jest według Pana idealny dostawca?
Patrząc przez pryzmat mojego ponad 20-letniego doświadczenia w branży HoReCa, uważam, że idealny dostawca to taki, który potrafi zapewnić terminowość, szybkość realizacji, jakość i ciągłość dostaw na terenie całej Polski. Oczekuję też od dostawcy umiejętności przyznania się do popełnianych błędów i szybkiego ich naprawienia. Ponadto od idealnego dostawcy oczekiwałbym pewnej elastyczności np. rozmowach na temat dystrybucji marek własnych lub terminów płatności.

W jakich obszarach dostaw Państwa oczekiwania wciąż nie są w pełni realizowane?
Cały czas poszykujemy rzetelnego dostawcy owoców i warzyw, operującego na terenie całej Polski.

Jakie inwestycje i zakupy firma planuje na najbliższe miesiące?
W najbliższym czasie Na Zdrowie Fresh planuje uruchomienie kilku nowych barów w galeriach handlowych, co jak zwykle wiąże się z inwestycjami w wyposażenie, meble i sprzęt gastronomiczny.

Jakie kwestie są najistotniejsze w relacjach z dostawcami?
Moim zdaniem, najważniejsze w relacjach z dostawcami jest nastawienie współpracę długofalową, polegającą na partnerstwie, uczciwości i wzajemnym zrozumieniu się obu stron. Ponadto dla mnie dostawcy są świetnym źródłem wiadomości o rynku, dostarczają informacji na temat panujących cen, aktualnych trendów, technologicznych nowinek, itd. Dzięki dzieleniu się know-how często są w stanie podsunąć nam najbardziej optymalne rozwiązania.

Czy ma Pan jakieś hobby, pasję? Czy w jakiś sposób przekłada się to pracę? Czy pomaga w jakichś jej aspektach lub przekłada się na relacje międzyludzkie?
Moim hobby jest sport. W wolnym czasie, jeżeli tylko mogę to biegam, pływam lub jeżdżę na rowerze. Jestem również pasjonatem kuchni włoskiej, którą cenię za jakość produktów, prostotę oraz różnorodność smaków i aromatów. Myślę, że zainteresowania i hobby zawsze przekładają się na pracę, ponieważ o wiele łatwiej jest nawiązać relacje z ludźmi, którzy mają jakieś pasje.

Jaki był Państwa najtrudniejszy projekt zakupowy?
Nie przypominam sobie, specjalnie trudnych projektów zakupowych, ale główną działalnością naszej firmy jest prowadzenie sieci juice barów, być może dlatego, nie spotykamy się na co dzień z trudnościami nie do przejścia w tym zakresie.

Jak wygląda u Państwa procedura zakupowa, co powinni wiedzieć dostawcy?
Nasza firma istnie na rynku dopiero od 3 lat i nie jest jeszcze taka duża, żeby wdrażać specjalnie przygotowane procedury zakupowe. Nasze oczekiwania przedstawiamy dostawcom zawsze podczas indywidualnie prowadzonych rozmów. Nasi dostawcy powinni wiedzieć, że oczekujemy przede wszystkim jakości i rzetelności w jak najlepszej cenie.

Cały wywiad publikujemy w:
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE 
ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA
- link do aktualnego numeru: LISTOPAD-GRUDZIEŃ 2016

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Zmiany kierownicze w Hilton

11 stycznia 2017

Komentarz

Komentarz dnia

Inspektorzy nie pochodzą z Krainy Deszczowców

Krzysztof Janiszewski współwłaściciel Senses Restaurant

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.