REKLAMA

Tylko u nas!

NetPOS idzie na sushi

Horecanet.pl, 10 października 2016

Wyjątkowa oferta, najwyższej jakości składniki, niezwykle zdolni kucharze to podstawowe składniki dobrego sushi. Co jeszcze? Oczywiście dobre oprogramowanie gastronomiczne. Przekonały się już o tym restauracje Matsu Sushi i Sushi King, w których firma NetPOS wdrożyła system dla gastronomii.

Autor:

Sushi z tradycją
Restauracja Sushi King to niezwykle oblegany lokal. Szefowie kuchni swoją wiedzę zdobywali pod okiem Japońskich mistrzów w Anglii i w Polsce. W ich menu znaleźć można różnorodne odmiany sushi, a na gości każdego dnia czekają atrakcyjne promocje. W Sushi Kong wdrożono oprogramowanie dla gastronomii, aby m.in. ułatwić pracę szefów kuchni. - Wdrażając oprogramowanie w Sushi King zależało nam na usprawnieniu ich pracy, ale i na zwiększeniu ilości wydawanych porcji. Dzięki systemowi, zamówienia szybciej spływają do „sushi masterów”, a Ci sprawniej je wydają. Wdrożone oprogramowanie to również ułatwiona kontrola promocji w lokalu. Każdy pracownik wie bowiem, które zestawy są przecenione. Personel ma również dostęp do magazynu, zatem żadne braki w menu nie są możliwe – Rafał Marek, prezes firmy NetPOS, zajmującej się sprzedażą i wdrażaniem nowoczesnych systemów POS.

Nowy wymiar sushi
Kolejną restauracją serwującą japońskie specjały, w której NetPOS wdrażał system gastronomiczny jest Matsu Sushi. Lokal ten to idealne miejsce na szybką przekąskę, rodzinny obiad czy nawet biznesowy lunch, stąd wdrożenie oprogramowania może w dużej mierze ułatwić zarządzanie i obsługę klientów. - Oferta Matsu Sushi odróżnia lokal od innych oferujących te same japońskie przysmaki, w menu pojawia się bowiem między innymi propozycja dla mam karmiących. Aby w zamówieniach nie wkradło się zamieszanie warto zastosować nowe technologie, w tym przypadku systemy dla gastronomii. Pomogą one Matsu Sushi planować zamówienia, kontrolować stany magazynowe oraz nadzorować wydawane zestawy – dodaje Rafał Marek z NetPOS.

Systemy NetPOS dla lokali serwujących sushi są przystosowane do sprawnej pracy z towarem, który szybko rotuje. Bez najmniejszego problemu można tworzyć zestawy, które składają się z różnych  smaków i rodzajów sushi. Nie ma również problemu związanego z uruchamianiem promocji na poszczególne elementy w menu.

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.