Strona główna Wiadomości grudzień 23 NetPOS wspiera kompleksowo Browar Stary Rynek i Hotel Royal
REKLAMA

Tylko u nas!

NetPOS wspiera kompleksowo Browar Stary Rynek i Hotel Royal

Horecanet.pl, 22 grudnia 2016

Wdrożona technologia będzie ogromnym wsparciem w codziennej pracy w tych obiektach. Można śmiało powiedzieć, że NetPOS zajął się wdrożeniem technologii od A do Z. Zatem jakie systemy sprawdziły się w Browarze Stary Rynek i Hotelu Royal?

Autor:

Hotel z oprogramowaniem
Hotel Royal, który mieści się przy Browarze Stary Rynek, to miejsce, w którym technologia jest niemal konieczna do wdrożenia. Stąd też NetPOS w pierwszej kolejności zajął się wdrożeniem systemu PMS w postaci oprogramowania NetPOS Hotel. „System to ogromne ułatwienie dla każdego obiektu noclegowego. Z jednej strony pozwala na zarządzanie rezerwacjami, „bookowanie” pokoi czy bieżącą analizę obłożenia, z drugiej zaś umożliwia zdalne przekazywanie informacji gościom, sterowanie światłem, ogrzewaniem i klimatyzacją oraz kontrolę dostępu. Taki system to ogromne ułatwienie w codziennej pracy całego zespołu – przekonuje Rafał Marek, prezes firmy NetPOS.

NetPOS wdrożył w hotelu Royal również telewizję hotelową wraz z rozwiązaniem Lynk Reach, która zapewni gościom rozrywkę oraz będzie stanowiła pierwsze źródło informacji o obiekcie i okolicy. Dzięki temu rozwiązaniu personel hotelowy może zdalnie przesyłać gościom informacje dotyczące restauracji, spa czy wydarzeń, które będą miały miejsce w hotelu, a wszystko wyświetli się na telewizorach w ich pokojach.

Hotel Royal to nowoczesny obiekt, w którym nie mogło zabraknąć systemów kontroli dostępu. W obiekcie zostały wdrożone zamki hotelowe, dzięki którym zwiększone zostało bezpieczeństwo. Dzięki niej tylko wybrane osoby mają dostęp do poszczególnych pomieszczeń oraz pokoi.

Technologia w Browarze
Browar Stary Rynek również może cieszyć się nową technologią. Specjalnie z myślą o licznie odwiedzających go miłośnikach piwa w lokalu zostało wdrożone oprogramowanie gastronomiczne Foodsoft, dzięki któremu łatwiej będzie im zapanować nad wszystkimi zamówieniami. System ułatwia również rozliczanie poszczególnych pracowników, kontrolę sprzedaży oraz bieżącą analizę stanów magazynowych.

Wdrożona technologia podpowiada poszczególnym pracownikom, dzięki czemu nie ma miejsca na błędy. Personel w każdej chwili może sprawdzić kto obsługuje dany stolik lub czy dany rachunek został już uregulowany. System pomaga również w komunikacji na linii sala- kuchnia.

Dodatkowe wsparcie – jakie?
Oprócz wspomnianych już systemów NetPOS Hotel i Foodsoft w Browarze Stary Rynek i Hotelu Royal wdrożony został również cały sprzęt IT, wszystko po to by łatwiej się pracowało. - Aby wdrożone systemy mogły działać sprawnie i dokładnie dla Browaru Stary Rynek i Hotelu Royal wybraliśmy również POSy, drukarki fiskalne oraz KDSy – dodaje Rafał Marek.

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Komentarz

Komentarz dnia

Właściciel restauracji z przewodnika Michelin o personelu

Andrzej Rudnicki-Sipayłło współwłaściciel Merliniego 5 oraz Mokotowska 69

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.