Strona główna Wiadomości listopad Nowe luksusowe kosmetyki od ADA
REKLAMA

Firma wzbogaca portfolio

Nowe luksusowe kosmetyki od ADA

Horecanet.pl, 2 listopada 2016

Chopard Sparkling Indulgence - nowa seria produktów kosmetycznych firmy ADA International zapewnia niepowtarzalną pielęgnację. Lśniące opakowanie, cenne składniki oraz wspaniały zapach zostały już docenione przez najbardziej wymagających gości hotelowych.

Autor:

Nic nie migocze tak pięknie jak diament. Inspiracją dla serii Sparkling Indulgence były lśniące diamenty, a także kolekcja Haute Joaillerie od Chopard. W ten sposób powstała luksusowa linia kosmetyków hotelowych charakteryzująca się najsubtelniejszą strukturą, kompozycją zapachową o ponadczasowej elegancji oraz ciekawym wzornictwem, które w wyjątkowo ujmujący sposób odzwierciedla czar emanujący z produktów marki Chopard.

Nowa seria jest wykreowana i wyprodukowana przez ADA International (ADA), jednego z wiodących producentów kosmetyków hotelowych.

Tradycja, niezależność i luksus to cechy, z którymi kojarzona jest na całym świecie szwajcarska manufaktura zegarków i biżuterii. Od samego początku, czyli od założenia firmy w 1860 roku, Chopard wyróżnia się na tle konkurencji dążeniem do doskonałości. To istotna cecha, która utorowała drogę do obecnego sukcesu. Dziś marka Chopard jest jedną z najchętniej wybieranych na świecie. Wyjątkowy jest również wyszukany i kreatywny sposób, w jaki firma Chopard wytwarza swe cenne produkty.

ŚWIAT HOTELI
ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA
- link do aktualnego numeru: PAŹDZIERNIK 2016

W ADA opracowano rewelacyjną kolekcję kosmetyków hotelowych, która może  sprostać najwyższym wymaganiom ekskluzywnych hoteli i resortów. Sparkling Indulgence oczarowuje wszystkich tych, którzy lubią rozpieszczać swoje ciało specjalnie wyselekcjonowanymi składnikami pielęgnacyjnymi.

Pierwszy kontakt z urzekającym zapachem, który kryje w sobie orzeźwiającą siłę cytrusów, bergamotki, hiacynta i różowego pieprzu, jest jak wyjście na słońce – jasne, ciepłe i przejrzyste. Serce tego zapachu to harmonijne połączenie najsubtelniejszych woni jaśminu, irysa i konwalii. To luksusowe doświadczenie zapachowe uzupełniają uwodzicielskie aromaty, takie jak paczula, wetyweria, bursztyn oraz piżmo.

Eleganckie wzornictwo flakonów również współgra z charakterystyką marki Chopard. Takie produkty jak „Exquisite Body Elixir”, „Sublime Body Cream”, „Bath & Shower Gel” z perełkami wypełnionymi olejkiem, „Satin Hair Shampoo” i „Ultimate Hair Balm” pokochają wszyscy ci, którzy cenią sobie ekskluzywną pielęgnację ciała. Produkty są dostępne w buteleczkach o pojemności 40 ml i 75 ml. Ponadto kolekcja obejmuje wysokiej jakości kremowe mydło dostępne w kostkach o wadze 30 g i 50 g. Wyjątkowymi dodatkami są zestaw „Grooming Set” z wysokiej jakości akcesoriami do pielęgnacji i kostka kąpielowa „Effervescent  Bath Cube”, która zapewnia wyjątkowy komfort podczas kąpieli, a także ekspozytor. Asortyment uzupełniają dwa zestawy prezentowe z wybranymi produktami.

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Nowy szef kuchni w Hotelu Kossak

19 października 2017

Komentarz

Komentarz dnia

Janusz Mitulski o polskim rynku

Janusz Mitulski dyrektor ds. rozwoju na Europę Środkowo-Wschodnią i Kraje Bałtyckie Marriott International

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.