Strona główna Wiadomości 2011 25 Nowe sosy do lodów od Martin Braun
REKLAMA

Produkty dla najmłodszych klientów

Nowe sosy do lodów od Martin Braun

Horecanet.pl, 25 maja 2011

Martin Braun, lider w branży cukierniczej i piekarniczej, poszerza ofertę produktów skierowanych do dzieci. Nowością sezonu są sosy do lodów i deserów dla najmłodszych, jedyne na rynku: różowy-błyszczący oraz o smaku gumy do żucia.

Nowe sosy w ofercie Martin Braun

Autor: Martin Braun

Sosy to bardzo popularne wśród dzieci dodatki do lodów, deserów, naleśników, a także gofrów. Nowe sosy Cresco Italia (wyłącznie w ofercie Martin Braun) to jedyne tego typu smaki na rynku polskim. Zarówno atrakcyjny sos różowy-błyszczący, jak i o smaku gumy do żucia to zaawansowane technologicznie produkty. Stworzone z myślą o dzieciach, nie zawierają sztucznych barwników. Koncern posiada jeszcze całą paletę innych smaków sosów. Od innowacyjnych o smakach: tiramisu, ajerkoniak, toffi, po znane i cenione od lat: o smaku czekoladowym oraz truskawkowe, malinowe i owoce leśne. Sosy owocowe zawierają aż 17-26% owoców i nie zawierają sztucznych barwników.

- Sukces sprzedażowy lodów 3Dino przyczynił się do zmiany terminu premiery nowych smaków sosów do lodów i deserów na wcześniejszy. Myślę, że Dzień Dziecka jest idealną okazją, aby zaprezentować sosy wyprodukowane z myślą o najmłodszych. Liczba zamówień jeszcze przed premierą świadczy, iż nasi Klienci podzielają tę opinię. Wierzę, że dzięki sosom: błyszczącemu oraz o smaku gumy do żucia przyczynimy się realizacji najsłodszych marzeń dzieci, jak miało to miejsce w przypadku 3Dino – informuje Marcin Komorowski, Członek Zarządu Martin Braun Sp. z o.o.

Od maja br. wszystkie sosy Cresco Italia dostępne są w sprzedaży w nowych butelkach. Zmieniła się zarówno szata graficzna, jak i kształt butelek. Nowe butelki mają ergonomiczny kształt, ułatwiający trzymanie w ręku. Są wykonane z miękkiego tworzywa, dzięki czemu nie powodują u konsumenta wysiłku przy wyciskaniu sosu. Nowe butelki wyposażono także w nowe nakrętki. Oprócz praktycznej funkcji „niekapki”, posiadają klapkę, która zabezpiecza przez kurzem i owadami. Nakrętka posiada płaski wierzch, więc butelka może być stawiana również na nakrętce.

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Nowy szef kuchni w Hotelu Kossak

19 października 2017

Komentarz

Komentarz dnia

Janusz Mitulski o polskim rynku

Janusz Mitulski dyrektor ds. rozwoju na Europę Środkowo-Wschodnią i Kraje Bałtyckie Marriott International

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.