powiększ tekst
Strona główna » Wiadomości » 2011 » 25 » Nowe sosy do lodów od Martin Braun
REKLAMA

Produkty dla najmłodszych klientów

Nowe sosy do lodów od Martin Braun

źródło: Horecanet.pl, 25.05.2011 (zaktualizowany 25.05.2011 01:02)

Martin Braun, lider w branży cukierniczej i piekarniczej, poszerza ofertę produktów skierowanych do dzieci. Nowością sezonu są sosy do lodów i deserów dla najmłodszych, jedyne na rynku: różowy-błyszczący oraz o smaku gumy do żucia.

Nowe sosy do lodów od Martin Braun
Nowe sosy w ofercie Martin BraunAutor: Martin Braun

Sosy to bardzo popularne wśród dzieci dodatki do lodów, deserów, naleśników, a także gofrów. Nowe sosy Cresco Italia (wyłącznie w ofercie Martin Braun) to jedyne tego typu smaki na rynku polskim. Zarówno atrakcyjny sos różowy-błyszczący, jak i o smaku gumy do żucia to zaawansowane technologicznie produkty. Stworzone z myślą o dzieciach, nie zawierają sztucznych barwników. Koncern posiada jeszcze całą paletę innych smaków sosów. Od innowacyjnych o smakach: tiramisu, ajerkoniak, toffi, po znane i cenione od lat: o smaku czekoladowym oraz truskawkowe, malinowe i owoce leśne. Sosy owocowe zawierają aż 17-26% owoców i nie zawierają sztucznych barwników.

- Sukces sprzedażowy lodów 3Dino przyczynił się do zmiany terminu premiery nowych smaków sosów do lodów i deserów na wcześniejszy. Myślę, że Dzień Dziecka jest idealną okazją, aby zaprezentować sosy wyprodukowane z myślą o najmłodszych. Liczba zamówień jeszcze przed premierą świadczy, iż nasi Klienci podzielają tę opinię. Wierzę, że dzięki sosom: błyszczącemu oraz o smaku gumy do żucia przyczynimy się realizacji najsłodszych marzeń dzieci, jak miało to miejsce w przypadku 3Dino – informuje Marcin Komorowski, Członek Zarządu Martin Braun Sp. z o.o.

Od maja br. wszystkie sosy Cresco Italia dostępne są w sprzedaży w nowych butelkach. Zmieniła się zarówno szata graficzna, jak i kształt butelek. Nowe butelki mają ergonomiczny kształt, ułatwiający trzymanie w ręku. Są wykonane z miękkiego tworzywa, dzięki czemu nie powodują u konsumenta wysiłku przy wyciskaniu sosu. Nowe butelki wyposażono także w nowe nakrętki. Oprócz praktycznej funkcji „niekapki”, posiadają klapkę, która zabezpiecza przez kurzem i owadami. Nakrętka posiada płaski wierzch, więc butelka może być stawiana również na nakrętce.

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.