Strona główna Wiadomości listopad 16 Nowoczesne rozwiązania w Costa Coffee Fresco
REKLAMA

Firma stawia na innowacje

Nowoczesne rozwiązania w Costa Coffee Fresco

Horecanet.pl, 16 listopada 2016

Cyfrowe menu boardy z animacjami i ofertami zmieniającymi się w zależności od czasu i miejsca służą już klientom nowo otwartego na warszawskim Lotnisku im. Fryderyka Chopina punktu Costa Coffee Fresco. Za koncepcję, technologię, wdrożenie i utrzymanie systemu odpowiada firma Nanovo.

Autor:

Costa Coffee Fresco na Lotnisku Chopina wyróżniają nie tylko nowatorskie menu, bazujące na naturalnych, nieprzetworzonych, starannie wyselekcjonowanych składnikach, ale też wyjątkowe rozwiązania designerskie oraz lepsza ekspozycja produktów i oferty w lokalu - dzięki użyciu digital screenów. Bogatą propozycję śniadaniowo-lunchową (owsianki, bagietki, słone przekąski, świeże sałatki, desery), uzupełnioną aromatyczną kawą, herbatami, świeżo wyciskanymi sokami i warzywno-owocowymi koktajlami goście mogą zobaczyć na specjalnych menu boardach, które właśnie zawisły nad barem. Dedykowana oferta na digital screenach jest wyświetlana w zależności od pory dnia.

Za stworzenie i wdrożenie całego systemu prezentowanych w ten sposób treści za zarządzanie nim odpowiadają specjaliści z młodej polskiej spółki – Nanovo.

CZASOPISMO SWEETS & COFFEE
ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁENGO WYDANIA
- kliknij aby zapoznać się z numerem
  WRZESIEŃ-PAŹDZIERNIK 2016

– Systemy cyfrowych menu boardów stają się coraz popularniejszym rozwiązaniem. To też jeden z kluczowych elementów naszej specjalizacji, jaką jest tworzenie technologicznych rozwiązań wspierających sprzedaż bezpośrednio w lokalu. We współpracy z Costa Coffee wykorzystaliśmy Digital Signage – bardzo praktyczny system służący atrakcyjnemu i wygodnemu zaprezentowaniu treści wspierających sprzedaż. Dzięki temu rozwiązaniu, które bazuje na naszym unikalnym oprogramowaniu Signio, klient w krótkim czasie zyskuje potrzebną wiedzę o ofercie i produkcie. Dodatkowo, informacja ta jest przedstawiona w nowoczesny, dynamiczny i stymulujący odbiorcę sposób – mówi Dariusz Sobczak, prezes zarządu Nanovo.  

Eksperci z Nanovo zarekomendowali i wypracowali z klientem system dopasowany do skali i formatu lokalu Costa Coffee Fresco oraz sprzedawanych w nim produktów, a następnie odpowiadali za jego wdrożenie (tj. sprzęt, technologie). W kolejnych etapach specjaliści Nanovo pomogą wypracować optymalną formę treści i dostosować ją do digital screenów. Wdrożone przez Nanovo rozwiązanie pozwala na obejrzenie produktów w statycznej formie, jak również – na ich dynamiczną prezentację, zależnie od kontekstu. Co ciekawe, zarówno napisy z nazwą produktu, jak i jego zdjęcie lub animacja mogą zmieniać się w zależności np. od pory dnia, miesiąca, pogody czy nawet zasobów w asortymencie. Z uwagi na bogatą ofertę produktów dostępnych w Costa Coffee Fresco, ich prezentacja na cyfrowym monitorze w odpowiedniej konfiguracji, staje się swoistą „wirtualną ladą”, dzięki której przedstawić można wszystkie dania w jednym miejscu w dopasowanej sekwencji.

– Szeroka gama oferowanych przez nas rozwiązań służyć może wszystkim właścicielom lokali, którzy cenią jakość i chcą wzmocnić sprzedaż swoich produktów lub usług, jednocześnie zwiększając komfort  doświadczenia konsumenckiego – dodaje Dariusz Sobczak.

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Komentarz

Komentarz dnia

Właściciel restauracji z przewodnika Michelin o personelu

Andrzej Rudnicki-Sipayłło współwłaściciel Merliniego 5 oraz Mokotowska 69

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.