Strona główna Wiadomości listopad 16 Nowoczesne rozwiązania w Costa Coffee Fresco
REKLAMA

Firma stawia na innowacje

Nowoczesne rozwiązania w Costa Coffee Fresco

Horecanet.pl, 16 listopada 2016

Cyfrowe menu boardy z animacjami i ofertami zmieniającymi się w zależności od czasu i miejsca służą już klientom nowo otwartego na warszawskim Lotnisku im. Fryderyka Chopina punktu Costa Coffee Fresco. Za koncepcję, technologię, wdrożenie i utrzymanie systemu odpowiada firma Nanovo.

Autor:

Costa Coffee Fresco na Lotnisku Chopina wyróżniają nie tylko nowatorskie menu, bazujące na naturalnych, nieprzetworzonych, starannie wyselekcjonowanych składnikach, ale też wyjątkowe rozwiązania designerskie oraz lepsza ekspozycja produktów i oferty w lokalu - dzięki użyciu digital screenów. Bogatą propozycję śniadaniowo-lunchową (owsianki, bagietki, słone przekąski, świeże sałatki, desery), uzupełnioną aromatyczną kawą, herbatami, świeżo wyciskanymi sokami i warzywno-owocowymi koktajlami goście mogą zobaczyć na specjalnych menu boardach, które właśnie zawisły nad barem. Dedykowana oferta na digital screenach jest wyświetlana w zależności od pory dnia.

Za stworzenie i wdrożenie całego systemu prezentowanych w ten sposób treści za zarządzanie nim odpowiadają specjaliści z młodej polskiej spółki – Nanovo.

CZASOPISMO SWEETS & COFFEE
ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁENGO WYDANIA
- kliknij aby zapoznać się z numerem
  WRZESIEŃ-PAŹDZIERNIK 2016

– Systemy cyfrowych menu boardów stają się coraz popularniejszym rozwiązaniem. To też jeden z kluczowych elementów naszej specjalizacji, jaką jest tworzenie technologicznych rozwiązań wspierających sprzedaż bezpośrednio w lokalu. We współpracy z Costa Coffee wykorzystaliśmy Digital Signage – bardzo praktyczny system służący atrakcyjnemu i wygodnemu zaprezentowaniu treści wspierających sprzedaż. Dzięki temu rozwiązaniu, które bazuje na naszym unikalnym oprogramowaniu Signio, klient w krótkim czasie zyskuje potrzebną wiedzę o ofercie i produkcie. Dodatkowo, informacja ta jest przedstawiona w nowoczesny, dynamiczny i stymulujący odbiorcę sposób – mówi Dariusz Sobczak, prezes zarządu Nanovo.  

Eksperci z Nanovo zarekomendowali i wypracowali z klientem system dopasowany do skali i formatu lokalu Costa Coffee Fresco oraz sprzedawanych w nim produktów, a następnie odpowiadali za jego wdrożenie (tj. sprzęt, technologie). W kolejnych etapach specjaliści Nanovo pomogą wypracować optymalną formę treści i dostosować ją do digital screenów. Wdrożone przez Nanovo rozwiązanie pozwala na obejrzenie produktów w statycznej formie, jak również – na ich dynamiczną prezentację, zależnie od kontekstu. Co ciekawe, zarówno napisy z nazwą produktu, jak i jego zdjęcie lub animacja mogą zmieniać się w zależności np. od pory dnia, miesiąca, pogody czy nawet zasobów w asortymencie. Z uwagi na bogatą ofertę produktów dostępnych w Costa Coffee Fresco, ich prezentacja na cyfrowym monitorze w odpowiedniej konfiguracji, staje się swoistą „wirtualną ladą”, dzięki której przedstawić można wszystkie dania w jednym miejscu w dopasowanej sekwencji.

– Szeroka gama oferowanych przez nas rozwiązań służyć może wszystkim właścicielom lokali, którzy cenią jakość i chcą wzmocnić sprzedaż swoich produktów lub usług, jednocześnie zwiększając komfort  doświadczenia konsumenckiego – dodaje Dariusz Sobczak.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Komentarz

Komentarz dnia

Michał Czeladzki o wołowinie

Michał Czeladzki szef kuchni Marcelino Chleb i Wino

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").
W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdą Państwo podstawowe informacje na ten temat. Proszę pamiętać, że w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w tym zakresie możesz skontaktować się z nami wysyłając e-mail na adres biuro@brogb2b.pl.


Kto będzie administratorem Państwa danych?
Administratorem Państwa danych będziemy my: BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie (dalej będziemy używać skrótu "BROG B2B"). Szczegółowe informacje dotyczące administratora znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszych usług, w tym portali internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez BROG B2B (np. subskrypcja bezpłatnych newsletterów czy formularz zamówień).

Dlaczego chcemy przetwarzać Państwa dane?
Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie mają Państwo prawa w stosunku do swoich danych?
Mają Państwo między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Mogą Państwo także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w Polityce Prywatności. Tam też znajdą Państwo informacje jak zakomunikować nam Twoją wolę skorzystania z tych praw.

UKRYJ TE INFORMACJE