Strona główna Wiadomości grudzień 20 Organic Coffee & more rośnie w siłę
REKLAMA

NAJWAŻNIEJSZE ARTYKUŁY TYGODNIA - HORECANET.PL

Organic Coffee & more rośnie w siłę

Horecanet.pl, 20 grudnia 2016

To już siódmy z kolei lokal sieci kawiarni z żywnością i napojami ekologicznie certyfikowanymi. Otwarcie nowej kawiarni planowane jest w połowie lutego 2017 roku w Warszawie.

Powstaje siódma kawiarnia Organic Coffee & more

Autor: Organic Coffee & more

Jest to kolejny lokal franczyzowy młodej sieci, a będzie mieścił się na Ursynowie, na ul. Dzwonniczej, niedaleko metra Stokłosy i kościoła Wniebowstąpienia Pańskiego w Warszawie. W tej chwili sieć ma sześć lokali, w tym dwa własne, pozostałe franczyzowe. Jeden mieści się w Krakowie, reszta w Warszawie.

Młoda sieć rozwija się prężnie – niski koszt wejścia, ciekawy koncept oferowania smacznych i zdrowych produktów (wyłącznie z certyfikowanych ekologicznych składników)  w standardowej, sieciowej cenie to niektóre z czynników determinujących rozwój.

We wszystkich kawiarniach można spróbować ekologicznych napojów: kaw, herbat, smoothie i koktajlów przygotowywanych ze świeżych warzyw i owoców na miejscu, lemoniad oraz świeżo wyciskanych soków. Sieć oferuje największy w Polsce wybór mlek roślinnych do kawy, m.in.: kokosowe, migdałowe, owsiane, sojowe i ryżowe; oprócz tego jeszcze: bez laktozy i kozie. Na śniadanie można zjeść kokosową jaglankę z pieczonym jabłkiem z cynamonem, jogurt z granolą, przygotowywane na miejscu kanapki w zestawach z kawą. Z dań lunchowych kawiarnie oferują zdrowe i lekkie propozycje, takie jak tarty z sałatkami, czy codziennie gotowaną świeżą zupę dnia.

CZASOPISMO SWEETS & COFFEE
ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁENGO WYDANIA
- kliknij aby zapoznać się z numerem
  WRZESIEŃ-PAŹDZIERNIK 2016

Goście mogą sprawdzić na miejscu ekologiczne certyfikaty dostawców. Innowacją jest oferowanie żywności ekologicznej, która w Polsce jest 2-3-krotnie droższa od konwencjonalnej, w normalnych, przystępnych cenach. Espresso na bazie kawy z certyfikatem ekologicznym kosztuje 7 zł, koszt kanapek na zimno lub ciepło waha się w granicach 8 – 10 zł, zupa z grzankami to koszt 10 zł. Kawiarnie oferują również ekologiczną żywność bezglutenową, bez cukru czy też wegańską.

Lokale rozwijającej się sieci charakteryzują się również oryginalnym, ciepłym wystrojem wnętrza – dominują naturalne materiały: drewno, kamień, cegła. Ekologiczny koncept widoczny jest we wszystkich sferach działania kawiarni, począwszy od obowiązkowej segregacji śmieci, a skończywszy na używaniu jednorazowych kubeczków oraz opakowań wykonanych z biodegradowalnego tworzywa PLA.

Trzy tygodnie po otwarciu pierwszej kawiarni koncept zdobył nagrodę internautów za najlepszą kawę w Warszawie. W maju 2015 r. kawiarnie zdobyły pierwsze miejsca w kategoriach: Debiut Konceptu i Nowatorska Strategia Marketingowa na konferencji Sweets & Coffee Forum, zaś w październiku 2015 r. pierwsze miejsca w tych samych kategoriach, ale już na największej konferencji gastronomicznej w kraju. Niedawno, na tej samej konferencji, ale rok później, sieć została zwycięzcą Food Business Awards w kategorii Efektywny Rozwój Marki.

Planowane są kolejne otwarcia.

A JUŻ W NAJNOWSZYM WYDANIU CZASOPISMA SWEETS & COFFEE
ROZMOWA Z TWÓRCAMI MARKI.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO LEKTURY!

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Nasze konferencje

Komentarz

Komentarz dnia

Cały czas rozwijamy naszą ofertę

Paweł Odrzywołek dyrektor działu stacji paliw Shell Polska

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.