Strona główna Wiadomości grudzień 20 Organic Coffee & more rośnie w siłę
REKLAMA

NAJWAŻNIEJSZE ARTYKUŁY TYGODNIA - HORECANET.PL

Organic Coffee & more rośnie w siłę

Horecanet.pl, 20 grudnia 2016

To już siódmy z kolei lokal sieci kawiarni z żywnością i napojami ekologicznie certyfikowanymi. Otwarcie nowej kawiarni planowane jest w połowie lutego 2017 roku w Warszawie.

Powstaje siódma kawiarnia Organic Coffee & more

Autor: Organic Coffee & more

Jest to kolejny lokal franczyzowy młodej sieci, a będzie mieścił się na Ursynowie, na ul. Dzwonniczej, niedaleko metra Stokłosy i kościoła Wniebowstąpienia Pańskiego w Warszawie. W tej chwili sieć ma sześć lokali, w tym dwa własne, pozostałe franczyzowe. Jeden mieści się w Krakowie, reszta w Warszawie.

Młoda sieć rozwija się prężnie – niski koszt wejścia, ciekawy koncept oferowania smacznych i zdrowych produktów (wyłącznie z certyfikowanych ekologicznych składników)  w standardowej, sieciowej cenie to niektóre z czynników determinujących rozwój.

We wszystkich kawiarniach można spróbować ekologicznych napojów: kaw, herbat, smoothie i koktajlów przygotowywanych ze świeżych warzyw i owoców na miejscu, lemoniad oraz świeżo wyciskanych soków. Sieć oferuje największy w Polsce wybór mlek roślinnych do kawy, m.in.: kokosowe, migdałowe, owsiane, sojowe i ryżowe; oprócz tego jeszcze: bez laktozy i kozie. Na śniadanie można zjeść kokosową jaglankę z pieczonym jabłkiem z cynamonem, jogurt z granolą, przygotowywane na miejscu kanapki w zestawach z kawą. Z dań lunchowych kawiarnie oferują zdrowe i lekkie propozycje, takie jak tarty z sałatkami, czy codziennie gotowaną świeżą zupę dnia.

CZASOPISMO SWEETS & COFFEE
ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁENGO WYDANIA
- kliknij aby zapoznać się z numerem
  WRZESIEŃ-PAŹDZIERNIK 2016

Goście mogą sprawdzić na miejscu ekologiczne certyfikaty dostawców. Innowacją jest oferowanie żywności ekologicznej, która w Polsce jest 2-3-krotnie droższa od konwencjonalnej, w normalnych, przystępnych cenach. Espresso na bazie kawy z certyfikatem ekologicznym kosztuje 7 zł, koszt kanapek na zimno lub ciepło waha się w granicach 8 – 10 zł, zupa z grzankami to koszt 10 zł. Kawiarnie oferują również ekologiczną żywność bezglutenową, bez cukru czy też wegańską.

Lokale rozwijającej się sieci charakteryzują się również oryginalnym, ciepłym wystrojem wnętrza – dominują naturalne materiały: drewno, kamień, cegła. Ekologiczny koncept widoczny jest we wszystkich sferach działania kawiarni, począwszy od obowiązkowej segregacji śmieci, a skończywszy na używaniu jednorazowych kubeczków oraz opakowań wykonanych z biodegradowalnego tworzywa PLA.

Trzy tygodnie po otwarciu pierwszej kawiarni koncept zdobył nagrodę internautów za najlepszą kawę w Warszawie. W maju 2015 r. kawiarnie zdobyły pierwsze miejsca w kategoriach: Debiut Konceptu i Nowatorska Strategia Marketingowa na konferencji Sweets & Coffee Forum, zaś w październiku 2015 r. pierwsze miejsca w tych samych kategoriach, ale już na największej konferencji gastronomicznej w kraju. Niedawno, na tej samej konferencji, ale rok później, sieć została zwycięzcą Food Business Awards w kategorii Efektywny Rozwój Marki.

Planowane są kolejne otwarcia.

A JUŻ W NAJNOWSZYM WYDANIU CZASOPISMA SWEETS & COFFEE
ROZMOWA Z TWÓRCAMI MARKI.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO LEKTURY!

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Komentarz

Komentarz dnia

Starbucks o zaopatrzeniu i logistyce

Karolina Kopff Product Manager Starbucks

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.