Strona główna Wiadomości Otwarcie Papa Diego jeszcze tego lata
REKLAMA

Nowa sieć restauracji fast casual

Otwarcie Papa Diego jeszcze tego lata

Horecanet.pl, 13 czerwca 2018

Jest to pierwsza marka, którą tworzy Foodio Concepts, spółka z grupy Helios należącej do Agory. W Papa Diego goście spróbują świeżych, aromatycznych dań prosto z Meksyku – m.in. kilku rodzajów burrito, tacos i burrito bowli. Pierwsze lokalizacje zostaną otwarte w centrach handlowych już latem tego roku.

Otwarcie Papa Diego jeszcze tego lata

Autor: Horecanet

Papa Diego zaproponuje gościom wszystko, co smaczne i atrakcyjne w Meksyku – wyrazistą i świeżą kuchnię, pełną aromatycznych ziół i naturalnych przypraw. Głodni wrażeń spróbują w Papa Diego klasycznych dań kuchni meksykańskiej takich, jak tacos i burrito – również w formie modnych burrito bowli, a także przekąsek: ciepłych, chrupiących nachos z zestawami zaskakujących dodatków i tradycyjnych deserowych churros. 

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE
I NIEZALEŻNE CZASOPISMO RESTAURATORÓW

link do aktualnego numeru
MAJ 2018

– Polacy coraz chętniej spotykają się ze znajomymi przy restauracyjnym stole i wspólnie odkrywają nowe, nieznane smaki. Chcą jeść inaczej, niż kiedyś, szukają inspiracji z całego świata i starają się rozsądnie odżywiać. Kuchnia meksykańska idealnie wpisuje się w te potrzeby – dlatego tworzymy Papa Diego, czyli zdrowy, niezobowiązujący street food pełen świeżych składników i oryginalnych połączeń – mówi Piotr Grajewski, prezes Foodio Concepts.

Stanowisko korporacyjnego szefa kuchni sieci Papa Diego objął Rafał Sanetas, doświadczony manager i szef kuchni, który pracował m.in. w restauracji Hard Rock Cafe.

– Uwielbiamy podróżować i odkrywać nowości, ale garściami czerpiemy też z lokalnego podwórka. Papa Diego to nasze inspiracje przywiezione z Meksyku i z dużych europejskich miast, w których kuchnia meksykańska jest bardzo popularna. W zależności od lokalizacji, będziemy starali się wpleść w menu także regionalne składniki. Chcemy, aby każdy znalazł w nim coś dla siebie – mówi Piotr Komór, wiceprezes Foodio Concepts.

Papa Diego przyciągnie gości nie tylko wartościowymi posiłkami, ale także intrygującą atmosferą. Wyjątkowy klimat Meksyku w lokalach Papa Diego zapewni oryginalny wystrój – pełen ciepłych barw i kolorowych dekoracji, za który odpowiedzialna jest stołeczna pracownia architektoniczna KDesign. Koncept marki oraz elementy identyfikacji wizualnej zostały wypracowane wraz z warszawską agencją brandingową Mamastudio.

– Cały czas obserwujemy, jak dynamicznie zmienia się styl życia Polaków – już nie tylko mieszkańcy największych miast coraz chętniej stołują się poza domem. Poprzez markę Papa Diego chcemy im zaproponować najlepszej jakości jedzenie w rozsądnej cenie i towarzyszyć tam, gdzie spędzają wolny czas, m.in. w centrach handlowych – mówi Tomasz Jagiełło, prezes spółki Helios i członek zarządu Agory, która dzięki temu projektowi rozpoczyna działalność w zupełnie nowym segmencie.

Pierwszy lokal Papa Diego ma powstać latem 2018 r. Kolejne będą otwierane w następnych miesiącach – przede wszystkim w centrach handlowych, ale także przy głównych ulicach miast, popularnych deptakach czy w miejscach chętnie odwiedzanych przez turystów. W wynajmie powierzchni pod lokale Foodio Concepts doradza agencja Colliers International, współpracująca także z siecią Helios.


 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Komentarz

Komentarz dnia

Michał Czeladzki o wołowinie

Michał Czeladzki szef kuchni Marcelino Chleb i Wino

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").
W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdą Państwo podstawowe informacje na ten temat. Proszę pamiętać, że w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w tym zakresie możesz skontaktować się z nami wysyłając e-mail na adres biuro@brogb2b.pl.


Kto będzie administratorem Państwa danych?
Administratorem Państwa danych będziemy my: BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie (dalej będziemy używać skrótu "BROG B2B"). Szczegółowe informacje dotyczące administratora znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszych usług, w tym portali internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez BROG B2B (np. subskrypcja bezpłatnych newsletterów czy formularz zamówień).

Dlaczego chcemy przetwarzać Państwa dane?
Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie mają Państwo prawa w stosunku do swoich danych?
Mają Państwo między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Mogą Państwo także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w Polityce Prywatności. Tam też znajdą Państwo informacje jak zakomunikować nam Twoją wolę skorzystania z tych praw.

UKRYJ TE INFORMACJE