powiększ tekst
Strona główna Wiadomości 2012 kwiecień 10 PFR: 20 proc. wzrost sprzedaży

Wkrótce otwarcie pierwszego punktu Me like sushi

PFR: 20 proc. wzrost sprzedaży

źródło: Horecanet.pl, 10.04.2012 (zaktualizowany 09.04.2012 23:09)

Premium Food Restaurants, spółka prowadząca restauracje pod szyldem 77sushi szacuje, iż zanotowała w pierwszym kwartale br. blisko 20-proc. wzrost sprzedaży. Przychody w pierwszych trzech miesiącach br. wyniosły 3,84 mln zł wobec 3,22 mln zł uzyskanych w analogicznym okresie ub.r.
 

Zarząd Premium Food Restaurants S.A. podał, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży grupy kapitałowej PFR za cały rok 2011 r. wyniosły 13,5 mln zł i 1,08 mln zł zysku netto.

Zarząd spółki deklaruje, że chce do końca roku utrzymać kilkunastoprocentową dynamikę wzrostu sprzedaży. W grę wchodzi otworcie w tym roku kilka nowych restauracji 77sushi oraz debiut konceptu  Me Like Sushi w formie wysp sprzedających gotowe i świeże sushi w pudełkach. Pierwszy testowy punkt ma zostać otwarty  w jednym z centrów biurowych w Warszawie.

- Do placówek z nowym konceptem codziennie będzie dowożone świeże sushi z innych punktów produkcyjnych. Chcemy przekonać konsumentów do jedzenia "z pudełka", gwarantując najlepszą jakość w atrakcyjnej cenie. Wiemy, w jakim kierunku zmierzamy. Konsumenci są coraz bardziej wymagający, dlatego przykładamy dużą wagę do jakości produktu i obsługi - poinformowała w rozmowie z portalem Horecanet.pl Aleksandra Gawrylak, prezes Premium Food Restaurants. Przy każdej wyspie znajdą się miejsca do siedzenia. Klient będzie mógł kupić sushi na wynos lub zjeść na miejscu.

Premium Food Restaurants to grupa kapitałowa zarządzająca 12 restauracjami pod marką 77 Sushi w największych i średnich miastach Polski (Warszawa, Wrocław, Kraków, Poznań, Sopot, Gdańsk, Koszalin). Od 2088 r. spółka jest notowana na alternatywnym rynku New Connect. Głównym akcjonariuszem spółki jest Marek Tymiński, prezes zarządu i główny akcjonariusz City Interactive, spółki notowanej na GPW.

Restauracje 77 sushi są odwiedzane rocznie przez ponad 40 tys. klientów. W ofercie lokali znajduje się klasyczne sushi jak i dania fusion.

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.