Strona główna Wiadomości 2015 12 Portfolio Wojtex może wzbogacić się o 80 lokali
REKLAMA

NAJWAŻNIEJSZE ARTYKUŁY TYGODNIA - HORECANET.PL

Portfolio Wojtex może wzbogacić się o 80 lokali

Horecanet.pl, 12 sierpnia 2015

- Ostanie 12 miesięcy to okres, w którym dokonało się wiele zmian. Wprowadziliśmy nowe rozwiązania, rozpoczęliśmy prace nad różnymi projektami, wdrażyliśmy nowe koncepty. Udało nam się również odkryć nowe trendy i wyznaczyć kolejne cele – mówi w rozmowie z nami Wojciech Goduński właściciel firmy Wojtex.

Wojtex rozwija nowe sieci

Autor: Shutterstock

Firma Wojtex doszła do wniosku, że poza dotychczasowymi ścieżkami rozwoju skupi się również na komercjalizacji centrów handlowych. Dzięki temu oferta może trafić do szerokiego grona konsumentów. Takie nastawienie zaowocowało podpisaniem umów na lokale w Gorzowie czy Poznaniu, a także rozpoczęciu rozmów w Zakopanym, Stalowej Woli, czy w regionie Śląskim.

- Co do planów mamy zamiar uruchomić około 20 nowych lokali Biesiadowa, 10 Crazy Pirmaid Pizza, 20 Western Chicken, 10 Rybkodajni i odpowiednio po 10 lokali Mangatto i Coffeeloffee. Plany te mimo, że ambitne są bardzo realne, gdyż nasza oferta spotkała się z dużym zainteresowaniem i zbiera pozytywne opinie. Dodatkowo mamy zamiar wprowadzać nowe koncepty nie tylko w branży gastronomicznej. Jeszcze w tym roku planujemy wprowadzenie własnego portalu do zamówień online dla lokali należących do sieci firmy Wojtex. Z nowości szykujemy również nowe projekty z naszymi partnerami, które mają na celu zwiększenie świadomości co do jakości serwowanych przez nasze lokale dań - mówi Wojciech Goduński właściciel firmy Wojtex.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE - ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP
DO PEŁNEGO WYDANIA - link do aktualnego numeru: CZERWIEC 2015

- W ciągu ostatnich 12 miesięcy uruchomiliśmy aż trzy nowe koncepty. Po zbadaniu rynku, zebraniu informacji od klientów oraz analizy własnych możliwości zdecydowaliśmy, że wybierzemy dwie drogi rozwoju. Pierwsza to uruchomienie konceptów mobilnych, a także maksymalne zmniejszenie wymaganej powierzchni lokali oraz kosztów inwestycji początkowej przy jednoczesnym zachowaniu najwyższej jakości produktów oraz sprzętu. Z takiego zestawienia stworzyliśmy koncept smażalni ryb Rybkodajnia, lodziarnie Mangatto oraz kawiarnie Coffeeloffee. Ta ostatnia z marek powstała po przejęciu franczyzy Take Away Coffee. Swojego rodzaju innowacją jest możliwość uruchomienia punktu nawet na 6-8 mkw, co czyni ofertę niespotykaną w skali kraju – tłumaczy Wojciech Goduński.

- Pewnym trendem, który dostrzegamy jest również przejście z lokali stacjonarnych do ich mobilnych wersji. Dlatego też obserwując zapotrzebowanie rynku oraz konkurencję nad wprowadzeniem bądź rozszerzeniem oferty dotychczasowych konceptów o wersje mobilne. Podsumowując ostatnie 12 miesięcy było dla nas bardzo pracowite, a kolejny rok również zapowiada się pełen pracy. Dostrzegamy jednak, że rynek gastronomii w Polsce jest wciąż chłonny na sprawdzone koncepty, ale szuka też nowych rozwiązań, innowacji, którym firma Wojtex ma zamiar sprostać i wyjść naprzeciw oczekiwaniom - dodaje Goduński.

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Komentarz

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.