Strona główna Wiadomości 2015 12 Portfolio Wojtex może wzbogacić się o 80 lokali
REKLAMA

NAJWAŻNIEJSZE ARTYKUŁY TYGODNIA - HORECANET.PL

Portfolio Wojtex może wzbogacić się o 80 lokali

Horecanet.pl, 12 sierpnia 2015

- Ostanie 12 miesięcy to okres, w którym dokonało się wiele zmian. Wprowadziliśmy nowe rozwiązania, rozpoczęliśmy prace nad różnymi projektami, wdrażyliśmy nowe koncepty. Udało nam się również odkryć nowe trendy i wyznaczyć kolejne cele – mówi w rozmowie z nami Wojciech Goduński właściciel firmy Wojtex.

Wojtex rozwija nowe sieci

Autor: Shutterstock

Firma Wojtex doszła do wniosku, że poza dotychczasowymi ścieżkami rozwoju skupi się również na komercjalizacji centrów handlowych. Dzięki temu oferta może trafić do szerokiego grona konsumentów. Takie nastawienie zaowocowało podpisaniem umów na lokale w Gorzowie czy Poznaniu, a także rozpoczęciu rozmów w Zakopanym, Stalowej Woli, czy w regionie Śląskim.

- Co do planów mamy zamiar uruchomić około 20 nowych lokali Biesiadowa, 10 Crazy Pirmaid Pizza, 20 Western Chicken, 10 Rybkodajni i odpowiednio po 10 lokali Mangatto i Coffeeloffee. Plany te mimo, że ambitne są bardzo realne, gdyż nasza oferta spotkała się z dużym zainteresowaniem i zbiera pozytywne opinie. Dodatkowo mamy zamiar wprowadzać nowe koncepty nie tylko w branży gastronomicznej. Jeszcze w tym roku planujemy wprowadzenie własnego portalu do zamówień online dla lokali należących do sieci firmy Wojtex. Z nowości szykujemy również nowe projekty z naszymi partnerami, które mają na celu zwiększenie świadomości co do jakości serwowanych przez nasze lokale dań - mówi Wojciech Goduński właściciel firmy Wojtex.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE - ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP
DO PEŁNEGO WYDANIA - link do aktualnego numeru: CZERWIEC 2015

- W ciągu ostatnich 12 miesięcy uruchomiliśmy aż trzy nowe koncepty. Po zbadaniu rynku, zebraniu informacji od klientów oraz analizy własnych możliwości zdecydowaliśmy, że wybierzemy dwie drogi rozwoju. Pierwsza to uruchomienie konceptów mobilnych, a także maksymalne zmniejszenie wymaganej powierzchni lokali oraz kosztów inwestycji początkowej przy jednoczesnym zachowaniu najwyższej jakości produktów oraz sprzętu. Z takiego zestawienia stworzyliśmy koncept smażalni ryb Rybkodajnia, lodziarnie Mangatto oraz kawiarnie Coffeeloffee. Ta ostatnia z marek powstała po przejęciu franczyzy Take Away Coffee. Swojego rodzaju innowacją jest możliwość uruchomienia punktu nawet na 6-8 mkw, co czyni ofertę niespotykaną w skali kraju – tłumaczy Wojciech Goduński.

- Pewnym trendem, który dostrzegamy jest również przejście z lokali stacjonarnych do ich mobilnych wersji. Dlatego też obserwując zapotrzebowanie rynku oraz konkurencję nad wprowadzeniem bądź rozszerzeniem oferty dotychczasowych konceptów o wersje mobilne. Podsumowując ostatnie 12 miesięcy było dla nas bardzo pracowite, a kolejny rok również zapowiada się pełen pracy. Dostrzegamy jednak, że rynek gastronomii w Polsce jest wciąż chłonny na sprawdzone koncepty, ale szuka też nowych rozwiązań, innowacji, którym firma Wojtex ma zamiar sprostać i wyjść naprzeciw oczekiwaniom - dodaje Goduński.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Komentarz

Komentarz dnia

Nowe regulacje zwiększają koszty prowadzenia działalności

Marek Pietrzak prezes Agencja Solidarni w Biznesie

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").
W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdą Państwo podstawowe informacje na ten temat. Proszę pamiętać, że w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w tym zakresie możesz skontaktować się z nami wysyłając e-mail na adres biuro@brogb2b.pl.


Kto będzie administratorem Państwa danych?
Administratorem Państwa danych będziemy my: BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie (dalej będziemy używać skrótu "BROG B2B"). Szczegółowe informacje dotyczące administratora znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszych usług, w tym portali internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez BROG B2B (np. subskrypcja bezpłatnych newsletterów czy formularz zamówień).

Dlaczego chcemy przetwarzać Państwa dane?
Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie mają Państwo prawa w stosunku do swoich danych?
Mają Państwo między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Mogą Państwo także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w Polityce Prywatności. Tam też znajdą Państwo informacje jak zakomunikować nam Twoją wolę skorzystania z tych praw.

UKRYJ TE INFORMACJE