Strona główna Wiadomości marzec Renaissance pokazuje wnętrza dla biznesu
REKLAMA

Hotel na finiszu

Renaissance pokazuje wnętrza dla biznesu

Horecanet.pl, 13 marca 2018

W ciągu najbliższych kilku tygodni otworzy się pierwszy pięciogwiazdkowy hotel zlokalizowany bezpośrednio przy Lotnisku Chopina w Warszawie. Już teraz pierwsi goście mogli zobaczyć wnętrza hotelu, poznać jego personel i wyjątkową, ultranowoczesną infrastrukturę.

Autor: Renaissance

Hotel zorganizował „Dni Otwarte”, by jeszcze przed oficjalnym otwarciem pokazać swoim przyszłym klientom, co ma do zaoferowania.
 
Podczas dni otwartych klienci korporacyjni mogli zobaczyć właściwie cały hotel. Goście mieli okazję zobaczyć pokoje i apartamenty, salę balową i sale konferencyjne, ale także basen, strefę wellness z siłownią i gabinetami, Executive Club Lounge. Prezentowano także nietypowe udogodnienia: zintegrowany system świetlny - pozwalający na uzyskanie 16 milionów kolorów poświetlenia sali balowej; nowoczesne stacje live cooking; table scaping – dekorowanie stołów w salach konferencyjnych wg marki Renaissance. Całe wydarzenie było też okraszone pysznym jedzeniem, gdyż goście mogli spróbować ciepłych i zimnych dań, które pojawią się w karcie Restauracji i menu bankietowym. Przyjemne spotkanie zostało zwieńczone pokazem Bar Ritual, gdzie goście mogli spróbować przygotowanego specjalnie na tę okazję ponczu.

RYNEK DOSTAWCÓW
HORECA W POLSCE - RAPORT 2018
ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP
DO PEŁNEGO WYDANIA
w wersji elektronicznej - kliknij

W dniach otwartych, które odbyły się 5 i 6 marca br., uczestniczyło ponad 110 osób z 47 firm. Byli to przedstawiciele firm farmaceutycznych, finansowych, FMCG, linii lotniczych i innych, a także reprezentanci agencji z branży MICE i firm TMC. - Chcemy pokazać już teraz, że każda firma, każdy organizator podróży służbowych, event planner czy inna osoba z branży turystycznej, znajdzie w naszym hotelu wyjątkowe udogodnienia, które sprawią, że wybierze właśnie Renaissance spośród innych obiektów na rynku - mówi Paweł Pytlakowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Renaissance Warsaw Airport Hotel. - Dysponujemy niezwykłym zapleczem konferencyjnym – ośmioma salami, których wyposażenie nie może się równać z konkurencją. Do tego modernistyczne pokoje, desginerskie lobby i wspaniała kuchnia w restauracji. A wszystko to dopełnione doświadczonym, zaangażowanym personelem - dodaje.
       
Renaissance Warsaw Airport Hotel to pięciogwiazdkowy hotel w niestandardowym wydaniu.  Dysponuje 225 pokojami, w tym 11 apartamentami. Hotel Renaissance, jako jedyny w okolicy lotniska, odda gościom do dyspozycji basen i sauny oraz ekskluzywną strefę spa. Hotel zaoferuje także Executive Lounge na najwyższym piętrze, z obszerną ofertą gastronomiczną i niepowtarzalnym widokiem na płytę lotniska. W Hotelu znajduje się nowocześnie zaprojektowana przestrzeń konferencyjna, która umożliwia dostosowanie rozwiązań do indywidualnych potrzeb klienta - osiem sal konferencyjnych o łącznej powierzchni 844 mkw., a także wysoka na 5,5 m Sala Balowa.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Komentarz

Komentarz dnia

Michał Czeladzki o wołowinie

Michał Czeladzki szef kuchni Marcelino Chleb i Wino

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").
W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdą Państwo podstawowe informacje na ten temat. Proszę pamiętać, że w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w tym zakresie możesz skontaktować się z nami wysyłając e-mail na adres biuro@brogb2b.pl.


Kto będzie administratorem Państwa danych?
Administratorem Państwa danych będziemy my: BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie (dalej będziemy używać skrótu "BROG B2B"). Szczegółowe informacje dotyczące administratora znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszych usług, w tym portali internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez BROG B2B (np. subskrypcja bezpłatnych newsletterów czy formularz zamówień).

Dlaczego chcemy przetwarzać Państwa dane?
Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie mają Państwo prawa w stosunku do swoich danych?
Mają Państwo między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Mogą Państwo także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w Polityce Prywatności. Tam też znajdą Państwo informacje jak zakomunikować nam Twoją wolę skorzystania z tych praw.

UKRYJ TE INFORMACJE