Strona główna Wiadomości listopad 9 Room Service – nowoczesna obsługa hotelowa
REKLAMA

Tylko u nas!

Room Service – nowoczesna obsługa hotelowa

Horecanet.pl, 9 listopada 2016

Content Networks uwielbia wymyślać nowe narzędzia, dzięki którym otaczający nas świat rzeczywisty łączy się z wirtualnym. Na rynek wchodzi ich nowe rozwiązanie dla hoteli, o prostej nazwie Room Service.

Autor:

Content Networks to lider w zakresie dostarczania rozwiązań technologicznych dla hoteli. W wielu obiektach funkcjonuje już ich sztandarowy produkt – ADWifi. Narzędzie to umożliwia wykorzystanie sieci do lepszego kontaktu z klientem i skutecznego remarketingu. W poprzednich miesiącach prezentowaliśmy jego działanie na naszym portalu i przeprowadzaliśmy wywiady z przedstawicielami hoteli, które zdecydowały się na to rozwiązanie.

Dzisiaj uchylamy rąbka tajemnicy, jeśli chodzi o nowy produkt Content Networks, nazywający się Room Service. W prostych słowach Room Service działa jak wewnętrzny sklep internetowy. Gość hotelu może w dowolnym miejscu, nie tylko w pokoju, który zajmuje, zamówić dowolny produkt z restauracji czy sklepiku. Wystarczy tablet lub smartfon. Atrakcyjny i intuicyjny layout sprawia, że zamówienia można dokonać w kilkadziesiąt sekund, a potem już tylko czekać, aż zostanie dostarczone do pokoju.

Zalety Room Service widoczne są zarówno po stronie hotelu, jak i gości. Hotele nie tylko unowocześniają swoje działanie i potwierdzają wizerunek obiektu XXI wieku. Takie działanie umożliwia zmniejszenie obciążeń pracowników recepcji lub restauracji (nie potrzeba już człowieka, który telefonicznie przyjmuje zamówienie) i powierzenie im innych obowiązków. Najistotniejsze jednak wydaje się zminimalizowanie ryzyka błędnego zamówienia – wyeliminowanie po stronie hotelu czynnika ludzkiego z procesu zamawiania zmniejszy liczbę sytuacji, w których klient dostanie steka zamiast sałatki. Wszystkie błędy w tym zakresie będą mogły wydarzyć się jedynie po stronie klienta.

Klienci odczują przede wszystkim komfort związany z możliwością szybkiego i bezstresowego zamówienia produktów, ale również docenią możliwość dokładnego zapoznania się z ofertą. Room Service umożliwi im to, czego nie daje papierowe menu: będą mogli obejrzeć zdjęcia dań z karty, a nawet filmiki, jeśli hotel zdecyduje się by w takiej formie je zaprezentować. Możliwe będzie też zapoznanie się z opiniami innych gości.

Skorzystanie z Room Service wydaje się więc dla hoteli sytuacją typu win – win. Technologiczna niezawodność produktów oferowanych przez Content Networks daje gwarancję prawidłowego funkcjonowania Room Service. Ciekawi nas, czy zagości on równie szybko w obiektach jak poprzednie rozwiązania oferowane przez tę firmę.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Komentarz

Komentarz dnia

Nowe regulacje zwiększają koszty prowadzenia działalności

Marek Pietrzak prezes Agencja Solidarni w Biznesie

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").
W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdą Państwo podstawowe informacje na ten temat. Proszę pamiętać, że w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w tym zakresie możesz skontaktować się z nami wysyłając e-mail na adres biuro@brogb2b.pl.


Kto będzie administratorem Państwa danych?
Administratorem Państwa danych będziemy my: BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie (dalej będziemy używać skrótu "BROG B2B"). Szczegółowe informacje dotyczące administratora znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszych usług, w tym portali internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez BROG B2B (np. subskrypcja bezpłatnych newsletterów czy formularz zamówień).

Dlaczego chcemy przetwarzać Państwa dane?
Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie mają Państwo prawa w stosunku do swoich danych?
Mają Państwo między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Mogą Państwo także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w Polityce Prywatności. Tam też znajdą Państwo informacje jak zakomunikować nam Twoją wolę skorzystania z tych praw.

UKRYJ TE INFORMACJE