Strona główna Wiadomości listopad 9 Room Service – nowoczesna obsługa hotelowa
REKLAMA

Tylko u nas!

Room Service – nowoczesna obsługa hotelowa

Horecanet.pl, 9 listopada 2016

Content Networks uwielbia wymyślać nowe narzędzia, dzięki którym otaczający nas świat rzeczywisty łączy się z wirtualnym. Na rynek wchodzi ich nowe rozwiązanie dla hoteli, o prostej nazwie Room Service.

Autor:

Content Networks to lider w zakresie dostarczania rozwiązań technologicznych dla hoteli. W wielu obiektach funkcjonuje już ich sztandarowy produkt – ADWifi. Narzędzie to umożliwia wykorzystanie sieci do lepszego kontaktu z klientem i skutecznego remarketingu. W poprzednich miesiącach prezentowaliśmy jego działanie na naszym portalu i przeprowadzaliśmy wywiady z przedstawicielami hoteli, które zdecydowały się na to rozwiązanie.

Dzisiaj uchylamy rąbka tajemnicy, jeśli chodzi o nowy produkt Content Networks, nazywający się Room Service. W prostych słowach Room Service działa jak wewnętrzny sklep internetowy. Gość hotelu może w dowolnym miejscu, nie tylko w pokoju, który zajmuje, zamówić dowolny produkt z restauracji czy sklepiku. Wystarczy tablet lub smartfon. Atrakcyjny i intuicyjny layout sprawia, że zamówienia można dokonać w kilkadziesiąt sekund, a potem już tylko czekać, aż zostanie dostarczone do pokoju.

Zalety Room Service widoczne są zarówno po stronie hotelu, jak i gości. Hotele nie tylko unowocześniają swoje działanie i potwierdzają wizerunek obiektu XXI wieku. Takie działanie umożliwia zmniejszenie obciążeń pracowników recepcji lub restauracji (nie potrzeba już człowieka, który telefonicznie przyjmuje zamówienie) i powierzenie im innych obowiązków. Najistotniejsze jednak wydaje się zminimalizowanie ryzyka błędnego zamówienia – wyeliminowanie po stronie hotelu czynnika ludzkiego z procesu zamawiania zmniejszy liczbę sytuacji, w których klient dostanie steka zamiast sałatki. Wszystkie błędy w tym zakresie będą mogły wydarzyć się jedynie po stronie klienta.

Klienci odczują przede wszystkim komfort związany z możliwością szybkiego i bezstresowego zamówienia produktów, ale również docenią możliwość dokładnego zapoznania się z ofertą. Room Service umożliwi im to, czego nie daje papierowe menu: będą mogli obejrzeć zdjęcia dań z karty, a nawet filmiki, jeśli hotel zdecyduje się by w takiej formie je zaprezentować. Możliwe będzie też zapoznanie się z opiniami innych gości.

Skorzystanie z Room Service wydaje się więc dla hoteli sytuacją typu win – win. Technologiczna niezawodność produktów oferowanych przez Content Networks daje gwarancję prawidłowego funkcjonowania Room Service. Ciekawi nas, czy zagości on równie szybko w obiektach jak poprzednie rozwiązania oferowane przez tę firmę.

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Nowa osoba w Vienna House

13 lutego 2017

Komentarz

Komentarz dnia

Grycan: klasyczne smaki wciąż na topie

Marcin Snopkowski dyrektor generalny Grycan – Lody od pokoleń

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.