Strona główna Wiadomości Rusza kolejny Hampton by Hilton
REKLAMA

Obiekt gotowy do przyjęcia pierwszych gości

Rusza kolejny Hampton by Hilton

Horecanet.pl, 10 maja 2018

Już na przełomie maja i czerwca br. nastąpi oficjalne otwarcie Hampton by Hilton Warsaw Mokotów. Nowy obiekt znanej, światowej marki zlokalizowany jest w sercu biurowej części tej dzielnicy i jako pierwszy w Warszawie pod marką Hampton zaoferuje usługę Digital Key.

Autor: HbH

Hampton by Hilton Warsaw Mokotów to piąty hotel Hilton Worldwide w Warszawie i jednocześnie trzeci sygnowany marką Hampton. Jest zlokalizowany przy ulicy Postępu 7, w bezpośrednim sąsiedztwie biur i centrali międzynarodowych korporacji. Od lotniska im. Fryderyka Chopina dzieli go zaledwie 5 minut jazdy samochodem, a lokalizacja pozwala również na wygodną i szybką komunikację z centrum miasta, dzięki czemu nowy obiekt będzie stanowił atrakcyjną propozycję zarówno dla gości podróżujących w celach służbowych, jak i prywatnych.

Nowy hotel o całkowitej powierzchni blisko 10 tysięcy metrów kwadratowych składa się z ośmiu kondygnacji, w tym jednej podziemnej. Dla gości przygotowano 163 pokoje, a na terenie budynku znajdzie się również restauracja, lobby wraz z częścią typu business lounge, bar i snack bar, centrum fitness oraz zewnętrzny taras letni. Na tle innych hoteli Hampton by Hilton Warsaw Mokotów wyróżni unikalny, nowoczesny design, a także bogata oferta biznesowa, obejmująca dostępność w pełni wyposażonych sal konferencyjnych. Goście będą mogli skorzystać z 67 miejsc parkingowych, w tym 54 miejsc w podziemiu hotelu, a także 8 miejsc dla rowerów.

ŚWIAT HOTELI
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE
I NIEZALEŻNE CZASOPISMO HOTELARZY
link do aktualnego numeru
LUTY - MARZEC 2018

Do dyspozycji odwiedzających znajdzie się 109 pokoi typu Queen (z podwójnym łóżkiem i wyposażonych w dodatkową rozkładaną sofę), 50 typu Twin (wyposażonych w dwa pojedyncze łóżka o wymiarach 120x190), dwa duże pokoje narożne (każdy o pow. 44 mkw., składające się z sypialni i oddzielnego pokoju dziennego z rozkładanym narożnikiem) oraz dwa pokoje z wszelkimi udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych (każdy o pow. 44 mkw.). Co więcej, na potrzeby rodziców z dziećmi w hotelu znajdą się 32 pokoje z możliwością połączenia w 16 pokoi rodzinnych. Wszystkie wnętrza zostały wyposażone w zgodzie ze standardami Hampton by Hilton, jednak będzie je wyróżniał najnowocześniejszy design, a w przypadku największych pokoi – również przestronność. Goście hotelowi będą korzystali z rozwiązania Digital Key, dzięki któremu będą mogli dostać się do pokoju za pomocą swojego telefonu lub smartwatcha.

Wśród udogodnień skierowanych do klientów biznesowych znajdą się m.in. miejsce typu business lounge dedykowane spotkaniom służbowym, bezpłatny, bezprzewodowy internet na terenie całego obiektu, trzy przestronne i nowoczesne sale konferencyjne, a także dostęp do urządzeń takich jak drukarki i fax. Do dyspozycji gości oddane zostaną trzy w pełni wyposażone sale konferencyjne o powierzchni od 23 mkw. do 43 mkw. Oprócz całkowitej przestawności najmniejszej z nich, tzw. Boardroom, goście będą mieli również możliwość połączenia sal – uzyskując tym samy przestrzeń 96 mkw., mogącą zmieścić do 90 osób przy teatralnej aranżacji. Przestrzeń konferencyjna zostanie wyposażona zgodnie ze standardami, w tym w projektory oraz ekrany. To, co niewątpliwie wyróżnia ofertę konferencyjną Hampton by Hilton Warsaw Mokotów to fakt, iż sale będą posiadały duże okna, dzięki temu będą jasne, a goście będą mogli cieszyć się naturalnym dziennym światłem. Co więcej, na swoje potrzeby goście będą mogli zaaranżować również przestronne lobby hotelowe.

Restauracyjne menu zostało przygotowane w zgodzie z najwyższymi standardami międzynarodowymi sieci, ale przy tym nie zabraknie w nim miejscowego kolorytu – w propozycjach goście znajdą inspiracje polską kuchnią, a oferta będzie miała charakter sezonowy. W codziennej ofercie dostępne będą dania dla wegetarian oraz menu dedykowane dzieciom.

Dyrektorem generalnym Hampton by Hilton Warsaw Mokotów został Łukasz Pakuła, a stanowisko dyrektora sprzedaży objęła Anna Dos Santos. Hotel będzie zatrudniał około 35 osób. Personel zostanie przeszkolony zgodnie z międzynarodowymi standardami sieci Hampton by Hilton, realizując założenia tzw. hamptonality, dzięki któremu goście hoteli sieci na całym świecie mogą być pewni najwyższego poziomu obsługi, profesjonalnego, ale również indywidualnego, otwartego i życzliwego podejścia pracowników.

Budowa hotelu rozpoczęła się w październiku 2016 r. i została zakończona w listopadzie 2017 r. Inwestorem jest firma Sun Investment. Za projekt budynku oraz wnętrz odpowiada biuro architektoniczne AGK Architekci AW.

Sieć Hilton Worldwide posiada obecnie 16 hoteli w Polsce. Siedem z nich działa w ramach marki Hampton by Hilton. Wkrótce ich baza powiększy się o trzy kolejne. Oprócz hotelu na warszawskim Mokotowie otwarte zostaną obiekty Hampton w Gdańsku oraz Oświęcimiu.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Komentarz

Komentarz dnia

Shell Polska: Dzielimy się naszym know-how

Marek Kulesza kierownik ds. rozwoju sieci partnerskiej Shell Polska

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.