Strona główna Wiadomości 5 Ruszy nowy lokal batida
REKLAMA

NAJWAŻNIEJSZE ARTYKUŁY TYGODNIA - HORECANET.PL

Ruszy nowy lokal batida

Horecanet.pl, 5 grudnia 2017

Na 6 grudnia sieć ma miłą niespodziankę dla wszystkich fanów i mieszkańców Warszawy. Tego dnia otwarty zostanie nowy butik. Mieści się przy ul. Grzybowskiej, w Hotelu Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre.

Autor:

- Nieustannie się zmieniamy i ewoluujemy jako marka. Rozwijamy firmę o nowe działy, szukamy różnorodnych sposobów dotarcia do klientów, podejmujemy wyzwania cateringowe i otwieramy słodkie butiki. Właśnie otwieramy ósmy butik w naszym portfolio w Hotelu Hilton, przy ulicy Grzybowskiej, w centrum Warszawy. W przyszłym roku będziemy przenosić naszą produkcję do nowego miejsca, jesteśmy podekscytowani tym wyzwaniem - tłumaczy Jolanta Radziszewska, prezes batida. - Idziemy z duchem czasu, jako jedna z niewielu cukierni prowadzimy sprzedaż online naszych wyrobów na słono i na słodko. Nasi klienci, którzy od lat składają zamówienia na potrawy świąteczne, zaczynają korzystać z e-sklepu, ceniąc sobie wygodę i możliwość złożenia zamówienia z domu - dodaje.

CZASOPISMO SWEETS & COFFEE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE I NOWOCZESNE CZASOPISMO BRANŻY
!!! ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA !!!
 link do aktualnego numeru: WRZESIEŃ-PAŹDZIERNIK 2017

Batida to rodzinna firma zarządzana przez trzy pokolenia kobiet – Jadwigę, Jolantę i Caroline Radziszewskie. Koncept cukierni połączonej z piekarnią inspiruje Warszawiaków do odkrywania nowych smaków już od 26 lat.

- Otwierając naszą pierwszą piekarnię w Warszawie w latach 90., ustawiliśmy piece przy dużych oknach, tak, aby wszyscy mogli zobaczyć proces powstawania naszych produktów. Od tamtego czasu wiele się zmieniło. Aktualnie batida to sześć słodkich butików w Warszawie i jeden w Konstancinie-Jeziornej, profesjonalne i kompleksowe usługi cateringowe (#NaSłono i #NaSłodko) oraz nowoczesny e-sklep. Inspirujemy się architekturą, sztuką i światowymi trendami. Pracujemy zarówno z klientami indywidualnymi, jak i z klientami korporacyjnymi, przygotowując oferty dla 20, jak i dla 2 tys. osób. Catering stylizowany na lata 20. ubiegłego wieku, miejski piknik na dachu budynku czy artystyczny catering w postindustrialnej przestrzeni, nie znamy pojęcia „niemożliwe”, a każda realizacja jest dla nas źródłem inspiracji. Uśmiech i zadowolenie na twarzach naszych klientów jest dla nas najpiękniejszą nagrodą - mówi Jolanta Radziszewska.

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Personalia

Komentarz

Komentarz dnia

Ekspert o systemach motywacyjnych w hotelu

Robert Węglarz właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Alchemia Hotelarstwa

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.