Strona główna Wiadomości Śliwka bohaterem u Grycana
REKLAMA

Jesienne propozycje sieci

Śliwka bohaterem u Grycana

Horecanet.pl, 12 września 2017

O tej porze roku śliwki smakują najlepiej. Sezon na nie trwa również w lodziarnio-kawiarniach Grycan Lody od pokoleń. Od 9 września  we wszystkich lokalach dostępne są Śliwkowe Duety. Goście mają do wyboru Deser Śliwka w Czekoladzie z aromatyczną kawą Americano lub Tartę ze śliwkami z kawą Americano.
 

Autor:

- Dojrzałe polskie śliwki to nie tylko zwiastuny zbliżającej się jesieni, ale także doskonały składnik sezonowych deserów i ciast. Nie mogło ich zabraknąć w najnowszym menu lodziarnio-kawiarni – mówi Elżbieta Grycan, właścicielka marki Grycan – Lody od pokoleń.

- Tej jesieni proponujemy naszym Gościom deser lodowy Śliwka w Czekoladzie lub Tartę ze śliwkami podawaną na ciepło z gałką Lodów Waniliowych i polewą czekoladową w zestawach z aromatyczną kawą Americano. – dodaje Elżbieta Grycan, właścicielka marki  Grycan – Lody od pokoleń.

Najnowsza oferta sieci dostępna jest od 9 września do 27 października 2017 roku we wszystkich lodziarnio-kawiarniach w całej Polsce i zawiera dwie propozycje w cenie 18,90 zł: Deser Śliwka w Czekoladzie, w skład którego wchodzą 3 gałki lodów – Śliwka w Czekoladzie, Waniliowe oraz Sorbet ze Śliwek, bita śmietana, polewa czekoladowa oraz siekana gorzka czekolada i dwie rurki waflowe, podawany z kawą Americano. Tarta ze śliwkami, przygotowana z domowego kruchego ciasta i dojrzałych owoców, podawana na gorąco z gałką Lodów Waniliowych i polewą czekoladową w zestawie z kawą Americano. Na wyspach w centrach handlowych dostępny jest zestaw Deser Śliwka w Czekoladzie z kawą Americano.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE
RAPORT 2017
- kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem

Marka Grycan – Lody od pokoleń jest obecna na polskim rynku od 2004 r. W ciągu niemal 13 lat istnienia firma Grycan rozwinęła największą rodzinną sieć lodziarnio-kawiarni firmowych nie tylko w Polsce, ale i w Europie. Obecnie liczy już 150 lokali. Oferta marki Grycan zawiera ponad 60 różnych smaków lodów, zarówno tych  na bazie śmietanki kremówki, jogurtu naturalnego jak i sorbetów z owoców oraz wybór kilkudziesięciu kompozycji deserów lodowych. Ponadto w sprzedaży detalicznej znajdują się familijne lody tradycyjne w opakowaniach 1100 ml, 900 ml i 500 ml, sorbety w opakowaniach 500 ml, lody jogurtowe w opakowaniach 500 ml oraz lody impulsowe w kubeczku 125 ml z dołączoną łyżeczką. Menu lodziarnio-kawiarni obejmuje również domowe ciasta i torty, rurki z bitą śmietaną, torty lodowo-bezowe, świeżo wyciskane soki i koktajle owocowe oraz kawę parzoną z wyjątkowej, włoskiej mieszanki, wybranej osobiście przez właścicieli. Marka Grycan to dzieło życia Elżbiety i Zbigniewa Grycanów, które stworzyli czerpiąc wiedzę z własnych doświadczeń, tradycji cukierniczych swoich rodzin i zachowanych receptur Lodów od Pokoleń. Dziś firmę prowadzą wspólnie z córką Małgorzatą i przy wsparciu drugiej córki – Magdaleny. 

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Komentarz

Komentarz dnia

Szef kuchni Hotelu Mikołajki o menu na zimę

Tomasz Milewski szef kuchni Hotel Mikołajki

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.