Strona główna Wiadomości Smaki jesieni w restauracjach Chłopskie Jadło
REKLAMA

Nowe menu sieci

Smaki jesieni w restauracjach Chłopskie Jadło

Horecanet.pl, 13 listopada 2017

Polskie kasze, jabłka i ziemniaki - to tytuł najnowszej oferty w restauracjach Chłopskie Jadło, należących do Sfinks Polska. Wśród jesienno-zimowych propozycji znajduje się wiele rozgrzewających dań, opartych o produkty sezonowe. Nowa oferta jest dostępna we wszystkich lokalach Chłopskie Jadło.

Autor:

W nowej wkładce do menu znalazły się zarówno przystawki, dania główne jak i desery. Na początek szybkie rozgrzanie w chłodne dni zapewni tradycyjny krupnik z kaszą jęczmienną, boczkiem i podgrzybkami. Spośród dań głównych goście Chłopskiego Jadła będą mogli skosztować grillowanej piersi z kurczaka, podawanej z puree ziemniaczanym i sosem grzybowym. Szef kuchni poleca także „Ziemniaczankę z pieca”, czyli plastry ziemniaka przełożone boczkiem i cebulą, zapiekane z serem góralskim i ziołami, podawane z surówką z białej kapusty oraz sosem czosnkowo-ogórkowym. W ofercie znalazły się też bitki wołowe w sosie z kaszą gryczaną i ogórkiem kiszonym. Propozycją na deser jest szarlotka własnego wypieku, podawana na ciepło z gałką lodów waniliowych.

- Źródłem wyjątkowych smaków w kuchni polskiej są produkty sezonowe. Jesień to czas wykopków i zbierania soczystych, pełnych aromatu jabłek, dlatego warto wykorzystać ten moment i przenieść wszystkie najlepsze składniki wprost z pola do stołu. Zgodnie z tą ideą opracowaliśmy dania, które stanowią powrót do kulinarnych tradycji i rozgrzeją w chłodne jesienno-zimowe dni – mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należy sieć Chłopskie Jadło.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE I NOWOCZESNE CZASOPISMO RESTAURATORÓW
!!! ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA !!!
link do aktualnego numeru: PAŹDZIERNIK

Sfinks Polska zarządza 175 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski, w tym siecią 92 restauracji Sphinx (segment casual dining), 68 pubami Piwiarnia Warki (segment gastro pubów), 13 restauracjami Chłopskie Jadło (segment premium) i 2 restauracjami Wook (segment casual dining), kultowym pubem Bolek w Warszawie oraz Fabryką Pizzy w Piastowie. Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.
 

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Komentarz

Komentarz dnia

Szef kuchni Hotelu Mikołajki o menu na zimę

Tomasz Milewski szef kuchni Hotel Mikołajki

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.