Strona główna Wiadomości Sofitel partnerem Sezonu Francuskiego w Operze Bałtyckiej
REKLAMA

Ekskluzywne partnerstwo

Sofitel partnerem Sezonu Francuskiego w Operze Bałtyckiej

Horecanet.pl, 12 kwietnia 2018

Sofitel Hotels & Resorts, luksusowa marka należąca do AccorHotels, została oficjalnym partnerem Sezonu Francuskiego Opery Bałtyckiej. Jej oferta w sposób szczególny wpisuje się w wartości marki , której bliski jest świat kultury i sztuki, a także podkreśla jej francuskie korzenie.

Autor:

Ekskluzywne partnerstwo
Zlokalizowane w Sopocie, Warszawie i Wrocławiu hotele Sofitel to synonimy elegancji i luksusu połączone z wyrafinowanym pięknem i nowoczesnym, francuskim stylem. Do tych wartości nawiązuje Opera Bałtycka, której bieżący repertuar przenosi nas w nadsekwańskie, tętniące życiem przestrzenie. Sezon Francuski jest kolejnym cyklem tematycznym Opery. Obejmuje spektakle francuskich kompozytorów, gościnne występy solistów i muzyków, a także różnorodne wydarzenia artystyczne i edukacyjne, łączące je z kulturą Francji.

Nadsekwański repertuar nad Bałtykiem
Rozpoczęcie współpracy marki Sofitel z trójmiejską operą, uświetniła premiera klasycznego dzieła operowego - „Poławiacze pereł” Georges'a Bizeta. Podczas premierowego spektaklu, marka Sofitel została zaprezentowana publiczności jako oficjalny partner wydarzenia. Kolejną zaplanowaną w ramach Sezonu Francuskiego premierą będzie „Orfeusz w Piekle” Jaques’a Offenbacha, ponadczasowe dzieło muzyczne skomponowane do libretta Ludovica Halévy'ego i Hectora Crémieux.

ŚWIAT HOTELI
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE
I NIEZALEŻNE CZASOPISMO HOTELARZY
link do aktualnego numeru
LUTY - MARZEC 2018

Mecenat kultury w Polsce
Marka Sofitel od wielu lat jest mecansem i ambasadorem kultury w Polsce. Muzyka i sztuka tworzą jeden z jej głównych filarów. Poprzez koncerty i spotkania z artystami organizowane w stylowych przestrzeniach hotelowych, Sofitel zabiera swoich gości w fascynującą muzyczną podróż. Partnerstwo z Operą Bałtycką w naturalny sposób wpisuje się również w celebrowane w hotelach Sofitel wielkie święto muzyki - Fête de la Musique. Marka aktywnie wspiera tę zainicjowaną 37 lat temu w Paryżu ideę promowania kultury poprzez muzykę. Dzięki temu, niezależnie od kraju, każdy Sofitel gwarantuje gościom prawdziwe doświadczenie nowoczesnego, francuskiego stylu życia.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Komentarz

Komentarz dnia

Silver tsunami - nowa grupa gości hoteli

Robert Moskwa dyrektor marketingu i sprzedaży Uzdrowisko Konstancin-Zdrój

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.